zadní brzdy Uno Logo -- nějakej zašitej error !
Moderátor: peta.smolik
zadní brzdy Uno Logo -- nějakej zašitej error !
Odvzdušnil jsem, prasátka běhaj, pakny jsou OK, dokonce i kladka od ručky běhá, odvzdušňoval jsem při poskakování na zadku kvůli brzdiči a stejně zašlápnu pedál a zadní kola rukou sice těžko, ale roztočím a na ručku celkem bez námahy.
Kapalina byla před výměnou docela temná, po dvou letech a tak 100kkm, ale propláchnul jsem to plným půllitrem funglovky nové a je zas průzračná, když teče odvzdušňovákem ven.
Brzdič se neměnil nikdy.
Při ručce se prasátka hejbaj.
Stejně to prostě nebrzdí. Předek dobrej, zadek slabota. Takhle to na STK rovnou přeparkujou do skartace.
Doprkený vohrady, čím by to mohlo bejt!?
Zachraňte mě a já se za vás budu modlit, kdykoliv se na červený budu nudit, jeslti vám to udělá radost.
Kapalina byla před výměnou docela temná, po dvou letech a tak 100kkm, ale propláchnul jsem to plným půllitrem funglovky nové a je zas průzračná, když teče odvzdušňovákem ven.
Brzdič se neměnil nikdy.
Při ručce se prasátka hejbaj.
Stejně to prostě nebrzdí. Předek dobrej, zadek slabota. Takhle to na STK rovnou přeparkujou do skartace.
Doprkený vohrady, čím by to mohlo bejt!?
Zachraňte mě a já se za vás budu modlit, kdykoliv se na červený budu nudit, jeslti vám to udělá radost.
- Reklama
nemáš to málo odvzdušněné?ono to chce odvzdušnit pořádně,ikdyž vytíká už jen kapalina tak nějaké bublinky tam zustat mužou, jak je na tom brzdový pedál,je tvrdý,pruží,jde až na podlahu? brzdové hadičky trubičky zkontroluj jestli nejsou někdě obteklé kolem šroubení,popř.jestli nejsou na nějakém místě prorezivělé.Ja jsem měl něco podobnýho na unu a dělal jsem komplet nový předek+zadek + veškeré trubičky a hadičky,bowdeny na lanko ručky, a brzdilo to jako ďas
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Brzdové trubičky jsem odrákoval a natřel asfaltem, nechápu proč se to dělá z reznoucího materiálu. Nikde to neprosakuje.
Trubičkama proteklo přes půl litru, pedál je pevný, ale člověk to nějak nemá s čím srovnat. Při tloušťce trubiček bych to viděl tak na decku na jednu.
To by ale nevysvětlilo tu ručku, jaktože se to všechno hejbe a sílu to nemá!?
Co vlastně dělá brzdič -- jak se to chová, když je kaput?
Trubičkama proteklo přes půl litru, pedál je pevný, ale člověk to nějak nemá s čím srovnat. Při tloušťce trubiček bych to viděl tak na decku na jednu.
To by ale nevysvětlilo tu ručku, jaktože se to všechno hejbe a sílu to nemá!?
Co vlastně dělá brzdič -- jak se to chová, když je kaput?
dají se sehnat měděné trubičky a ty jsou už pak daseřict navěky,zadní brzdové valečky ti chodí na max při sešlápnutí pedalu nebo zat.ručky? zkus ještě kouknout v zadu na zátěžový regulátor jestli je pruchozí,a jinak bubny a obložení máš dané nové?iwo2 píše:Brzdové trubičky jsem odrákoval a natřel asfaltem, nechápu proč se to dělá z reznoucího materiálu. Nikde to neprosakuje.
Trubičkama proteklo přes půl litru, pedál je pevný, ale člověk to nějak nemá s čím srovnat. Při tloušťce trubiček bych to viděl tak na decku na jednu.
To by ale nevysvětlilo tu ručku, jaktože se to všechno hejbe a sílu to nemá!?
Co vlastně dělá brzdič -- jak se to chová, když je kaput?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Právěže nevím, jak zkontrolovat brzdič. Průchozí je určitě, jinak bych při odvzdušnění nic neprolil. Zkusím ještě zadek pořádně naložit, aby si to sedlo na prdel a rameno brzdiče šlo pěkně nadoraz.
Za-pakny mak kolem 3mm obložení, no moc to asi není, ale furt je to obložení a bubny nejsou sjetý, dokonce e to dalo i sundat, jak v tom ještě nebyla vyjetá drážka (Přední destičky jsem už měnil 2x, takže z toho taky soudím, že to takhle blbě rozkládá brzdnou sílu už dlouho).
Prasátka se hejbou, o půl centimetru, jak při pedálu, tak při ručce.
Jak by se to chovalo, kdyby byl nějakej svinčík někde v té tlak vyvíjející soustavě -- někde kolem pedálu, nádržky... nějaké gumičky a tak? Na padál se postavim a nepodklesává, ani když na něm stojím celý minuty a rvu ho i s posilovačem, že se bojim, abych ho neohnul.
Za-pakny mak kolem 3mm obložení, no moc to asi není, ale furt je to obložení a bubny nejsou sjetý, dokonce e to dalo i sundat, jak v tom ještě nebyla vyjetá drážka (Přední destičky jsem už měnil 2x, takže z toho taky soudím, že to takhle blbě rozkládá brzdnou sílu už dlouho).
Prasátka se hejbou, o půl centimetru, jak při pedálu, tak při ručce.
