umělohmotný kryt spodku motoru
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...
Multipla Bipower 1,6 /2000
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
alternatoru mozna ne, ale kdyz si vezmu, co je na spodku cidel a ze mi uz nejmene jedno cidlo odeslo tim, ze se do nej dostala voda, tak jsem ten kryt koupilMišan píše:Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...
at ten prvni napor vody, snehu atd... pochyta on
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, taky jsem o tom krytu hodně přemýšlel (Mulťu jsem koupil bez) a protože mám JTD a taky už trochu unavené přední pružiny (vypadá to jako tuning ) tak jsem si změřil jak vysoko (no spíš nízko) by byl nad silnicí a zjistil jsem, že bych ho měl asi tak "do prvních zmrazků" na silnici. To rozhodlo. Mulťa má dost slušnou světlost až na prostor motoru - ten je docela nízko nad silnicí.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02 zář 2006, 20:42
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte. Včera hodne pršalo, prešiel som cez vodu, kryt mám a dnes večer už je asi po alternatore, ráno ešte fungoval teraz vňom niečo praská ako elektrický výboj a svieti na prístrojovke že alternátor je Faulty, takže s krytom alebo bez neho je to asi jedno. Inak kryt originál je laminátový a veľmi dobre praská. Multipla je pod motorom veľmi nízka a chytám ním o zem dokonca aj na asfalte keď sú vyjazdené hlboké koľaje. V kritických miestach som popraskané časti oplechoval, zatiaľ to drží.
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte Multipláci, tak jsem si do rodiny mimo Marei pořídili i krásnou Multiplu.
Podařilo se mi levně sehnat kryt pod motor a mám dotaz na Ty kteří už májí zkušenosti s montáží krytu, nebo ty co kryt mají.
Když jsem včera zkoušel kryt pod motor přiložit, zdálo se že celkem sedí až na jedno místo. Je to plastový kryt pod řemenicí příslušenství, který navazuje bokem k podběhu. Tento kryt je pod řemenicí výrazně níže než je plánované umístění krytu pod motor.
Má někdo z vás zkušenosti s tímto napasováním krytu? Díky všem za rady.
Podařilo se mi levně sehnat kryt pod motor a mám dotaz na Ty kteří už májí zkušenosti s montáží krytu, nebo ty co kryt mají.
Když jsem včera zkoušel kryt pod motor přiložit, zdálo se že celkem sedí až na jedno místo. Je to plastový kryt pod řemenicí příslušenství, který navazuje bokem k podběhu. Tento kryt je pod řemenicí výrazně níže než je plánované umístění krytu pod motor.
Má někdo z vás zkušenosti s tímto napasováním krytu? Díky všem za rady.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 12 zář 2008, 07:37
- Bydliště: Střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš. Jestli jsem dobře koukal tak moje 1,9 JTD má vanu hliníkovou s žebry. To by byla ještě horší peripetie.
Kryt je už po drobných úpravách na místě, myslím že drží dobře. Ale i tak se mi ho na polní cestě podařilo první den téměř urvat To jsem zvedav jak dlouho.....
Ještě jeden poznatek: nevím jak jste na tom Vy, ale já mám auto z 2004 a když viděl jak vypadá příčka pod chladičem (která drží i kryt motoru) byla to tragédie, kompletně rezavá. Takže shodit nárazník, vymontovat a ošetřit, jinak by byl za dva roky chladič na silnici.
Kryt je už po drobných úpravách na místě, myslím že drží dobře. Ale i tak se mi ho na polní cestě podařilo první den téměř urvat To jsem zvedav jak dlouho.....
Ještě jeden poznatek: nevím jak jste na tom Vy, ale já mám auto z 2004 a když viděl jak vypadá příčka pod chladičem (která drží i kryt motoru) byla to tragédie, kompletně rezavá. Takže shodit nárazník, vymontovat a ošetřit, jinak by byl za dva roky chladič na silnici.
Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Světla pro denní svícení to je kapitola sama pro sebe. Ale to je na jíné téma. po zkušenostech bych už je na jiné auto nedal.Kubanec píše:Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.