Díky za rady, potřeboval jsem vědět, jeslti je to problém ŘJ nebo spíš jen spínačů a kabelů.
Zkusím se zaměřit tedy na tu kabeláž. Baterku jsem měl odpojenou cca 0,5h a nepomohlo to.
Dráty jsem vizuálně asi nepoškodil (je pravda, že jsem za to celkem dost tahal, ale elektrika ve VW podobné tahání vždy vydržela

), ale všechno potvrdí až proměření. Bude to boj, k těch konektorům je děsný přístup :-/
V mým případě je to trošku komplikovaný, protože 5. dveře jsem musel odpojit (byli jsme zezadu nabořeni frajírkem co nedobrzdil svou dodávkou Mercedes Vito, dokážete si představit, jak chudák Puňta vypadal), podařilo se to po havárce krásně opravit, nicméně zámek zůstal původní. Zamykání je v pohodě, ale spínače v zámku 5.dveří se rozsypaly a nefungují (= nesvítí osvětlení kufru, svítila kontrolka otevřených dveří). Provizorně jsem to tam nechal, než seženu jiný třeba z vrakáče, ale 3polový konektor jsem odpojil, aby přestala svítit ta kontrolka.
Tak či tak to na to nemá vliv, jezdil jsem bez kontrolky 5.dveří cca půl roku, tenhle problém vznikl až při odpojování těch zpropadených konektorů.
Mám dotaz, abych si pomohl s diagnostikou problému:
Stane se něco, když zkusím pustit klíček bez připojení konektoru dveří? Jakože bych jedny dveře odpojil a pozoroval co to dělá. Ale je otázka, co na to centrál, stahování apod. jestli se něco nezničí.
A jak vůbec fungují ty spínače zavřených dveří? Předpokládám že tam budou dva dráty (nebo jeden proti kostře), ZAVŘENO znamená SPOJENO (popř. UKOSTŘENO)?
Díky za jakoukoliv radu, kdo už někdy něco dělal s těmi dveřními spínači (barvy drátů, umístnění spínačů, funkce apod.)
Ravo