Vie mi niekto poradiť ako vymeniť spätný ventil na posilovači bŕzd?
Buď ten ventil alebo to gumové tesnenie v posilovači je vadné, pretože mi zvonka ťahá falošný vzduch. Možno to stačí len vytiahnuť s posilovača ale nie som si istý.
Slabý účinok bŕzd, pričom som vymenil predné aj zadné obloženia a taktiež niekedy aj motor vynecháva čo môže mať za následok ten falošný vzduch.
HELP - malá učinost posilovače brzd
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Noinu27
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 28 led 2008, 12:44
- Bydliště: Slovensko-vychod
- Kontaktovat uživatele:
re
No len daj pri tom pozor to tesnenie vyzera ako kruzok s drazkou v strede a ta sedi na bubne posilovaca. Ak to velmi zatiahnes tak to urves a mozes kupovat nove tesnenie. Ja som to jednoducho omastil vazelinou vlozil spat a podtlakovku som vymenil za novu, vsade SK pasky a bolo to super.. . kym sa mi treti posilovac nedoj***
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Nechci tam něco urvat, v jakým místě by se to asi mělo rozpojit, když to budu vytahovat (podle obrázku -A,B nebo C) ?
http://autaky.rajce.idnes.cz/obr/#PB160600.JPG
http://autaky.rajce.idnes.cz/obr/#PB160600.JPG
Re: HELP - malá učinost posilovače brzd
Zdravím všechny na tomto fóru.
Mám podobný problém s mým puntem. Když není nastartovaný motor (tj. nefunguje posilovač), tak je pedál tvrdý a těžko sešlápnutelný ... tj. jak by měl být.
Avšak po nastartování jde sešlápnout strašně lehce .... a brzdový účinek se objevuje až asi od poloviny drýhy pedálu.
S kamarádem, kterej autům celkem rozumí jsme vyměnili brzdový destičky, vyčistily třmeny, odvzdušnili všechny kola - bohužel pořád to samé.
Hadička do posilovače nasává vzduch. U zpětného ventilu jsem zkoušel dát jiné těsnění, ale je to úplně stejné.
Jak tedy poznám, kde je problém teď? Jestli je špatný ten zpětný ventil nebo jestli není poškozená memrána v posilovači.
Mám podobný problém s mým puntem. Když není nastartovaný motor (tj. nefunguje posilovač), tak je pedál tvrdý a těžko sešlápnutelný ... tj. jak by měl být.
Avšak po nastartování jde sešlápnout strašně lehce .... a brzdový účinek se objevuje až asi od poloviny drýhy pedálu.
S kamarádem, kterej autům celkem rozumí jsme vyměnili brzdový destičky, vyčistily třmeny, odvzdušnili všechny kola - bohužel pořád to samé.
Hadička do posilovače nasává vzduch. U zpětného ventilu jsem zkoušel dát jiné těsnění, ale je to úplně stejné.
Jak tedy poznám, kde je problém teď? Jestli je špatný ten zpětný ventil nebo jestli není poškozená memrána v posilovači.
Punto S55, 1.1, 1995, 3d hatch