Bendix nebo Lockheed?
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04 úno 2009, 11:54
Brzdové čelisti
ahoj mam takovej problem co se tyka zadních brzd...potrebuju novy celisti ale delaji dva druhy nevite nekdo jak zjistit bez toho abych to rozdelaval co tam ma bejt? davali tam dva brzdovy systemy BENDIX a LOCKHEED je to punto 60 sx 1.2 44kw bez ABS.
- Reklama
Re: Brzdové čelisti
musíš zhodiť bubon,nič zložité,zložíš koleso, povolíš dve skrutky a máš to, ináč pár riadkou pod touto témou máš celé vlákno venujúce sa Bendixu a Lockheadu.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
No...otázka 5 minut není pravidlo... může to být i 50 minut...stačí aby byla v bubnu trochu větší rýha a bez pořádnýho kladiva a šroubováku se neobejdeš Říkám to z vlastní zkušenosti (obě strany) Jinak já když jsem dělal pakny, tak mi objednali oba systémy a ten špatnej jsem jim pak vrátil.Jinak, jak dlouhá je asi životnost paken?Graun píše:IMHO rozdil tam zadny neni. Pouze jsou to dve konkurencni firmy co vyrabi ND.
Ten napis u Lockheadu je vyrazeny na pakne z boku. Musis teda sundat bubny (otazka 5min i se sundanim kola ).
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: Bendix nebo Lockheed?
Ten šroubovák určitě nutnej je, abys zezadu pod tím plastovým výčkem povolil pakny a pak tam můžeš mít zu jakejkoliv a sundáš to bez problému... A trvanlivost záleží na výrobci a na tom jak moc brzdíš. Klidně 100 000 a víc. Já je měnil při 105 000, ale jen kvůli tomu, že byla prasklá jedna vratná pružina, takže půlka jedný pakny se totálně sešoupala, ale zbytek by možná vydržel ještě dalších 50 000...
Re: Bendix nebo Lockheed?
Ja Ti reknu takove tajemstvi V tom bubnu jsou otvory pro uchyceni tech sroubu pro navedeni disku (sroub s trnem), ktere jsou nasroubovany do naboje. Kdyz je vysroubujes, tak mas moznost do toho bubnu nasroubovat namisto nich dva srouby M10 (myslim, ze to byly ony ).l-cizek píše:No...otázka 5 minut není pravidlo... může to být i 50 minut...stačí aby byla v bubnu trochu větší rýha a bez pořádnýho kladiva a šroubováku se neobejdeš
Kdyz je zacnes sroubovat, tak se oprou o naboj (predtim vsak musis buben a naboj o kousek pootocit, at diry v naboji nejsou videt) a zacne se to stahovat. Je to princip stahovaku. Vyzkousej uvidis, pak opravdu nebudes potrebovat zadne kladivo
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
JO tak to funguje,ale jenom pokud nemáš v bubnu nějakou hranu,která ti drží pakny.Jo a řek bych že je to M6
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: Bendix nebo Lockheed?
Ne ne, M6 to neni, to vim urcite. M6 je na klic 10...ale ja si ted nejsem jisty, zda jsem to stahoval klicem 17 nebo 19 (M10 nebo M12). Ja zas mam zkusenost, ze jsem to sundal prave timto zpusobem a bez vetsich potizi...pritom predtim jsem to sklepaval kladivkem.Vencapunto píše:JO tak to funguje,ale jenom pokud nemáš v bubnu nějakou hranu,která ti drží pakny.Jo a řek bych že je to M6
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
To si měl na jedný straně trnu závit M10(12) a na druhý trn o průměru cca 6mm
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: Bendix nebo Lockheed?
Kdyz se podivas na to jak to tam vypada, tak pochopis. Ale jen pro objasneni. Sroub s trnem se sroubuje do naboje, ten sroub M10 se sroubuje do bubnu (je v nem zavit). OK?Vencapunto píše: To si měl na jedný straně trnu závit M10(12) a na druhý trn o průměru cca 6mm
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
já to mám na klíč 12...nevim co je to za závit, ale to je jedno...a neni náhodou ten závit až v náboji a ne bubnu? já teď nevim...kdyby byl v náboji, tak je to na nic...nebo ty jako myslíš podle posledního příspěvku nad tímto, že jako v náboji je jeden závit (do něj je zašroubovanej ten trn) a pak v tý samý díře je závit v bubnu?Graun píše:Ne ne, M6 to neni, to vim urcite. M6 je na klic 10...ale ja si ted nejsem jisty, zda jsem to stahoval klicem 17 nebo 19 (M10 nebo M12). Ja zas mam zkusenost, ze jsem to sundal prave timto zpusobem a bez vetsich potizi...pritom predtim jsem to sklepaval kladivkem.Vencapunto píše:JO tak to funguje,ale jenom pokud nemáš v bubnu nějakou hranu,která ti drží pakny.Jo a řek bych že je to M6
Naposledy upravil(a) l-cizek dne 01 bře 2009, 19:55, celkem upraveno 2 x.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
Šroub s trnem se šroubuje skrz buben do náboje(tam je závit) a je to M6.Jo a sou dva.Nic víc tam nemam,jen šrouby na kola.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
no já taky.... 4 díry na šrouby pro kola a 2 díry pro trny (všechny díry jsou ale skrz buben do náboje) takže nechápu, jak bych to mohl stáhnout.Vencapunto píše:Šroub s trnem se šroubuje skrz buben do náboje(tam je závit) a je to M6.Jo a sou dva.Nic víc tam nemam,jen šrouby na kola.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: Bendix nebo Lockheed?
Aj aj, precti si jeste jednou co jsem psal vyse...pootoc tim bubnem oproti naboji, at se ty diry skryji. Musis odtlacovat buben oproti naboji, takze srouby se zasroubovavaji do bubnu.l-cizek píše:no já taky.... 4 díry na šrouby pro kola a 2 díry pro trny (všechny díry jsou ale skrz buben do náboje) takže nechápu, jak bych to mohl stáhnout.Vencapunto píše:Šroub s trnem se šroubuje skrz buben do náboje(tam je závit) a je to M6.Jo a sou dva.Nic víc tam nemam,jen šrouby na kola.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bendix nebo Lockheed?
to já chápu, jak si to myslel, jenže já v bubnu asi žádný díry nemám, ten trn je našroubovanej skrz buben do náboje, nic víc tam nemám. Mám teda i jiný bubny teď, loni sem dával nový (zn. Pilenga). Hele, v úterý budu odvzdušňovat a nejspíš natírat bubny a pakny, tak se na to podívám, abych teď nekecalGraun píše:Aj aj, precti si jeste jednou co jsem psal vyse...pootoc tim bubnem oproti naboji, at se ty diry skryji. Musis odtlacovat buben oproti naboji, takze srouby se zasroubovavaji do bubnu.l-cizek píše:no já taky.... 4 díry na šrouby pro kola a 2 díry pro trny (všechny díry jsou ale skrz buben do náboje) takže nechápu, jak bych to mohl stáhnout.Vencapunto píše:Šroub s trnem se šroubuje skrz buben do náboje(tam je závit) a je to M6.Jo a sou dva.Nic víc tam nemam,jen šrouby na kola.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: Bendix nebo Lockheed?
Ok mrkni. Ty srouby musis mit z vlastnich zasob Uvidis jak to tam je delane, podle mne ty zavity tam jsou narezane z tohoto duvodu (moznost stazeni).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)