Zdravím,stala se mi nemilá věc,vyjel jsem nádrž do sucha.
Zdechlo mi to asi 200m před benzínkou.Takže jsem tam potom natankoval asi 16l ale nechce to chytnout.
Zkoušel jsem nechat nasát benzín,čerpadlo bzučí a po čtyřech vteřinách vypne.Tak jsem to dnes rozdělal a všiml jsem si že z hadičky která vede z čerpadla do motoru nic neteče,takže problém bude asi s nasátím benzínu.Sítko jsem taky kontroloval,je teda velice jemné ale není od kalu ani od jiných nečistot.Má s tímhle někdo nějaké zkušenosti ?
Předem děkuji za odpověď
Palivove čerpadlo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
caw,no ja ked som kupoval punto tak som chcel skusit ze dokedy dojdem a ci presne ukazuje budik palivomera no a 50metrov !!!od benzinky zastalo auto a darmo som nalial 5 litrov nic len naskocil a hned zdochol.....potom sme auto tahali cca 2 km a ked sa odstavilo tak zrazu nastartovalo mozna ze niaky vzuch bol v palivovom systeme doteraz netusim co to bolo a ani kolegovia automechanici...ale klop klop klop odvtedy ide bezproblemovo nabuduce vzdy maj tak dost benzinu najlepsie vzdy polku nadrze aby sa cerpadlo zbytocne netrapilo...a ked nenaskoci vobec tak je na punte taky spinac na cerpadlo vedla sedadla(ja som ho marne hladal nenasiel mk1 ale zevraj ma tam byt ) ten skus najst a potlacit alebo na diagnostiku ho daj...
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
tím spínačem to nebude... kdyby byl aktivován, tak nebzučí čerpadlo... zkus to párkrát jen otočit počkat až nasaje a zase znova...aspoň 5x nebo dokud to nenaskočí
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
no mne sa to podarilo raz a skoncill som rovno pred benzinkou ale este na hlavnej, stacilo mi odbocit a bol by som tam, tak som kupil kanyster natankoval plný, nalial parkrat som nechal cerpadlo natahat len tak, potom som nastartoval, asi dvakrat to zdochlo a potom uz ok
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
palivove cerpadlo
tak je to vyřešené,kamarád automechanik mi poradil vyměnit čerpadlo,prý když bzučí tak to neznamená,že je v pohodě.No já jsem se s tím nechtěl smířit tak jsem to z toho palivovýho "modulu" vymontoval jen to malý čerpadýlko a vzal jsem si ho domů do umyvadla připojil jsem ho na 12V zdroj a viděl jsem že se v něm něco točí,což byla první dobrá zpráva,pak jsem zkusil jestli nasaje vodu ale ani kapku,tak jsem vzal injekční stříkačku a vrchním otvorem jsem do něj natlačil co nejvíc vody,po zapnutí ji to vycákalo ven a zároveň sálo další.Čerpadlo jsem měl ponořený hluboko takže nevím proč se samo nechytlo ale už to naštěstí jede. Jo mimochodem nevíte do jaké EURO normy patří punto 1,1 r.v 1998 díky
Re: palivove cerpadlo
Podivej se do technicaku, je tam napsana norma (Oddil EMISE - treti shora) a tu porovnej s timto clankem.lados350 píše:...Jo mimochodem nevíte do jaké EURO normy patří punto 1,1 r.v 1998 díky
http://auto.idnes.cz/zjistete-si-kolik- ... jetiny_fdv
Mela by to byt norma EURO I, coz je 5tisic Kc.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)