Výměna palivové pumpy = špatný start
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Výměna palivové pumpy = špatný start
Zdravím Vás punťáci, potřebuji poradit. Musel jsem vyměnit palivovou pumpu, praskla mi přívodní trubička. Předtím bezproblému. Po výměně šlo všechno dobře až na to, že jsem neslyšel ten charakteristický zvuk po otočení klíčku. Asi po třech dnech jsem přišel ke svému Puntu a při pokusu o nastartování motor pouze točil ale nechytl. A když chtěl chytnout tak zase chcipnul. Jako by neměl benzín na start. Asi po čtvrtém pokusu Punto chytlo, ale musel jsem přidat plyn a trochu ho protočit. Za jízdy je vše OK, ale jen někde zastavím na cca 3 hodinky už musím zase točit motor jak zběsilí. Podle mě zatím bude ten charakteristický zvuk, že ho neslyším, ale nevím co to dělá. Zkoušel jsem pojistky i to tlačítko u řidiče, ale stále nic. Vím že jsou tady podobné problémy, ale nikde jsem nenarazil, že by se to stalo při výměně pumpy. Prosím poraďte.
Mám Punto 1.6 Sporting 1996
Mám Punto 1.6 Sporting 1996
- Reklama
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Kolik má pumpa najeto?
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Pumpa byla vyměněná za novou
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Aha. Takže jít po drátech.pojistky ,relé. A byla ta stará vůbec špatná?
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Jak jsem psal v úvodu tak na staré pumpě mi praskla trubička, přes kterou se nasával benzín, výměna nutná. Problém bude možná v těch relátkách. Jenn mě udivuje, že do výměny bylo vše OK, ale po ní už neslyším ten zvuk při otočení klíčku do polohy jedna. To dělaly ty relátka?
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Ten zvuk dělalo čerpadlo. Otočím klíčkem,čerpadlo zavrčí a vypne. (natlakuje palivový systém ) Buď jsi dostal nějaké tiché čerpadlo,nebo do něho občas nejde proud Takže zbývá jen jít po drátech,nejlépe se zkoušečkou,nebo zapojit žárovku do okruhu čerpadla. Když nejde nastartovat.
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
palivové čerpadlo by se mělo při otočení klíčku do polohy jedna rozběhnout, natlakovat soustavu a vypnout,a pak bys teprve měl startovat. v praxi to znamená- otočím klíček(slyším že čerpadlo běží) počkám až pozhasínají kontrolky(čerpadlo vyplo) pak teprve startuju. po startu čerpadlo běží neustále. pokud se ti v poloze jedna čerpadlo nerozběhne, ale za jízdy běží, viděl bych problém v relátku
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Tak jsem vše proměřil. Do pumpy jde proud také do relátek, pojistky jsou v pořádku. Relátka jsem zkoušel a jsou v pořádku. Ale problém se vyřešil sám. Čerpadlo sice při otočení klíčků neslyším, ale po natankování benzínu na OMV auto chytá na první pokus, jen s tím že musím asi o vteřinu déle točit motor. Takže na Tesco benzince už nečepuji. Je to pro mě záhada.
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Jinak chci všem poděkovat za rady. Ještě jednou moc děkuji
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Tesco benzín s tím nemá co dělathOOny píše:Tak jsem vše proměřil. Do pumpy jde proud také do relátek, pojistky jsou v pořádku. Relátka jsem zkoušel a jsou v pořádku. Ale problém se vyřešil sám. Čerpadlo sice při otočení klíčků neslyším, ale po natankování benzínu na OMV auto chytá na první pokus, jen s tím že musím asi o vteřinu déle točit motor. Takže na Tesco benzince už nečepuji. Je to pro mě záhada.
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
tak to by ses kamarade divil, z vlastni zkusenosti vim ze na nekterejch benzinkach se vam do nadrze uplne v klidu dostane neurcita kapalina ktera ma s benzinem malo spolecnyho, jednou jsem takhle zustal visel u Mlady boleslavi se strejcem a jeho astrou.auto v pohode jelo a po natankovani u "tesco" benzinky v makru sme ujeli z liberce do bolky a auto vytuhlo po nekolika skytnutich.museli sme vyndat svicky ocistit, parkrat protocit pres starter a asi po 20ti minutach startovani motor tezce vrcel.hned sme sjeli na shelku a soupli tam 15 litru poradnyho benzinu a naprosto v pohode.Od ty doby tankuju jen na shellce ten lepsi benzin, najedu na nej vic km a motor ma uplne jinej chod nez na levnej srac...Petr1968 píše:Tesco benzín s tím nemá co dělathOOny píše:Tak jsem vše proměřil. Do pumpy jde proud také do relátek, pojistky jsou v pořádku. Relátka jsem zkoušel a jsou v pořádku. Ale problém se vyřešil sám. Čerpadlo sice při otočení klíčků neslyším, ale po natankování benzínu na OMV auto chytá na první pokus, jen s tím že musím asi o vteřinu déle točit motor. Takže na Tesco benzince už nečepuji. Je to pro mě záhada.
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
Nesmysl. Mám v nádrži asi tak 45% benzínu ,zbytek je něco jiného a startuje to na drc,a jede to normálně. Asi se stavím na sraz ,až bude.Kde sehnat levný spodní kryt motoru? TESCO prodává naprosto standartní benzín.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
no to tažko, dve mamine kolegine tankovali v tescu, nemusim vraviet koli comu, a obe auta skoncili v servise, na preplachovani palivovej sustavy a motora, mozno nejaka stara 120ka to zrat bude ale nove auta tazko, ja osobne tankujem shell, ale tesco by som tam nenalial ani kebyze mi rovno pri nej dojde benzin!
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
tesco,Jurki a podobne lacne benzinky kupuju benzin zo statnych rezerv,cize "stary benzin" preto je taky lacny...aspon tak som pocul neviem co je na tom pravdy...zas poznam cloveka co ma na fabií nalietane cca 200 000km a 90% jurki benzin a nikdy nemal problem s palivovou sustavou...ale ja sa tiez vyhybam tesco a jurki cerpackam.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: Výměna palivové pumpy = špatný start
vrátím se k původnímu tématu: a co třeba netěsnost palivového potrubí(padá benzín) . jinak k tématu nekvalitní benzín: všechny čerpací stanice procházejí kontrolama kvality paliv a musí splnovat určité normy,takže pokud netankujete na nějaké noname nebo JZD benzínce, tak pohoda a ohledně TESCO benzínu:v tomto případě je dodavatel právě OMW
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách