napájení zesiku MK2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: napájení zesiku MK2
vacsinou sa autohifi kable neoplatia skracovat, pretoze pri pripadnej vymene auta Ti moze byt ten kabel kratky
ja mam pod zadnymi sedackami zmotany asi 1,5m 50qmm kabla
Ked budes tahat kable netahaj signalne (RCA) a napajacie kable pokope.. vysoke riziko rusenia
ja mam pod zadnymi sedackami zmotany asi 1,5m 50qmm kabla
Ked budes tahat kable netahaj signalne (RCA) a napajacie kable pokope.. vysoke riziko rusenia
Špunto 75, 1.2 8V, 54kW
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: napájení zesiku MK2
tie auta zas tak casto nemenis, takze uz tych 25€ pri vymene ta nezabije, ano, napajaci kabel je najlepsie tahat lavym podbehom a RCA pravym
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: napájení zesiku MK2
přesně tak to mám v plánu napájení je už na levo a až koupím 3páry rca nebo si je vyrobým tak jdou doprava a dneska sem si našel měděnou pásovinu tak sem si kousek uříznul a zejtra udělám takovou mini rozvodničku a začnu dělat na dvě kufra
Re: napájení zesiku MK2
No s tym medenym pasom to nieje zly napad, ale lepsie by bolo keby to bolo istene nejakou poistkou...vrabectu píše:přesně tak to mám v plánu napájení je už na levo a až koupím 3páry rca nebo si je vyrobým tak jdou doprava a dneska sem si našel měděnou pásovinu tak sem si kousek uříznul a zejtra udělám takovou mini rozvodničku a začnu dělat na dvě kufra
Špunto 75, 1.2 8V, 54kW
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
Re: napájení zesiku MK2
čo sa tohoto týka som aj ja dost mimo mam doma zosik a v najblizsom case chcem nanho napojit sibwoofer tak aby repraky v zadnom plate boli napajane normalne cez autoradio. mam wofer je 175 w rms. zosik 250. takze od radia do zosika potrebujem rca kabel ze? potom od zosiku k baterke nejaky hrubsi na ktory dam aj poistku ak sa nemylim a este od zosika k woferu a uz by to malo hrat nie?
Re: Zesilovac zapojeni rada
ah0jte mam radi0 pi0neer deh-P8400MP ma m0sfet m0j pr0bem sp0civa v t0m ze neviem kt0ré kabIe 0d radia mam zap0jit d0 z0sika, je m0zne zap0jit w00fer aj bez z0siku? ked mam vzadu na radiu 3 rca /cize 3 bieIe a 3 cervene cinche/prip0jky a prave na jednej z nich je napisane subw00fer 0utput ci t0 tam je nat0 aby s0m nemuseI w00fer napajat cez z0sik? daIej na tej druhej je napisane fr0nt 0utput t tiez nwm na c0 je a na tej tretej je REAR 0utput, takze takze kt0re z tycht mam nap0jit na z0sik? dik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zesilovac zapojeni rada
Ne , nemuzes, z RCA z radia ti jde pouze signal pro zesilovac, to znamena ze s tim reproduktor nevybudis ani kdyby ses poto ... Jinak pokud bys chtel pripojit woofer primo na radio , tak bus musel ozelet nejaky reprak , treba zadni a zapojit to misto neho, ale taky zalezi jak mas woofer silny, protoze radio by ti ho nemuselo dostatecne vybudit a zvuk by potom stal za prd.
Rear a Front out - to je vystup opet pro zesilovace pro zadni a predni repro , napriklad kdybys mel ve dverich 4 repra , dve napajene radiem a dve zesikem.
Pokud chces tedy z radia signal pro woofer , tak to musis dat ten vystup Subwoofer out a strcit ho do zesiku, jinak radio by mohlo mit i filtrovani vyssich a nizsich frekvenci, coz bude potreba nastavit , pokud teda nemas aktivni subwooferovou vyhybku primo v zesiku(aby woofer nehral stredy, ale ciste basy).
