1.6 s CNG problém s vstřiky

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Bulva
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 25 zář 2008, 17:00

1.6 s CNG problém s vstřiky

Příspěvek od Bulva »

Zdravím všechny FIATaky, nedavno sem se stal majitelem fiat bravo 1.6 r.v. 99 s CNG. Je to dovoz z Italie. chvili trvalo nez se povedlo ho prihlasit. Ale ted mam problem se vstrikovanim. Mechanik rikal ze vstrik na valec 1 je KO tak seem ho nechal vymenit. ale zacal zlobit vstrik na 3 valec tak sem ho nechal vymenit ale ve chvili kdy smontoval auto dohromady tak mu diagnostika ukazala ze vstrik na valec 4 je chybny. Docela se mi to necchce libit protoze aby neco odeslo jen tak ze uplne jinou soucastku vymenim za nouvou to je na pytel. Jde mi hlavne o to ze to neni levna zalezitost. ten prvni vstrik koupil original u fiatu za 5,5k druhy sem koupil ja za 3,2 ale jestli bych mel menit dalsi tak je koupim asi v polsku za 2k . Nevite nekdo jestli je fakt mozne aby takhle ty vstriky ochazely? Nemuze to byt jina soucastka?
Reklama
 

Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Příspěvek od SZTRAD »

Předpokládám že vstřik benzínu.Todle je u tohoto motoru slabost i když dost často pomuže vyšištění.V tvém případě je to o to horší,že nejsou tak často používané neb asi jezdíš na CNG.Jen pro zajímavost kde tankuješ,že se ti to oplatilo kupovat auto s velkými a těžkými láhvemi .
Radek
Bulva
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 25 zář 2008, 17:00

Příspěvek od Bulva »

Jsem z Havířova a tankuju ve frýdku nebo v ostravě. No dá se vřik který je podle mechanika na výhoz nějak vyčistit? mám doma jeden ten vymontovaný tak se ptám jen kdyby náhodou.
Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Příspěvek od SZTRAD »

Da se cistit ultrazvukem.Je jen treba promerit jestli neni vadne vinuti(zmerit merakem)kdyby bylo vadne tak to nema cenu cistit samozrejme.Pokud mas zajem o postup tak koukni na mareaklub nebo kontaktuj tady nebo i tam kolegu z nickem GRAUN.
Jen mam takovy pocit ze jednotka si testuje prave toto vinuti a pokud ho vyhodnoti jako spatne tak hlasi tuto zavadu.Dost casto byva problem i v konektoru a je mozne ze kdyz mechanik menil jednu a hybal kabely tak se diky zaoxidovanym kontaktum rozpojila dalsi.Chce to kazdopadne promerit.Nezda se mi ze by odesly 3 tak brzo za sebou.
Jsem si myslel ze musis byt odtud odnekud neb tech plnicek neni moc po republice.Na CSAD v Havirove mate take jednu ne?
Jak velkou nadrz mas?A kolik to tak ujede na jedno naplneni?
Radek
Bulva
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 25 zář 2008, 17:00

Příspěvek od Bulva »

Diky moc toho cloveka zkusim kontaktovat. Jinak na CSAD jedna je ale nechcou mi dovolit tam plnit protoze maji maly tlak, a jsou radi ze to tak tak naplni autobusy. Ale podle vseho by snad do konce roku mela byt plnicka od gascontrolu nekde v prostredni suche. No mam v tom malem BRAVU 80 litrovou mrchu takze zabira cely kufr. ale vleze se tam jen 25 litru CNG a na to ujedu 250 km.
Bulva
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 25 zář 2008, 17:00

Příspěvek od Bulva »

Tak jsem problem vyresil tak ze jsem na vrakovisti za 2 tisice koupil dva pouzite vstriky a vse bezi uplne nadherne. Ted mam spis problem s airbagem ale to uz jsem psal do jineho tematu. Ale to cisteni vstriku si necham na tech vytazenych udelat pro jistoptu kdyby nekdy.
Odpovědět

Zpět na „Bravo / Brava“