Spotřeba 1,9 JTD
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
.....co jsem já tak slyšel a četl, tak je celkový průměr u novýho Mloka, s Multijet, NEJMÉNĚ o litr víc, při kvapíku i o 2 až 3 litry na 100 víc, a co je nejvíc zarážející, tak ve městě zhruba přesně o 2 víc.
Při kvaltu na dálnici bych to chápal. Multijet je oproti staršímu CommonRailu 16ti ventil, počítač bude nastavený tak, že když chceš jet, tak to tam teče, ale že ve městě taky....?!
Sice tam je o 30 kobyl víc, ale průměr 8 nafty, to je drsný.
Při kvaltu na dálnici bych to chápal. Multijet je oproti staršímu CommonRailu 16ti ventil, počítač bude nastavený tak, že když chceš jet, tak to tam teče, ale že ve městě taky....?!
Sice tam je o 30 kobyl víc, ale průměr 8 nafty, to je drsný.
- Reklama
Tak koukám, že si mýho mloka se 105 klokanama ještě nějakou chvilku nechám,průměr 8 litrů to si děláš prdel!!!!!!Je tu někdo kdo má multijet a může to potvrdit nebo jak já tajně doufám vyvrátit??a taky mě zajímá palubní počítač co všechno zvládá/teplota venku-vevnitř,spotřeba ,dojezd atd./čůs Kubas
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
...jinak se omlovám, ale zjistil jsem - pro mě s překvapením - že nový MultiJet 130 k. v nových Mlokách je taky jenom 8-ventil...
Tím víc mi překvapuje, že do tak sqělýho auta, jako je Mlok, nedával, a dodnes nedává, koncern Fiat tak sqělou kombinaci (jako je ve stejně starým Štýlu Wagoon) motor 1.9 Multijet 140 k., 6-kvalt....
Tím víc mi překvapuje, že do tak sqělýho auta, jako je Mlok, nedával, a dodnes nedává, koncern Fiat tak sqělou kombinaci (jako je ve stejně starým Štýlu Wagoon) motor 1.9 Multijet 140 k., 6-kvalt....
Nevidel bych to tak cerne, kdyz jsem koukal na testy tak to se spotrebou bude pri normalni jizde podobne.
http://www.tipcars.com/applications/mag ... lanek=3436
http://www.tipcars.com/applications/mag ... lanek=3436
Multipla 1,9 JTD 110, r.v.2002
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Nevím teda ale já se svým 85kW jezdím teď průměrem (nádrž podle PC) za 7,9.
A to je 1/2 dálka a 1/2 město. Stejně tak 1/2 manželka a 1/2 já. Příjde mi to hodně, ale na autě by mělo být všechno v pořádku a nedávno Mulťa najel teprve svůj stotisící kilometr.
Kamoš co má Dobló ale jen s 76kW má spotřebu rzhodně minimálně o litr menší.
Že by platilo - čím více vytažený výkon tím větší spotřeba?
A to je 1/2 dálka a 1/2 město. Stejně tak 1/2 manželka a 1/2 já. Příjde mi to hodně, ale na autě by mělo být všechno v pořádku a nedávno Mulťa najel teprve svůj stotisící kilometr.
Kamoš co má Dobló ale jen s 76kW má spotřebu rzhodně minimálně o litr menší.
Že by platilo - čím více vytažený výkon tím větší spotřeba?
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
...když mě to pořád u novýho Mloka přijde že žere víc, než co jezdím za poslední rok já se starším....
Jak už jsem psal: dálku k moři jsem zajel za prům. 4,93 l/100 km., celý léto dojíždění do práce max. 22 km v kuse jsem se ustálil na 5.5 až 5.7 a teď, jak mrzne ráno i večer, je to dlouhodobě 6,5 l./100 km. A to už mi to štve, že to nějak žere.
Prostě dokud nemrzlo, byl jsem zvyklej že do šesti to musí bejt, ať jezdím kam chci.
(Samozřejmě nijak neblbnu, je to jízda do limitů rychlosti, dost často pětka i po městě....)
Jak už jsem psal: dálku k moři jsem zajel za prům. 4,93 l/100 km., celý léto dojíždění do práce max. 22 km v kuse jsem se ustálil na 5.5 až 5.7 a teď, jak mrzne ráno i večer, je to dlouhodobě 6,5 l./100 km. A to už mi to štve, že to nějak žere.
Prostě dokud nemrzlo, byl jsem zvyklej že do šesti to musí bejt, ať jezdím kam chci.
(Samozřejmě nijak neblbnu, je to jízda do limitů rychlosti, dost často pětka i po městě....)
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Neblbni to jsou přece krásný čísla na velké auto se sto koňmi. Kolik by jsi čekal že to bude? Kdyby já jezdil za 6,5 tak jsem nejšťasnější muž na světě.bikus píše:...když mě to pořád u novýho Mloka přijde že žere víc, než co jezdím za poslední rok já se starším....
Jak už jsem psal: dálku k moři jsem zajel za prům. 4,93 l/100 km., celý léto dojíždění do práce max. 22 km v kuse jsem se ustálil na 5.5 až 5.7 a teď, jak mrzne ráno i večer, je to dlouhodobě 6,5 l./100 km. A to už mi to štve, že to nějak žere.
Prostě dokud nemrzlo, byl jsem zvyklej že do šesti to musí bejt, ať jezdím kam chci.
(Samozřejmě nijak neblbnu, je to jízda do limitů rychlosti, dost často pětka i po městě....)
Ochcávka mi jezdí tak za 6,7 ale ta si neodpočine...s Mulťou jezdím daleko rozumněji a 8.....
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Me kdyz mloka nehonim a jedu jak pise "bikus" tak si vezme kolem 4,5l podle pocitace ( 5,5l podle tankovani ) a kdyz dost jezdim po městě a trochu vic na to slapu tak 5,5-6l podle pocitace( 6,6-7l podle tankovani).V tom testu je to videt, dá se jezdit za 6l ale taky za 10l, zalezi na jizde.
Multipla 1,9 JTD 110, r.v.2002
Tak jsem včera absolvoval zpáteční cestu z N.jičína do Chebu a snažil jsem se krotit/když ono to chce jet víc .... /,krotit myslím tak kolem 120-130km/h a cesta mi trvala o 40min déle což na 530 km není až tak moc ,ale spotřeba na rozdíl od 160-170km/h cestou tam klesla o 2 litry na 6,1 a to už mne přijde dobrý, aspoň já jsem na takovou spotřebu zvyklej ,kurňa přece proto jsem si koupil naftu ...Kubas
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Musíš to brát tak že se strhla v době kdy jsou největší mrazy a spotřeba jde nahoru
Mě zase vždycky nadzvedne od stolu to "JDT" v názvu tématu.
Mě zase vždycky nadzvedne od stolu to "JDT" v názvu tématu.
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
máš to nějak pomotaný kamaráde, v Multiple M-Jet je 120PS (88kw) motor, a žádný 140PS motor taky neexistuje, pouze 150PS (110kw) který je oproti 120PS skutečně s 16V technikou.bikus píše:...jinak se omlovám, ale zjistil jsem - pro mě s překvapením - že nový MultiJet 130 k. v nových Mlokách je taky jenom 8-ventil...
Tím víc mi překvapuje, že do tak sqělýho auta, jako je Mlok, nedával, a dodnes nedává, koncern Fiat tak sqělou kombinaci (jako je ve stejně starým Štýlu Wagoon) motor 1.9 Multijet 140 k., 6-kvalt....
www.minimaxa.cz