Rear a Front out - to je vystup opet pro zesilovace pro zadni a predni repro , napriklad kdybys mel ve dverich 4 repra , dve napajene radiem a dve zesikem.
Pokud chces tedy z radia signal pro woofer , tak to musis dat ten vystup Subwoofer out a strcit ho do zesiku, jinak radio by mohlo mit i filtrovani vyssich a nizsich frekvenci, coz bude potreba nastavit , pokud teda nemas aktivni subwooferovou vyhybku primo v zesiku(aby woofer nehral stredy, ale ciste basy).
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: napájení zesiku MK2
napisal si to presne, z radia RCA, pokial radio RCA nema tak potrebujes HI-IN na zosilovaci, a tahat to z kablov zadnych repro, plusovy kabel od baterky k zosilovacu, a minusovy niekde na kostru, a dvojlinku zosilovac-woofer
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Zesilovac zapojeni rada
cybrex:
ak mam z radia potiahnute audio aj power kable do kufra, kde mam teraz napojeny jeden zosik v ktorom je pichnute audio in z radia, ovladanie zosilovaca a plus a minus, ako mam pripojit dalsi zosilovac a kapik aby som nemusel tahat nove kable, su na to nejake rozdvojky alebo tak? Ide mi hlavne o zapojenie kapacitora a druheho zosilovaca, ktory bude len cisto pre woofer, ako to bezpecne zapojit?
ak mam z radia potiahnute audio aj power kable do kufra, kde mam teraz napojeny jeden zosik v ktorom je pichnute audio in z radia, ovladanie zosilovaca a plus a minus, ako mam pripojit dalsi zosilovac a kapik aby som nemusel tahat nove kable, su na to nejake rozdvojky alebo tak? Ide mi hlavne o zapojenie kapacitora a druheho zosilovaca, ktory bude len cisto pre woofer, ako to bezpecne zapojit?
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Re: napájení zesiku MK2
Uz mi t0 je k0necne jasne diki za vsetky rady
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: napájení zesiku MK2
to TV-Punto:
Pokud mas uz vse dotazeho jak rikas, tak by nemel byt zadny problem. rozdvojka na cinch se da sehnat velmi lehce a pokud si nekdy drzel v ruce pajku , tak to zvlasnes i doma s kouskem kabelu a potrebnyma konektorama.
K napajeni: zalezi na vykonech jake tam planujes, jestli tam mas dotazeny silny kabel. Napajeni se da samorzejme take rozdvojit, bud to muzes udelat nacvaknutim ocek a sesroubovanim, nebo je na to i jakoby rozdvojka (tecko) do ktereho privedes silny kabel, prisroubujes a na tech dvou koncich pripojis kabely druhe.
Jinak bez pojistkovky zapojovat nedoporucuju a bacha na ten kapacitor, zkratnout u neho draty de velmi lehce a neni to sranda ...
Pro ilustraci tady mas obrazek jak ta rozdvojka vypada:
Pokud mas uz vse dotazeho jak rikas, tak by nemel byt zadny problem. rozdvojka na cinch se da sehnat velmi lehce a pokud si nekdy drzel v ruce pajku , tak to zvlasnes i doma s kouskem kabelu a potrebnyma konektorama.
K napajeni: zalezi na vykonech jake tam planujes, jestli tam mas dotazeny silny kabel. Napajeni se da samorzejme take rozdvojit, bud to muzes udelat nacvaknutim ocek a sesroubovanim, nebo je na to i jakoby rozdvojka (tecko) do ktereho privedes silny kabel, prisroubujes a na tech dvou koncich pripojis kabely druhe.
Jinak bez pojistkovky zapojovat nedoporucuju a bacha na ten kapacitor, zkratnout u neho draty de velmi lehce a neni to sranda ...