Jak by se to chovalo, kdyby byl nějakej svinčík někde v té tlak vyvíjející soustavě -- někde kolem pedálu, nádržky... nějaké gumičky a tak? Na padál se postavim a nepodklesává, ani když na něm stojím celý minuty a rvu ho i s posilovačem, že se bojim, abych ho neohnul.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30 črc 2007, 12:37
Tak 3mm obloženie a zrovnávaný bubon ti na une nebude brzdiť ! Nové pakne a nové bubny a je po probleme .Teda pokial sú válčeky okiwo2 píše:Právěže nevím, jak zkontrolovat brzdič. Průchozí je určitě, jinak bych při odvzdušnění nic neprolil. Zkusím ještě zadek pořádně naložit, aby si to sedlo na prdel a rameno brzdiče šlo pěkně nadoraz.
Za-pakny mak kolem 3mm obložení, no moc to asi není, ale furt je to obložení a bubny nejsou sjetý, dokonce e to dalo i sundat, jak v tom ještě nebyla vyjetá drážka (Přední destičky jsem už měnil 2x, takže z toho taky soudím, že to takhle blbě rozkládá brzdnou sílu už dlouho).
Prasátka se hejbou, o půl centimetru, jak při pedálu, tak při ručce.
Jak by se to chovalo, kdyby byl nějakej svinčík někde v té tlak vyvíjející soustavě -- někde kolem pedálu, nádržky... nějaké gumičky a tak? Na padál se postavim a nepodklesává, ani když na něm stojím celý minuty a rvu ho i s posilovačem, že se bojim, abych ho neohnul.
Uno má pružinové samoštelovanie čelustí a ked sú už dosť obdraté tak ani samoštel nepustí dalej pakne a bubon ked stočíš ta je to v prdeli
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
!!! PŘESNĚ !!!...a ked sú už dosť obdraté tak ani samoštel nepustí dalej pakne a bubon ked stočíš ta je to v prdeli...
Jenomže tohle jsem potřeboval slyšet před měsícem !
Pakny ještě nebyly "tak úplně" sjetý. (1,5mm se uvádí limit).
Bubny taky ještě nebyly "tak docela nadoraz" (měly teprve 183,75... to ještě není limit).
Jenožme dohromady to nefungovalo.
Když jsem stočil bubny, přestala ručka brát docela a pedál, kterej do tý doby trochu brzdil, přestal skoro úplně.
Takže jsem vysolil litr za bubny a je to jako zázrakem.
Jasně, mezitím jsem vyměnil úplně černou kapalinu, sračky z toho tekly i po půl litru průplachu, některý dost velký, skoro milimetrový šupinky, vyměnil jsem brzdič, kterej taky nevypadal moc zdravě a choval se divně. Rozhejbal jsem jedno zarezlý prasátko, totálně vzkřísil kladku, promastil lanovody, vyměnil odvzdušňováky na prasátkách a rozhejbal takový ty zarezávající nesmysly na ručce. Nasadil jsem lanka ručky na správnou stranu páky, to taky nebylo.
každá ta věc mohla bejt tím errorem, takže to, že jsem po měsíci vyměnil sjetý bubny a pasu po levnejch novejch paknách mne nenutí k tomu "ach já debil", protože kterákoliv z těch věcí, kdybych ji vynechal, by stejně nakonec... prostě ty bubny byly to poslední, co mu chybělo ke štěstí...
Takže lidi, díky! A zas někdy!
Som si to tu neskoro všimol mal som tiež Uno a tak ako ty som riešil ručnú stáčal bubny a nebrzdilo až potom ma to naštvalo a ed som zhodil bubon tak som zistil že čeluste už dalej nepôjdu a treba bubny nové ked som ich kúpil tak z Una bola Nev cariwo2 píše:!!! PŘESNĚ !!!...a ked sú už dosť obdraté tak ani samoštel nepustí dalej pakne a bubon ked stočíš ta je to v prdeli...
Jenomže tohle jsem potřeboval slyšet před měsícem !
Pakny ještě nebyly "tak úplně" sjetý. (1,5mm se uvádí limit).
Bubny taky ještě nebyly "tak docela nadoraz" (měly teprve 183,75... to ještě není limit).
Jenožme dohromady to nefungovalo.
Když jsem stočil bubny, přestala ručka brát docela a pedál, kterej do tý doby trochu brzdil, přestal skoro úplně.
Takže jsem vysolil litr za bubny a je to jako zázrakem.
Jasně, mezitím jsem vyměnil úplně černou kapalinu, sračky z toho tekly i po půl litru průplachu, některý dost velký, skoro milimetrový šupinky, vyměnil jsem brzdič, kterej taky nevypadal moc zdravě a choval se divně. Rozhejbal jsem jedno zarezlý prasátko, totálně vzkřísil kladku, promastil lanovody, vyměnil odvzdušňováky na prasátkách a rozhejbal takový ty zarezávající nesmysly na ručce. Nasadil jsem lanka ručky na správnou stranu páky, to taky nebylo.
každá ta věc mohla bejt tím errorem, takže to, že jsem po měsíci vyměnil sjetý bubny a pasu po levnejch novejch paknách mne nenutí k tomu "ach já debil", protože kterákoliv z těch věcí, kdybych ji vynechal, by stejně nakonec... prostě ty bubny byly to poslední, co mu chybělo ke štěstí...
Takže lidi, díky! A zas někdy!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: zadní brzdy Uno Logo -- nějakej zašitej error !
Doplnim ze zavada moze byt aj v clene ktory reguluje silu brzdenia podla zatazenia automobilu. Je to krabicka s pakou pred lavym zadnym kolesom. Ak praskne pruzina (ja som ju aj stratil) tak zadne kolesa nebrzdia...
Kto nevidel nepochopí, kto videl nechápe...