Problém při ranním startování

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
stanab29
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 04 říj 2007, 08:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Problém při ranním startování

Příspěvek od stanab29 »

Mám takový problém s tím, že když ráno nastartuju tak auto dává divné zvuky a třepe se motor a trošlu vždy jakoby lupne a nepravidelně chodí ale asi jen 5 vteřin po startu a pak už je to ok a dělá to jen po ránu za studena, pak během dne už není žádný problém se startováním pokud není zas večer zima ráno chci nastartovat...díky za rady
Reklama
 

Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Příspěvek od SZTRAD »

A copak máme za motorizaci?Třeba by se lépe odpovídalo.
Radek
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

SZTRAD píše:A copak máme za motorizaci?Třeba by se lépe odpovídalo.
Vsak to ctes ne!!!??? Je to Fiat a k tomu Punto :D :D :D
Sazel bych na nejaky spatny kontakt na nekterem z cidel (voda, vzduch), slabina to nasich milacku - elektrika a zaoxidovane kontakty.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
Plecháč Tony
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 388
Registrován: 25 bře 2008, 21:22
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plecháč Tony »

My když jsme startovali starou Š110L, tak se taky škubala a musela se držet pod plynem, jinak zdechla ;) Prostě už to asi nebude nejnovější autíko ;)
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... kable, svicky, civka, vstriky ... nejlip diagnostika, ta ti vylouci nebo potvrdi elektronickou zavadu ...
... pak se da resit dal ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
rafing.20
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 05 pro 2007, 19:13
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od rafing.20 »

Mám punto GT a měl sem podobnej problém,každý ráno asi 10 sekund mi to šlo na tři a pak přes den už to bylo v pohodě...měl sem špatný těsnění pod hlavou a šla mi voda do jednoho válce....
zjistil sem to tak,že jak sem nastartoval,tak sem to hned chcípnul,vyndal svíčky a jedna byla od benzínu a jak tam bylo trošku vody,tak se to nechtělo chytnout...
u mně to bylo jednoznačně těsnění pod hlavou.....
Uživatelský avatar
Plecháč Tony
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 388
Registrován: 25 bře 2008, 21:22
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plecháč Tony »

No, a pokud ještě těsnění pod hlavou neměnil, tak je taky docela pravděpodobně v pr... Protože to u punt odchází docela pravidelně...
stanab29
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 04 říj 2007, 08:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

problem pri rannim startovani

Příspěvek od stanab29 »

motorizace 1.2 16v, r.v. 2001
stanab29
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 04 říj 2007, 08:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

ranni startovani

Příspěvek od stanab29 »

svíčky jsem měnil nově před týdnem, a přes den s tim mám problém občasným cukáním takže svíčkama to nebude asi...
punťas hgt
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 341
Registrován: 11 bře 2008, 18:04
Bydliště: koule evropy
Kontaktovat uživatele:

Re: ranni startovani

Příspěvek od punťas hgt »

stanab29 píše:svíčky jsem měnil nově před týdnem, a přes den s tim mám problém občasným cukáním takže svíčkama to nebude asi...
Nazdárek mám myslím stejný problém.Jak psal klučina víš ohledně toho těsnění, tak to bych asi vyloučil.Páč já ho mám nový a vody mě neubývá ani kapka.Mám ale spadeno na čidlo teploty, který je na termostatu. Je 3 drátový.Do jednoho by mělo jít + jeden drát udává signál do palubovky a ten tředi do řídící jednotky.Čekám až kamoš bude mít čas a pichne mě to na diagnostiku.Mám ten sám problém i s občasným jakoby pocuknutím nebo tím, že jakoby zamrzá výkon.Mělo by to být podle jednoho pána způsobeno tím, že jednotka díky tomuto čidlu jede na nouzový režim.Já když odpojím baterku a jednotku a nechám jí přes noc odpojenou a ráno příjdu a vše zapojím, tak nastartuje krásně,ale pak zase zřejmě zjistí, že to není v pořádku a hodí se do nouzovýho režimu.Každopádně s tím takhle jezdím asi už 2 měsíce, takže jestli chceš, tak počkej a někdy ve středu, nebo ve čtvtek bych ti mohl říct, čím to bylo způsobeno u mne.
stanab29
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 04 říj 2007, 08:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

ranni startovani

Příspěvek od stanab29 »

Perfektni, pockam jak to u tebe dopadne a dej mi vedet jak to dopadlo a uvidime
mikmil
Začátečník
Příspěvky: 14
Registrován: 13 dub 2008, 13:38
Bydliště: Stupava

Re: Problém při ranním startování

Příspěvek od mikmil »

Jak jste to řešily? Mám stejný problém jak popisujete.
Díky za odpovědi. Taky mám 1,2 16V
mikmil
Začátečník
Příspěvky: 14
Registrován: 13 dub 2008, 13:38
Bydliště: Stupava

Re: Problém při ranním startování

Příspěvek od mikmil »

:(
keomatepo
Fiaťák
Příspěvky: 98
Registrován: 11 zář 2008, 21:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém při ranním startování

Příspěvek od keomatepo »

mal som ten isty problem... bolo to tesnenie pod hlavou, lenze ja som musel menit aj hlavu, lebo to bolo statocne vyzrate... dnes som sa na to pozeral a nechapal som co dokaze voda..
Špunto 75, 1.2 8V, 54kW :)
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
Uživatelský avatar
Plecháč Tony
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 388
Registrován: 25 bře 2008, 21:22
Bydliště: Plzeň

Re: Problém při ranním startování

Příspěvek od Plecháč Tony »

To nedokázala voda, ale fridex a jiný kapaliny neurčený pro hliníkový hlavy ;-)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“