Pro ilustraci tady mas obrazek jak ta rozdvojka vypada:
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Re: napájení zesiku MK2
Aha, ok, diky moc skusim sa po nej poobzerat v obchodoch... cize ten plusovy kabel mozem v pohode napojit na ten co uz mam potiahnuty v zadu? vydrzi to?
Jeden zosik je 750w dvojkanal ( http://www.monacor.sk/catalogue-product ... SubKtg=317" onclick="window.open(this.href);return false; , druhy je mono 300w a kap 1F, este by ma zaujimalo ci to moze byt napojene takto:
- na kapacitor pripojim + kabel priamo od baterky, uzemnim to na kostru, ovladanie zosiku z radia (ten tenky modry kabel) zapojim do oboch zosilovacov.
- od kapacitora potiahnem + na obidva zosiky
- kostru od zosikov pripojim na kasnu
- prepojim cince rozdvojkami a priveriem do oboch zosikov audio in
(jeden zosik bude ovladat zadne repro a druhy woofer)
Jeden zosik je 750w dvojkanal ( http://www.monacor.sk/catalogue-product ... SubKtg=317" onclick="window.open(this.href);return false; , druhy je mono 300w a kap 1F, este by ma zaujimalo ci to moze byt napojene takto:
- na kapacitor pripojim + kabel priamo od baterky, uzemnim to na kostru, ovladanie zosiku z radia (ten tenky modry kabel) zapojim do oboch zosilovacov.
- od kapacitora potiahnem + na obidva zosiky
- kostru od zosikov pripojim na kasnu
- prepojim cince rozdvojkami a priveriem do oboch zosikov audio in
(jeden zosik bude ovladat zadne repro a druhy woofer)
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: napájení zesiku MK2
Tak u vykonu se divej spise na RMS realny vykon, vykon max W je ti vcelku k nicemu , protoze maxima temer nikdy nedosahnes a i kdyby jo , tak jenom na velmi kratky cas.
Nevim jaky tam mas tedkom prurez dratu.
Jinak to zapojeni jak si napsal tak by tak mohlo byt.
Kazdopadne DOPORUCUJU na hlavni privod dat odpovidajici pojistku a na kazde napajeni zesilovace taktez.
Ke kapacitoru bys mel mit navod jak ho zapojit.
-U toho kapacitoru si nejsem moc jisty, radsi se poptej jeste nekde v obchode treba nebo se mrkni do toho navodu jak to zapojit.
Zbytek zapojeni mas OK
Nevim jaky tam mas tedkom prurez dratu.
Jinak to zapojeni jak si napsal tak by tak mohlo byt.
Kazdopadne DOPORUCUJU na hlavni privod dat odpovidajici pojistku a na kazde napajeni zesilovace taktez.
Ke kapacitoru bys mel mit navod jak ho zapojit.
-U toho kapacitoru si nejsem moc jisty, radsi se poptej jeste nekde v obchode treba nebo se mrkni do toho navodu jak to zapojit.
Zbytek zapojeni mas OK
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Re: napájení zesiku MK2
Prierez kablu neviem ale samotny vyplet ma cca 3, mozno 4 mm v priereze, mam poistku v tom priesvitnom puzdre cca 10-15 cm za baterkou na plusovom kabliku, zosiky same o sebe maju poistky ten vacsi ma 2x30 a mensi 1x25, vykon je 2x 250 sinus a 1x 180 sinus ak sa nemylim
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: napájení zesiku MK2
Tak ty 3mm se me nezdaji zrovna moc, kolik te stal metr toho kabelu?
Hadam ze to budes met enom nejakych 6mm ctverecnich, daval bych aspon tech 16mm na hlavni privod a ty 6mm k zesikom.
Jinak si myslim ze to utahne i ta 6mm, pokud dlouhou dobu nepojedes na velkych vykonech.
Hadam ze to budes met enom nejakych 6mm ctverecnich, daval bych aspon tech 16mm na hlavni privod a ty 6mm k zesikom.
Jinak si myslim ze to utahne i ta 6mm, pokud dlouhou dobu nepojedes na velkych vykonech.
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997