TYP - výměna přístrojové desky MK1
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
- Reklama
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Ještě jedna taková dobrá rada: Když budete natahovat kablík od ŘJ k přístrojovce pro otáčkoměr, tak to nedělejate jako já, že začnete rozmotáním konektoru u ŘJ a tam od tud potáhnete drát a pak ho protáhnete do auta. Pak se totiž může stát, jako se stalo mě, že odendáte přístrojovku a zjistíte, že už tam ten modrej kablík nataženej máte....
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Ještě jeden malej dotázek. Je rozdíl mezi přístrojovkou z roku 97 a starší přístrojovkou co má ještě takovýty drobnější čísla a zelený ty obvodový čáry? Koukal jsem totiž na fotku tý starší zezadu a za ukazatelem teploty a paliva je tam ještě nějaká bílá krabička s nějakým konektorem...:
http://autaky.rajce.idnes.cz/Obrazky/#Pristrojovka.JPG
A ještě jestli se nějak liší přístrojovka z anglický verze...Ale to asi vědět moc lidí nebude
http://autaky.rajce.idnes.cz/Obrazky/#Pristrojovka.JPG
A ještě jestli se nějak liší přístrojovka z anglický verze...Ale to asi vědět moc lidí nebude
Plecháč Tony píše:Ještě jeden malej dotázek. Je rozdíl mezi přístrojovkou z roku 97 a starší přístrojovkou co má ještě takovýty drobnější čísla a zelený ty obvodový čáry? Koukal jsem totiž na fotku tý starší zezadu a za ukazatelem teploty a paliva je tam ještě nějaká bílá krabička s nějakým konektorem...:
http://autaky.rajce.idnes.cz/Obrazky/#Pristrojovka.JPG
A ještě jestli se nějak liší přístrojovka z anglický verze...Ale to asi vědět moc lidí nebude
No nenasiel som nejaky velky rozdiel medzi pristrojkou z anglickej verzie akurat tam mas oznace aj mile aj km inac budem ju musiet vymenit za pristrojovku z otackomerom a ste mi zamotali hlavu ze tam ten modry kabel moze byt pripraveny dufam ze je
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Já sem akorát zjistil, že rozdíl mezi tou přístrojovkou s těma zelenejma rámečkama je ten, že místo kontrolky "CODE" tam je kontrolka "BEZPECNOSTNICH PASU" a aby svítili (fungovali) kontrolky dobíjení a mazání, tak se na tej přístrojovce musí spojit (propájet jedno místo) jinak je úplně totožná (co se funkvce týká)
Ahojte. Skusal som zapojit pristrojovku podla toho polskeho navodu a mam takyto problem. Na modry kabel pin 23, som napojil kabel z pristrojovky. Ked nastartujem tak ostava svietit kontrolka vstrekovania a otackomer nefunguje. Ked ten kablik odpojim, tak kontrolka zhasne. Ked pocas nastartovaneho motora ten kablik znova prilozim na ten kabel, ktory ide z RJ, tak otackomer zacne fungovat, ale kontrolka sa znova rosvieti a ked ho odpojim, tak motor zhasne. Vie mi s tymto niekto pomoct?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No já to zapojoval přímo na ten modrej z ŘJ PIN 23 a bez problémů to funguje. Je to divný. Buď je někde nějakej studeňák, jelikož ten modrej kábl vede k relé vstřikování paliva.milanko píše:Ahojte. Skusal som zapojit pristrojovku podla toho polskeho navodu a mam takyto problem. Na modry kabel pin 23, som napojil kabel z pristrojovky. Ked nastartujem tak ostava svietit kontrolka vstrekovania a otackomer nefunguje. Ked ten kablik odpojim, tak kontrolka zhasne. Ked pocas nastartovaneho motora ten kablik znova prilozim na ten kabel, ktory ide z RJ, tak otackomer zacne fungovat, ale kontrolka sa znova rosvieti a ked ho odpojim, tak motor zhasne. Vie mi s tymto niekto pomoct?
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Taky je to možný, že se ti to s něčím spojí. Já to vyřešil na přístrojovce jinak. U toho konektoru je je taková matička. Na tu to stačí přišroubovat.milanko píše:Moze to mat nieco spolocne s tym, ze na pristrojovke som to len tak prilozil a zacvakol? Este som to neletoval
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Taky je to možný, že se ti to s něčím spojí. Já to vyřešil na přístrojovce jinak. U toho konektoru je je taková matička. Na tu to stačí přišroubovat.milanko píše:Moze to mat nieco spolocne s tym, ze na pristrojovke som to len tak prilozil a zacvakol? Este som to neletoval
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Taky je to možný, že se ti to s něčím spojí. Já to vyřešil na přístrojovce jinak. U toho konektoru je je taková matička. Na tu to stačí přišroubovat.milanko píše:Moze to mat nieco spolocne s tym, ze na pristrojovke som to len tak prilozil a zacvakol? Este som to neletoval
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín