Ztráta výkonu nad 3000 ot
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Ztráta výkonu nad 3000 ot
Zdravim vespolek. Mam punto 1,7td a ve vyšších otáčkách jde nahoru jako po skokách. Chvilku přidá, pak si odpočine a zase přidá. Jako kdyby neměl naftu. Filtr, těsnosti atd jsem udělal.Nezmění se to ani když odpojím výfuk. Dá se s tím jezdit, ale je to protivné třeba v táhlém kopci. Nemůže to mít něco společného s výměnou termostatu, zní to blbě ale od té doby to tak je. Jsou na něm 3 čidla, nevím k čemu. EGR to taky není.
- Reklama
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
cus,
hele ja mel nedavno docela podobnej problem...jenze ja to mel jeste vostrejsi, po ztrate vykonu sem musel zastavit (tak na cca 5min) a pak zase vse ok na dalsich cca 10km. No ale k veci, u me to byla pumpa...a jak pises ze se ti zada ze to jede jakoby trhane, skoro jako kdyby nebyla nafta, nevim...co pumpa?
PS: nedavno sem mi stala dost divna vec, jel sem na rezervu tak cca 30km,pak sem vzal pulku nadrze a vyjel sem na dalnici, po cca 3km to na petku uplne ztratilo vykon a zacalo zpomalovat(slapal sem na plyn jako blazen a nic), tak sem preradil na 4 trochu ji vytocil a kdyz sem ucejtil ze zase trochu zabira tak sem tak vkydnul zpatky 5...a ok. Nevite nekdo co to je?po vymene pal.pumpy sem dost vystrasenej pokazdy kdyz se mi neco takovy stane.
hele ja mel nedavno docela podobnej problem...jenze ja to mel jeste vostrejsi, po ztrate vykonu sem musel zastavit (tak na cca 5min) a pak zase vse ok na dalsich cca 10km. No ale k veci, u me to byla pumpa...a jak pises ze se ti zada ze to jede jakoby trhane, skoro jako kdyby nebyla nafta, nevim...co pumpa?
PS: nedavno sem mi stala dost divna vec, jel sem na rezervu tak cca 30km,pak sem vzal pulku nadrze a vyjel sem na dalnici, po cca 3km to na petku uplne ztratilo vykon a zacalo zpomalovat(slapal sem na plyn jako blazen a nic), tak sem preradil na 4 trochu ji vytocil a kdyz sem ucejtil ze zase trochu zabira tak sem tak vkydnul zpatky 5...a ok. Nevite nekdo co to je?po vymene pal.pumpy sem dost vystrasenej pokazdy kdyz se mi neco takovy stane.
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
ja osobne na nafte by som nechodieval nad 3000ot/min lutujem motor....to si kup benzin ked chces ist do otacok....
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
Neni nad dobrou radu! Když tomu nerozumiš tak si odpusť KONIMENTÁŘE. Samozřejmě , že nejezdím často na 3 tis. ale mělo by to jít.
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
tak muj pribeh ma pokracovani, ve ctvrtek sem dojezdil...sotva sem dojel do skoly a hotovo, hned sem jel do servisu. mam novy svicky,kabely a tesneni na motoru...ale asi nejvic pomahaj ty svicky...jde to za plynem jako vino...i ze 130 na 150 to tahne, coz je super. takze bych mozna zceknul i svicky...
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
no jemu to asi moc nepomoze ked ma dízel...
typol by som to na pal.cerpadlo.
typol by som to na pal.cerpadlo.
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
TV-Punto píše:no jemu to asi moc nepomoze ked ma dízel...
typol by som to na pal.cerpadlo.
jj sem to psal taky...ale jelikoz to co se mi stalo je docela cerstvy,tak sem myslel ze by to mohlo pomoct:)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 342
- Registrován: 07 led 2008, 18:21
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
Zdárek..jak tě tak poslouchám že ti motor jde postupně do otáček a ne plynule,tak bych to viděl na závadu v čerpadle,přesněji na předsuvník vstřiku..Abych to upřesnil,je to mechanismus v čerpadle co ti na závislosti na otáčkách upravují kdy palivo vstříkne do motoru a pod jakým tlakem.
Re: Ztráta výkonu nad 3000 ot
Konečně vyřešeno. Postupně se to zhoršovalo, až se s tím v podstatě nedalo jezdit. Bylo to ucpané sítko v nádrži. Toho slizu a drobných pilinek bylo plné. Auto jezdí jako šlak, (teda v rámci možností). A to tankuju většinou OMV a někdy SCHEL. Nikdy nic jiného.