Pokud je problém s brzdičem (zátěžovým regulátorem), jak se to chová?
V příručce se o tom moc nemluví, je tam naznačeno že by to mělo brzdit víc, že je tam asi k ubrání tlaku při naloženým zadku. Není tam ani nic o tom, jak se má pročistit, když už zmiňují, že by se to mělo udělat.
Předpokládám, že s ručkou to nijak nesouvisí, ne?
Jestli můj problém s nebrzdícím zadkem není v tomhle, zkusím rozebrat+vyčistit hlavní brzdový válec. Kniha říká "vyměnit gumičky", ale ty se dají sehnat jedině s novým válcem, takže... případně -- neprodáte to někdo za rozumnej peníz? Žebych se nezdržoval čištěním?
zátěžový regulátor -- co dělá vadný?
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
no on ten zatěžak pomáha přibrždovat zadek v zavislosti na zatižení zadní napravy,ale on je většinou na unu nefunkční nebo napul funkční,nejlip jej vyhodit a koupit nový,stoji par stovek, a s ručkou to nemá nic společnýho,a hlavni brzdový valec bych tu jeden mel mit pokud chceš i s posilovačem
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
jsem z Havířova ten valec s posilovačem je z 1.5,ale měly by byt stejný všechny,krom turbin a dieslu kde by mely byt jine brzdové valce,cena 200 za vše,a ten brzdový regulator maji třeba na www.pop-art.cz za 450kč jaký brzdič myslíš?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Brzdič se u nás říká právě regulátoru brzdného účinku. Tedy ta věc s ramenem a pružinkou před levým zadním kolem.
To by nebyla zlá cena. Pošta si za to vezme tak pade.
Hele, zkusím zejtra, jestli se do toho dá nějak bělošsky dostat, ale předběžně myslím, žebych do toho šel, jestli vypadaj nezkaženě.
To by nebyla zlá cena. Pošta si za to vezme tak pade.
Hele, zkusím zejtra, jestli se do toho dá nějak bělošsky dostat, ale předběžně myslím, žebych do toho šel, jestli vypadaj nezkaženě.
Tak koukám, že kšeft asi nebude, já si to teda koupím nový za to pětikilo.
Zkusme otázku: brzdič se má pod vepkým tlakem mírně zatlačit.
No, neměl jsem svěrák, dal jsem to pod auto a spustil hever a nehlo se to ani o pidimili.
Zato když jsem zatáhl, povytáhl jsem ten píst o 4mm za znatelného šplouchnutí brzdovky.
To by mohlo znamenat že je kaput?
Zkusme otázku: brzdič se má pod vepkým tlakem mírně zatlačit.
No, neměl jsem svěrák, dal jsem to pod auto a spustil hever a nehlo se to ani o pidimili.
Zato když jsem zatáhl, povytáhl jsem ten píst o 4mm za znatelného šplouchnutí brzdovky.
To by mohlo znamenat že je kaput?
Re: zátěžový regulátor -- co dělá vadný?
Tak mi take odesel hlavni brzdovy valec a sehnal jsem do neho novou sadu vsech gumicek a cena sady 160kc.vymena bez problemu.