Zapojení palubního voltmetru

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dracek55HP
Fiaťák
Příspěvky: 72
Registrován: 12 úno 2009, 22:29
Kontaktovat uživatele:

Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Dracek55HP »

Cau koupil sem si voltmetr analogovy uz je zapojeny kamos me s tim pomohl protoze elektronika je pro me tabu. Funguje kdyz je zaplej klicek a osvetleni pri svetlech ale je problem v tom ze kdyz startuju tak neukazuje...rucicka klesne uplne dolu az na nakych 8V coz si myslim ze je blbost a kdyz zapnu blinkry doprava tak rucicka stridave lita nahoru a dolu ale jenom pri pravych blinkrech nevim kde muze byt chyba poradte prosim.
Fiat Punto 1.1 55HP
Reklama
 

Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od mad mike »

to že klesá napětí při startování je normální, ale 8V už značí bud jen vybitou baterku nebo je kaput. a to lítání ručičky bude chyba nejspíš někde v kostře. odkud to je zapojené?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
Dracek55HP
Fiaťák
Příspěvky: 72
Registrován: 12 úno 2009, 22:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Dracek55HP »

ja vim ze to normalneklesa ale zda se me ze to nejede vubec pri startovani...predtim sme to pichli rovnou na baterku a pri startovani to kleslo na 10V se zaplima svetlama radiem atd...jinak je to zapojeny na klicek a zarovka na svetla...ale rucicka skace do rytmu blinkru a ta zarovka podsviceni budiku taky blika do rytmu :D
Fiat Punto 1.1 55HP
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Vencapunto »

Tak to připoj na přívod z baterky do spínačky a kostru na kostru
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
Dracek55HP
Fiaťák
Příspěvky: 72
Registrován: 12 úno 2009, 22:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Dracek55HP »

Vencapunto píše:Tak to připoj na přívod z baterky do spínačky a kostru na kostru
sak ja sem to tak zapojil nvm kde je chyba. Akorat kdyz to bylo naprimo na baterku bez klicku tak to jelo normalne
Fiat Punto 1.1 55HP
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od mad mike »

jestli blikají žárovky, které blikat nemají tak je chyba někde v kostře
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od mad mike »

Vencapunto píše:Tak to připoj na přívod z baterky do spínačky a kostru na kostru
tohle bych bez pojisky neriskoval
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Vencapunto »

Tohle bylo myšleno jen na zkoušku,jasně že by tam měla bejt pojistka
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
Dracek55HP
Fiaťák
Příspěvky: 72
Registrován: 12 úno 2009, 22:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od Dracek55HP »

tak sem to vyresil...problem ze neukazovalo pri startovani sem vyresil tak ze sem to napojil rovnou na baterku bez klicku a chyba s blinkrama byla v ukostreni takze sem to ukostril na jiny misto a vali jak ma ;)
Fiat Punto 1.1 55HP
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojení palubního voltmetru

Příspěvek od mad mike »

no jo klasika kostra :D pojistku si tam dal?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“