smrad z benzinu
Moderátor: peta.smolik
smrad z benzinu
zdravim!...v poslednej dobe sa mi stava ze citim benzin s laveho predneho blatniku. Pozeral som sa na to no nic neunika ale zapach ide zo suciastky ktoru neviem identifikovat je to taky valec...poradte te mi co s tym?... a co je to za suciastku v pod tym blatnikom...mate niekto taky podobny problem?
- Reklama
Ahoj, ten válec v blatníku by měl být uhlíkový filtr na benzínové výpary z nádrže. Měly by do něj jít dvě hadičky, jedna z nádrže a druhá k ventilu do sání motoru. Zkontroluj, jestli jsou dobře nasazené a těsní. Zatím jsem tady nečet, že by s filtrem měl někdo problém. Nebo možná netěsní ten filtr. Pak by bylo taky dobré zkontrolovat, jestli funguje ten ventil, po zahřátí motoru by ho měla občas řídící jednotka otevřít a páry pustit do sání motoru. Jak to doma zkontrolovat, to nevím, vím jenom, že se to dá přezkoušet diagnostikou ve Fiatu. Zdravím, Radek.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
mne tiez smrdieva benzin pri plnej nadrzi.. robi to od jej vymeny. mam odpozorovane ze to pravdepodobne ide zo spojov pri palivovom filtri...asi tie zacvakavacie uz tak dobre nesedia...zatial som to nejak neriesil.nie je to nic strasne.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
Ať jsem hledal jak jsem hledal, žádný válec v blatníku jsem neobjevil (mám 1.1). Ani v katalogu od Fiatu mi nikde nenašli, že by tam nějaký uhlíkový filtr na výpary byl. Filtr tam prý je jen palivový, vzduchový a olejový.radek.s píše:Ahoj, ten válec v blatníku by měl být uhlíkový filtr na benzínové výpary z nádrže. Měly by do něj jít dvě hadičky, jedna z nádrže a druhá k ventilu do sání motoru. Zkontroluj, jestli jsou dobře nasazené a těsní. Zatím jsem tady nečet, že by s filtrem měl někdo problém. Nebo možná netěsní ten filtr. Pak by bylo taky dobré zkontrolovat, jestli funguje ten ventil, po zahřátí motoru by ho měla občas řídící jednotka otevřít a páry pustit do sání motoru. Jak to doma zkontrolovat, to nevím, vím jenom, že se to dá přezkoušet diagnostikou ve Fiatu. Zdravím, Radek.
Můžete tenhle uhlíkový filtr na výpary někdo prosím nafotit, aby mě to trochu nakoplo?
Díky moc.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No tak tam ten filtr nemáš. Mě v servisu taky řekli, že mý punto nemá filtr. Prej je to normální u MK1 .
Nemáš zvýšenou spotřebu? Mohl bys mít někde dirku v přívodu benzínu. Třeba se někde ulomil úchyt a proklepala se...
Nemáš zvýšenou spotřebu? Mohl bys mít někde dirku v přívodu benzínu. Třeba se někde ulomil úchyt a proklepala se...
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Aha, tak ho ten filtr asi opravdu nemám
Zvýšenou spotřebu - lehce ano (cca o 0,25 l/100km), přičítám to zimnímu období - ventilátor, stěrače, zima atd.
Servisák mi na to koukal a nikde žádný defekt nenašel (ale třeba koukal špatně )
Benzín trochu smrdí hlavně při plné nádrži (resp. do ujetí cca 100-150 km).
Když mi tekla nádrž, spotřeba byla vyšší o celý litr /100 km a cítit to bylo podstatně víc.
Zvýšenou spotřebu - lehce ano (cca o 0,25 l/100km), přičítám to zimnímu období - ventilátor, stěrače, zima atd.
Servisák mi na to koukal a nikde žádný defekt nenašel (ale třeba koukal špatně )
Benzín trochu smrdí hlavně při plné nádrži (resp. do ujetí cca 100-150 km).
Když mi tekla nádrž, spotřeba byla vyšší o celý litr /100 km a cítit to bylo podstatně víc.
Boris napsal:
[Ať jsem hledal jak jsem hledal, žádný válec v blatníku jsem neobjevil (mám 1.1). Ani v katalogu od Fiatu mi nikde nenašli, že by tam nějaký uhlíkový filtr na výpary byl. Filtr tam prý je jen palivový, vzduchový a olejový.
Můžete tenhle uhlíkový filtr na výpary někdo prosím nafotit, aby mě to trochu nakoplo?
Díky moc.]
Tak mě to nedalo a kouknul jsem se do katalogu dílů e-Per a filtr na výpary má jak verze 1,1SPI tak 1,1MPI. Já mám MPI a je to opravdu v předním blatníku na straně řidiče. V motorovým prostoru jsou vidět dvě modré hadičky jak jdou do blatníku. Nafotit filtr nemůžu, protože bych musel odmontovat kolo+podběh a to se mě fakt nechce. Jestli SPI to má v blatníku není přesně vidět, ale ten filtr tam taky je. Ten kdo hledal asi nehledal dobře, je to v sekci palivové potrubí. Ještě upřesním, že palivové soustavy SPI a MPI jsou dost odlišné, například MPI už nemá vyměnitelný palivový filtr, protože ten filtr je přímo v nádrži u čerpadla a běžně se nemění (na rozdíl od SPI, kde je filtr na boku nádrže a mění se).
[Ať jsem hledal jak jsem hledal, žádný válec v blatníku jsem neobjevil (mám 1.1). Ani v katalogu od Fiatu mi nikde nenašli, že by tam nějaký uhlíkový filtr na výpary byl. Filtr tam prý je jen palivový, vzduchový a olejový.
Můžete tenhle uhlíkový filtr na výpary někdo prosím nafotit, aby mě to trochu nakoplo?
Díky moc.]
Tak mě to nedalo a kouknul jsem se do katalogu dílů e-Per a filtr na výpary má jak verze 1,1SPI tak 1,1MPI. Já mám MPI a je to opravdu v předním blatníku na straně řidiče. V motorovým prostoru jsou vidět dvě modré hadičky jak jdou do blatníku. Nafotit filtr nemůžu, protože bych musel odmontovat kolo+podběh a to se mě fakt nechce. Jestli SPI to má v blatníku není přesně vidět, ale ten filtr tam taky je. Ten kdo hledal asi nehledal dobře, je to v sekci palivové potrubí. Ještě upřesním, že palivové soustavy SPI a MPI jsou dost odlišné, například MPI už nemá vyměnitelný palivový filtr, protože ten filtr je přímo v nádrži u čerpadla a běžně se nemění (na rozdíl od SPI, kde je filtr na boku nádrže a mění se).
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách