Dobrý den, prošel jsem všechny témata a na stejný problém jsem nenarazil.
Mám Punto r.2000 Jtd a již dříve se mi po natankování Shell V-Power Diesel došlo po nějaké době ke snížení výkonu, auto jako by netáhlo, nechtělo rychleji akcelerovat, problém se vyřešil po vyčistění EGR ventilu. ted se mi opět problém vyskytl, když jsem poprvé od té doby natankoval zmíněné palivo, autorizovaný servis nevyřešil nic, prý je vše v normálu. Paliva bylo málo, dotaknoval jsem plnou obyč naftu. Po cestě po dálnci jsem měl problém překonat 120km/h po chvili cesty se vše vrátilo do normálu a 150 v kopci nebyl problem, drive ale i cca170. Myslel jsme, že problém se naftou vyřešil, druhý den po startu se auto chovalo opět lenošně a rozjelo se zase po cca20km na dalnici.
Můžete nekdo pomoci s radou? Mě napadá jen palivový filtr, který má něco za sebou, nebo neco se vzduchem? děkuji
HELP - Jtd snížení výkonu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
JO JO v nafte od shella problem nebude ja mam novější JTD multijet a jezdím na naftu V POWER a jede to o dost líp a je znát i ted když tam nahodou nedám shell tak to jede hůř trochu akcelerace a na shell jezdím už 1,5 roku a nejlepší spokojenost.
Myslím že to je naftový filtr měl by se měnit po 60000 km.A když to ne tak zkus co psla kolega předemnou.
Myslím že to je naftový filtr měl by se měnit po 60000 km.A když to ne tak zkus co psla kolega předemnou.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Ja mám problém teda ani nie problém , ale na prev. stupni 1,2,3 mi stahuje otáčky keĎ sa dostanem na hranicu 3000 ot. možno je to nejaký obmedzovač.
Na 4,5 mi to ťahá aj cez 3000 ot.
Ale kamarát mal podobný problém ako ty (jezdec 12) a mal prasknutú hadicu od turba.
Na 4,5 mi to ťahá aj cez 3000 ot.
Ale kamarát mal podobný problém ako ty (jezdec 12) a mal prasknutú hadicu od turba.
Naposledy upravil(a) alibaba dne 07 zář 2007, 05:37, celkem upraveno 1 x.
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pravdepodobne mas zly merac hmotnosti vzduchu, mne robilo presne to iste zrazu ako keby auto stratilo vykon mal som problem vobec vyjst kopec, a potom to zrazu islo ako sialene, zistis to jednoducho skus odpojit konektor co ide do cidla meraneho vzduchu a prevez sa ak to pojde normalne bez problemov tak ho musis vymenit, pre informaciu original vo fiate stoji okolo 10000sk ja som si zohnal nejaky cinsky za 2500sk.. najlepsie zohnat z nejakeho vrakoviska... skus to
Punto II 1,9JTD 80kw
nové poznatky
Děkuji za odpovědi, po tydenním jezdení se mi zda - snad to neni jen nejaky pocit, ze auto tahne mnohem lepe na dalnici pri vyssich rychlostech, jinka pri spomaleni akcelerace pri nizzich otackach stale mnohem slabsi
Re: HELP - Jtd snížení výkonu
No, mám rovnaký problém.
Donedávna išlo auto 170 km/h bez väčších problémov.
teraz ledva 140 km/h .... nemá akoby ťah...... dymí sa my z výfuku ..... a spotreba cca. + 0,75 l od normálu čo som mal.
Bol som na jazde s mechanikom a mali sme napojený počítač.
Všetko bolo v poriadku, až na množstvo vzduch tlačeného turbom do sania.
podľa údajov čo ukázala RJ tlačilo turbo o 40-50% menej vzduchu ako vyžadoval motor. (to vysvetluje dymenie z výfuku)
Ale, otázka znie ....... môže turbo fungovať len na 50% ? ........ nie je to tak, že turbo buď ide, alebo nejde?
pokiaľ by to bolo turbo, tak repasované stojí 670 EUR (čo je pre mňa K.O.)
V ČOM TO EŠTE MOŽE BYŤ ?????????
Vrelá vďaka za vašu radu vopred.
Donedávna išlo auto 170 km/h bez väčších problémov.
teraz ledva 140 km/h .... nemá akoby ťah...... dymí sa my z výfuku ..... a spotreba cca. + 0,75 l od normálu čo som mal.
Bol som na jazde s mechanikom a mali sme napojený počítač.
Všetko bolo v poriadku, až na množstvo vzduch tlačeného turbom do sania.
podľa údajov čo ukázala RJ tlačilo turbo o 40-50% menej vzduchu ako vyžadoval motor. (to vysvetluje dymenie z výfuku)
Ale, otázka znie ....... môže turbo fungovať len na 50% ? ........ nie je to tak, že turbo buď ide, alebo nejde?
pokiaľ by to bolo turbo, tak repasované stojí 670 EUR (čo je pre mňa K.O.)
V ČOM TO EŠTE MOŽE BYŤ ?????????
Vrelá vďaka za vašu radu vopred.
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HELP - Jtd snížení výkonu
Problem je vyriešený.
Po vybratí a zaplombovaní EGR ventilu ide moje Puntíčko ako vymenené, a prestalo sa my úplne dymiť z výfuku .
TURBO funguje opäť na 100%
A spotreba? Zneuveritelných 6 l sa pomali dostávam späť na 4,8 l.
Inak som rád , lebo repas TURBA na 1,9 JTD je 670 EUR (cca 20.000,- sk)
Takto ma to stálo 10 EUR .
Po vybratí a zaplombovaní EGR ventilu ide moje Puntíčko ako vymenené, a prestalo sa my úplne dymiť z výfuku .
TURBO funguje opäť na 100%
A spotreba? Zneuveritelných 6 l sa pomali dostávam späť na 4,8 l.
Inak som rád , lebo repas TURBA na 1,9 JTD je 670 EUR (cca 20.000,- sk)
Takto ma to stálo 10 EUR .
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;