Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic
Moderátor: peta.smolik
Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic
Problém.Jak seřídit spotřebu?Potřebuji poradit ohledně spotřeby kde se dá nastavit množství bohatosti směsi.
- Reklama
nijak to nenastavíš,to není karbec, to si jednotka nastavuje sama na základě hodnot z čidel, otáčky ani CO neenastavíš hledej problem v čidlech,lambdě,samotné jednotce apod. no maximalně můžeš seřidit klapku vzduchu na doraz šroubu,aby se ti zvyšily nebo snižily otačky ale do toho bych moc nedloubal
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Díky
A kde najdu ten šroub.potřebuji zvednout i otáčky a co škrtící klapka tase také dá nastavit o nejaký stupen.Zacalo to když se ochladilo spotřeba stoupla na 9l/100Km.liborko píše:nijak to nenastavíš,to není karbec, to si jednotka nastavuje sama na základě hodnot z čidel, otáčky ani CO neenastavíš hledej problem v čidlech,lambdě,samotné jednotce apod. no maximalně můžeš seřidit klapku vzduchu na doraz šroubu,aby se ti zvyšily nebo snižily otačky ale do toho bych moc nedloubal
no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
sytič je ovládaný jednotkou,přes čidlo teploty vody,a ted nevim jestli maj všechny 1.0i.e i čidla teploty vzduchuMaron píše:V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Kde je umístěno to čidloliborko píše:sytič je ovládaný jednotkou,přes čidlo teploty vody,a ted nevim jestli maj všechny 1.0i.e i čidla teploty vzduchuMaron píše:V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
v sacím potrubí,ve vodním kanálku viz.foto
http://img88.imageshack.us/my.php?image=snuno10np9.jpg
http://img88.imageshack.us/my.php?image=snuno10np9.jpg
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
dá se proměřit, se stoupající teplotou klesá odpor čidla,hodnoty na tohleto čidlo nevim,to najdeš v manualu ale cca od 3Kohm do 200ohm
a motorek stěrače už nemam,měl jsem dva
a motorek stěrače už nemam,měl jsem dva
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic
Ahoj.mam malej problem.Dusi se mi motor při zrychlení šlápnu na pedál a misto toho aby auto zrychlilo tak se začne dusit.Mam novej olej i filtr,vzduchovej taky.Muže tobýt předstihem špatne nastaveny rozdelovač nebo špatné seřizení škrtící klapky.Dekuji za radu
Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic
Ahoj, mám asi ten samý problém, nedá se s tím jet, když to chcípne tak to nejde ani normálně nastartovat. ty už si ten problém vyřešil? Díky
Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic
No skorojo.dej novej palec avíčko rozdelovače a nech si změřit skrtící klapku.Možná ješte krokovej motorek nemusí sto procent fachat.