Zapalovací cívky
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Zapalovací cívky
Nechce mi chytnout auto. Vše funguje až na to že zapalovací svíčky mají místo 0,4 až 0,6 ohmu 1 ohm. Mám koupit obě cívky? K prvním dvěma válcům jde jedna a ke třetímu a čtvrtému jde druhá cívka tak nevím protože mi přijde divné že by přestaly jít obě naráz
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
No ja Ti nevim, ale zda se mi to nejak malo ty hodnoty na kabelech. Ja jsem mel na novych kablech okolo 3-6kOhm (dle delky).Tavit píše:Jo kabely jsem měřil, ty kratší mají něco okolo 0,5 kiloohmu a ty delsi okolo 1,2 kiloohmu. Cívky mají mít 0,4 až 0,6 ohmu a maji 1 ohm...
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
to je ale nějaký divný ne? jestli ti to ani neškytne, tak bych zkusil imobilizer, nebo čerpadlo? Nesvítí ti kontrolka?? A je slyšet čerpadlo, když otočíš klíčkem do první polohy?
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
ja mám takýto problém pred rokom som vymenil nové indučky sviečky káble bo auto islo sem tam na tri vylce po výmene spokojjnost ale tento rok som menil indučky uz dva krát bo to stále blbne ale tak že len bliká vstrekovac na prístrojovke a auto ide vpohode nezmenili sa jazdné vlastnosti spotreba zvuk motora nic iba to tam blika a ked si to napichnem na diagnostiku tak mi tam napíše zavada indukčná cievka č.2 skrat a neviem si rady samozrejme závadu som vymazal ale nepmohlo je mozné sú poškodené niekde kábliky ktoré idu do indučiek tam zozadu motora lebo pokial som dočiahol rozbalil som ich pozrel nič sa mi nezdalo a zaizoloval som ich síce len páskou ale tak aj boli zaizolované
tak neviem či si mám zozhnat celú novú kabeláž alebo či sa niekto s tým uz stretol a vie mi poradit dík
tak neviem či si mám zozhnat celú novú kabeláž alebo či sa niekto s tým uz stretol a vie mi poradit dík
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: Zapalovací cívky
Zkoušel bych očistit všechny kontakty a třeba prohodit mezi sebou ty dvě cívky (vstupy i výstupy) jestli se bude psát závada na tej samej nebo tej druhej. Zkoušet, zkoušet, zkoušet.
Můj dotaz: Dneska jsem asi prvně v životě koukal na motor úplně za tmy a všimnul jsem si, že z indukčních cívek z prostoru od kabelů jdou záblesky. Očistil jsem konektory, ale to nepomohlo. Asi to tam trošku probíjí. Chci se zeptat, jestli je to normální, ale myslim si že ne...Ale jinak nepozoruju žádné zhoršené jízní vlastnosti...
Můj dotaz: Dneska jsem asi prvně v životě koukal na motor úplně za tmy a všimnul jsem si, že z indukčních cívek z prostoru od kabelů jdou záblesky. Očistil jsem konektory, ale to nepomohlo. Asi to tam trošku probíjí. Chci se zeptat, jestli je to normální, ale myslim si že ne...Ale jinak nepozoruju žádné zhoršené jízní vlastnosti...
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívky
Můj dotaz: Dneska jsem asi prvně v životě koukal na motor úplně za tmy a všimnul jsem si, že z indukčních cívek z prostoru od kabelů jdou záblesky. Očistil jsem konektory, ale to nepomohlo. Asi to tam trošku probíjí. Chci se zeptat, jestli je to normální, ale myslim si že ne...Ale jinak nepozoruju žádné zhoršené jízní vlastnosti...[/quote]
Probitou izolaci čištěním kontaktů nespravíš.Skusil bych se nejdříve podívat na mezery na svíčkách.Čím větší mezery tím větším napětím je namáhaný vysokonapěťový okruh.Chtělo by to přesně vysledovat kde to probíjí,jestli na kabelech nebo cívkách,ale rozhodně to není v pořádku.Je to jenom do času kdy se to probije totálně.
Probitou izolaci čištěním kontaktů nespravíš.Skusil bych se nejdříve podívat na mezery na svíčkách.Čím větší mezery tím větším napětím je namáhaný vysokonapěťový okruh.Chtělo by to přesně vysledovat kde to probíjí,jestli na kabelech nebo cívkách,ale rozhodně to není v pořádku.Je to jenom do času kdy se to probije totálně.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000