DISKUZE - Teplota motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
mě se to ted také pomalu odhřívá dokonce jsem dal kryt před chladič ale moc to nepomohlo začíná topit tak po 15 km , termostat je asi v háji .
když jedu a topení otevřu naplno , teplota (rafička) trochu klesne to by asi neměla ne ??
když jedu a topení otevřu naplno , teplota (rafička) trochu klesne to by asi neměla ne ??
(1.2 16v, 80ps , 6 speed) + pure Italia = Sporting (zatím najeto 182tis.km)
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
no ako tak pozeram tak vsetky punta maju zly termostat, mne sa to totiz nezohreje tiez cestou do roboty (11km) tak ako ma rucicka sa dostane niekde nad stvrtinu ukazovatela, cize polovicu normalnej teploty
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
To, že se ručička normálně během jízdy dostane jen mezi druhý a prostřední dílek je úplně normální.
Když jsem Punto koupil, tak jsem si taky myslel, že je něco špatně, tak jsem povyměňoval VŠECHNO co by na to mohlo mít vliv a stejně mi ručička vyleze při stání maximálně kousek nad půlku a v tu chvíli spouští ventilátor.
Zjišťoval jsem si co a jak a je to úplně normální jev.
To samé topení. Punta prostě špatně topí. I když některá topí ještě hůř. I když jedu dlouhé trasy, tak mi z topení jde jen teplý vzduch, ale není to nic extra jako třeba u Fordu. Při cestě do práce 11km mi auto začne trochu topit až na konci cesty.
Prostě pokud jste chtěli saunu v autě, tak máte špatný auto. MK1 prostě netopí.
Když jsem Punto koupil, tak jsem si taky myslel, že je něco špatně, tak jsem povyměňoval VŠECHNO co by na to mohlo mít vliv a stejně mi ručička vyleze při stání maximálně kousek nad půlku a v tu chvíli spouští ventilátor.
Zjišťoval jsem si co a jak a je to úplně normální jev.
To samé topení. Punta prostě špatně topí. I když některá topí ještě hůř. I když jedu dlouhé trasy, tak mi z topení jde jen teplý vzduch, ale není to nic extra jako třeba u Fordu. Při cestě do práce 11km mi auto začne trochu topit až na konci cesty.
Prostě pokud jste chtěli saunu v autě, tak máte špatný auto. MK1 prostě netopí.
Naposledy upravil(a) rozmetal dne 25 lis 2008, 10:54, celkem upraveno 1 x.
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
mi v létě ručička ukazuje kousek před pulkou,ted v zimě v polovině půlky,topeni topí jako ďas už po chvilce,ale občas se mi stane že mi začne z ničeho nic foukat studený luft na par minut a pak zas fouká teplý, si myslím že ty termostaty jsou špatně řešené v těch puntech,ale bylo to i v unech, ony musí udržovat otvíráním a přivíráním neustále teplotu těch cca 86C tzn.ručička musí být furt v půlce,ale problem je možná v samotných teploměrech
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Ja se nechci nejak zvlast hadat, ale IMHO tak neco neni dobre. Mel jsem Tipo, kde teplota byla na dgt panelu 80-90°C (chyba ukazatele-merena taplota), mam Mareu a Punto - kde se zobrazuje teplota na prostredku budiku. Jezdim do prace cca 5km a provozni teplotu dosahnu vzdycky (v lete rychleji, v zime pomaleji).rozmetal píše:To, že se ručička normálně během jízdy dostane jen mezi druhý a prostřední dílek je úplně normální.
Když jsem Punto koupil, tak jsem si taky myslel, že je něco špatně, tak jsem povyměňoval VŠECHNO co by na to mohlo mít vliv a stejně mi ručička vyleze při stání maximálně kousek nad půlku a v tu chvíli spouští ventilátor.
Zjišťoval jsem si co a jak a je to úplně normální jev.
To samé topení. Punta prostě špatně topí. I když některá topí ještě hůř. I když jedu dlouhé trasy, tak mi z topení jde jen teplý vzduch, ale není to nic extra jako třeba u Fordu. Při cestě do práce 11km mi auto začne trochu topit až na konci cesty.
Prostě pokud jste chtěli saunu v autě, tak máte špatný auto. MK1 prostě netopí.
Btw zkousel si, zda nemas nahodou tu hadici z termostatu do chladice teplou drive nez dosahnes spravne teploty? Meril si teplotu vody v okruhu?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
není problém s teplotou motoru, to bejvá v pohodě i když ručička není ani na půlce......problém Punta je v tom, že i když je zahřátý, tak moc dobře netopí.....
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
topení
tak takový problém teda nemám, topí to dobře, i když je ručička nízko. akorát trvá dlouho než se to zahřeje
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Tak jsem to včera zkoušel otestovat a hadice od termostatu je teplá během chvíle takže to vypadá, že je termostat vadný (pořád otevřený). Dnes ho půjdu koupit - mám na výběr FEBI nebo Wahler - co myslíte, který je lepší? A ještě by mě zajímalo kolik vyteče při výměně kapaliny-zda si ji radši nemám dokoupit
Fiat Punto MK1 1.2i 75 ELX
tak jem vyměnil termostat a je to znát , ohřáte na provozní teplotu je to po
5 km (dříve 15km) , topí to také o dost rochleji a lépe ( pak že fiati špatně topí ) .
kdo má problém doporučuji vyměnit , hodinka práce a 450 kč za to stojí .
5 km (dříve 15km) , topí to také o dost rochleji a lépe ( pak že fiati špatně topí ) .
kdo má problém doporučuji vyměnit , hodinka práce a 450 kč za to stojí .
(1.2 16v, 80ps , 6 speed) + pure Italia = Sporting (zatím najeto 182tis.km)
No tak se jen potvrdilo to, co bylo vyse uvedene. Uvidis sam, ze se to projevi jeste na snizene spotrebe paliva.Mario píše:tak jem vyměnil termostat a je to znát , ohřáte na provozní teplotu je to po
5 km (dříve 15km) , topí to také o dost rochleji a lépe ( pak že fiati špatně topí ) .
kdo má problém doporučuji vyměnit , hodinka práce a 450 kč za to stojí .
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Tak jsem předevčírem vyměnil termostat a je to paráda Předtím ručka teploty jen ležela a topení skoro vůbec nejelo.Ted je motor zahřátej na provozní teplotu přesně po 5km a topí to krásně na 3/4 a 1 stupeň Když to dám na plno tak musím pomale otevírat okno jak to topí Další věci je,že v kolonách je teplota max. v půlce - před tím byla tak ve 3/4 a autu se moc nechtělo táhnout..Dal jsem tam Wahler 3105.87D za 500,- z autokelly
Fiat Punto MK1 1.2i 75 ELX
Normální to není - zejména, pokud ti ta ručka nedrží jako přibitá přesně na jednom místě.R.J. píše:mne ukazuje teplota niečo nedzi 1/4 a polovičkou a ako som si dal zistovat tak sportingi to maju normalné a to mam menený aj termostat
Mám stejný motor, ukazoval vždy 1/2. Pak přestával držet teplotu jen občas, třeba při vyřazeném kvaltu z kopce, nakonec nudržel teplotu ani v létě při jízdě.
Tak jsem koupil nový termostatl od WAHLER a je to paráda - je lepší než originál u nového auta ! Drží přesně 1/2, ručička je jak přilepená i při delší jízdě bez kvaltu a se zapnutým ventilátorem topení, ted v chladnu. To i ten nový originál začal lehce padat.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2