Nestretol sa niekto s "problemom", ze mu zle ukazoval stav benzinu v nadrzi? Myslel som si, ze moje punto (S 55, 97rocnik) zacina papat o cosi viac ako byva zvykom ale zistil som, ze opak je pravdou.
Problem je asi taky, ze ked natankujem plnu nadrz, tak ukazovatel ukazuje pekne plnu nadrz a rucicka drzi dlho, ze je nadrz plna aj ked prejdem napr. 150km. Potom zacne pomaly klesat. No ked sa dostane ukazovatel pod priblizne polovicku, tak rucicka viditelne pri jazde klesa (napr. pri jazde po dialnici presov-kosice klesne o 1-2mm a to idem 90-100km/h).
Spotrebu som meral tak, ze som naplnil doplna presiel okolo 500km a potom natankoval znova doplna a vysla mi spotreba okolo 6,5l/100km, co aj zodpoveda podmienkam kde sa jazdi (dialnica, mesto).
Bude zly "budik" v palubovke alebo je chyba v meraci v nadrzi?
kontrolka stavu paliva MK1
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: kontrolka stavu paliva MK1
ta ručika nikdy neukazuje přesně.Např. při nastartování ukazuje néně a při jízdě se ručička mírně zvedne,jakoby více benzínu.filko píše:Nestretol sa niekto s "problemom", ze mu zle ukazoval stav benzinu v nadrzi? Myslel som si, ze moje punto (S 55, 97rocnik) zacina papat o cosi viac ako byva zvykom ale zistil som, ze opak je pravdou.
Problem je asi taky, ze ked natankujem plnu nadrz, tak ukazovatel ukazuje pekne plnu nadrz a rucicka drzi dlho, ze je nadrz plna aj ked prejdem napr. 150km. Potom zacne pomaly klesat. No ked sa dostane ukazovatel pod priblizne polovicku, tak rucicka viditelne pri jazde klesa (napr. pri jazde po dialnici presov-kosice klesne o 1-2mm a to idem 90-100km/h).
Spotrebu som meral tak, ze som naplnil doplna presiel okolo 500km a potom natankoval znova doplna a vysla mi spotreba okolo 6,5l/100km, co aj zodpoveda podmienkam kde sa jazdi (dialnica, mesto).
Bude zly "budik" v palubovke alebo je chyba v meraci v nadrzi?
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka stavu paliva MK1
to je aj na mk2,napr.: ked idem cez mesto 2ka 3ka, rucicka klesne trochu nizsie, potom sa znovu vrati vyssie
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11 srp 2008, 22:33
- Bydliště: Kosice-sidl. THC
Re: kontrolka stavu paliva MK1
ručička neukazuje presne vždy..ani celkovo..ja chodim vylučne po meste a v roznych kopcoch,zakrutach mam vždy v inej polohe tu ručičku..raz sa mi stalo že som natankoval asi 20-25 litrov a som išiel prudkym kopcom dole a svietila mi kontrolka
Re: kontrolka stavu paliva MK1
suhlasim so vsetkymi komentarmi, ale moj pripad je o trochu iny. Toto co vy spominate je ked sa auto naklana ale mne proste ked stojim s autom na rovinke za studena ci za tepla proste ak mi ukaze stav nadrze na 50% tak to nie je polovica ale vacsinou tam je mozno 25-30% paliva z objemu nadrze.
Ak ma pamat neklame, tak to doposial neukazovalo takto, ale mozno je to tym ze auto starne..
Ak ma pamat neklame, tak to doposial neukazovalo takto, ale mozno je to tym ze auto starne..
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka stavu paliva MK1
To je naprosto normální. Buď v klidu.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: kontrolka stavu paliva MK1
mne to teraz zacalo tiez v tychto mrazoch, vzdy ked sedi priatelka vedla tak ma strachy o benzin, ze som nemozny a neviem aky,ze furt jazdim na rezervu a pod.....,najlepsie ukazuje hornu plovicu, ta drzi dlho, od polky dole klesa kazdym kilometrom,skace
Re: kontrolka stavu paliva MK1
punto MKI má v nádrži na boku takový výřez pro výfuk takže od 1/2 hldiny nádrže je tam prostě mínˇpaliva než v horní části,ale palivoznak má hodnoty pořád stejné.
- Přílohy
-
- nádrž.jpg (13.71 KiB) Zobrazeno 3578 x
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2