CROMA a chlazení...
Moderátor: peta.smolik
CROMA a chlazení...
Vyměnil jsme chladící kapalinu na Cromě a nemohu to odvzdušnit, stále se mi přehřívá a nechladí, nemůžete někdo poradit co stím ?
Díky moc
Radovan
Díky moc
Radovan
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 53
- Registrován: 07 bře 2008, 21:53
Re: CROMA a chlazení...
V jakým je stavu termostat?Otvírá?kacenkin píše:Vyměnil jsme chladící kapalinu na Cromě a nemohu to odvzdušnit, stále se mi přehřívá a nechladí, nemůžete někdo poradit co stím ?
Díky moc
Radovan
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Blby dotaz
Mam jen takovy blby dotaz nebo spis pripominku, nemate treba malo oleje?
Myslim ze se prave sahara spina pri vysoke teplote oleje i vody, ale prevazne chladi olejovy chladic. Nejsem si jisty, ale vim , ze kdyz sem mel spatne steraci krouzky a tim padem me to zralo moc olej, tak me neustale spinala sahara a chladila jak diva, temer pri kazdem zastaveni na semaforu i pri venkovni teplote -5, kdyz tak oleje bylo malo, ale cislo jeste nesvitilo.
Myslim ze se prave sahara spina pri vysoke teplote oleje i vody, ale prevazne chladi olejovy chladic. Nejsem si jisty, ale vim , ze kdyz sem mel spatne steraci krouzky a tim padem me to zralo moc olej, tak me neustale spinala sahara a chladila jak diva, temer pri kazdem zastaveni na semaforu i pri venkovni teplote -5, kdyz tak oleje bylo malo, ale cislo jeste nesvitilo.
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
termostat
taky mám podobný problém. v zimě mi přestal fungovat termostat, pořád propouští. nouzově jsem dal na chladič pod masku papírový karton, rychlejí se to zahřeje a vytopí. teploměr vyleze max na 70 - 80st.C i na delší trasu. Ale když pak někde zastavím a vypnu motor, je tam po dalším natočení hned 90st, někdy i víc , topení je studené, přívod do chladiče od termostatu vřavý, teplota leze nad 90 st a zapína se větrák chladiče. teprve až motor zchladne asi na 50 st. a natočím ho znova, je vše v pořádku, i teplota i topení.
Fiat Croma 2.0 ie r.v. 1988
Škoda 120 GLS r.v. 1985
Škoda 120 GLS r.v. 1985
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 12 lis 2006, 20:26
- Bydliště: Písek
Poznatek
Pozor na přehřívání-nemohl jsem najít proč se motor občas přehříval až praskla hlava.Potom jsem našel příčinu-ucpané odvzdušňovací hadičky (gumové) které vedou do expanzní nádobky.Bohužel pozdě.
Re: Poznatek
no DIKES toto cim skor skontrolujem tie hadicky... taky motor sa mi zvykne prehrievat na volnobehu na mieste pripadne ked trocha slapnem na plyn a pak ked zdvyhnem kapotu nach kuknem ako na stom stoji croma tak mrny tlak vo vode normalne bubliny z pod hadic...Stanislav Dorňák píše:Pozor na přehřívání-nemohl jsem najít proč se motor občas přehříval až praskla hlava.Potom jsem našel příčinu-ucpané odvzdušňovací hadičky (gumové) které vedou do expanzní nádobky.Bohužel pozdě.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 12 lis 2006, 20:26
- Bydliště: Písek
Re:
Pozor na ucpání odvzdušňovacích trubiček které jdou od hlavy a čerpadla do expanzní nádobky.Přehřívá se hlava.Mě tak praskla hlava mezi ventilama.Standamauceu píše:Ja mam uz 4 dni ten isty problem. Vymienal som vodnu pumpu. Potom 2 x preplachol system vodou. A teraz ked idem tak je vsetko v poriadku, ale na chvilu zastavim a hned zapina ventilator. Idem este chvilu, vypnem motor a len pocujem ako to buble. To sa mi pred tym nestavalo.