TESNENIE..
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Bude se ti ztrácet voda, případně se bude dostávat do oleje.
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
tak, tak ja osobne už tie lepidlá nechcem ani vidieť, raz som sa tak snažil vyriešiť jemné kvapkanie, nalial som tam ten sajrajt, prestalo to ale za dva dni to znovu začalo kvapkať. Horšie je že to bolo v zime a tento sajrajt upchal kúrenie. 3 dni auto stálo v garáži a mechanici museli 4x preplachovať celú okruh aby sa tohto svinstva zbavili, chladič bol tak zasratý, že ho museli preplachovať kyselinou, lebo by asi vôbec nechladil. je to len dočasné a narobí to viac škody ako úžitku, nie dakujemje to sice řešení,ale krátkodobé a stejně se té výměně nevyhneš,já ani takovým lepidlům moc nefandím,zalepí to i to co nemá,a autíčku by se asi moc taková oprava nelíbila musim narychlo sehnat momenťák a vrhám se na to,starej se mi rozpad
hlavne čudesný pohyb vody v expanzke... A ešte blbý ohrev. raz zima, raz horúco... Zretelné bublanie...Stanno píše:strata vody, biela emulzia v oleji (pri veku na dolievanie), chod na tri valce, hrdza na niektorej sviecke, BIELY HUSTY DYM z vyfuku aj za jasneho pocasia..SHANE54 píše:mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?
tlakujuca expanzka este..
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 kvě 2006, 10:38
- Bydliště: Řehlovice
- Kontaktovat uživatele:
na dílně už jsem měl 6 puntu a vetšinou mají okolo 100 tkm a ve všech případech 1.2 8V je to asi konstrukční problém.
u těch starších byl výhodou teploměr a dalo se tomu aspon nějak zabránit u novějších je pouze kontrolka a to už býva většinou pozdě
u těch starších byl výhodou teploměr a dalo se tomu aspon nějak zabránit u novějších je pouze kontrolka a to už býva většinou pozdě
Dočasně Punto 1.2 16V 6 speed a firemní Ducato supercombi jinak Seat Leon TOPSPORT TDI a Golf II TDi
-
- Začátečník
- Příspěvky: 13
- Registrován: 06 srp 2008, 06:56
- Bydliště: SR, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
No aj ja mam jeden problemik s tesnenim pod hlavou. Z tej strany kde je vyfukove potrubie sa mi rosi agregat od oleja proste to este netecie ale iba preraza trochu oleja, (takpovedane ze ked poutieram motor od oleja tak prejde mozno i 3-4 dni ked zbadam nejake kvapky oleja pod autom stym ze nanim tie dni jazdim) ale dalsie ine veci napovedajuce tomu (co tu boli vysie popisane ohladom toho ze ako sa da zistit vadne tesnenie pod hlavou) nebadam. Tak neviem ci to mam nechat tak alebo sa pustit do vymeny tesnenia.
Modra bodka 1.1 55S - 1998
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 zář 2008, 19:33
- Bydliště: Plechotice
- Kontaktovat uživatele:
smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Punto Mk1 1,2 60HP 3dv seda metaliza, Punto Mk1 Cult 1,2 60HP 5dv cierna,
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
podle mě....je
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 zář 2008, 19:33
- Bydliště: Plechotice
- Kontaktovat uživatele:
Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Punto Mk1 1,2 60HP 3dv seda metaliza, Punto Mk1 Cult 1,2 60HP 5dv cierna,
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?FULLMOON píše:Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 zář 2008, 19:33
- Bydliště: Plechotice
- Kontaktovat uživatele:
Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
zatial nie vela , asi 2000 km (celkovo ma teraz 150 000) mam ho este iba mesiac. inac mechanik co to opravoval bol milo prekvapeny akceleraciu a celkovym stavom auta. urobil aj prehliadku a nenasiel nic zavazne. dufam ze sa jeho slova potvrdia. navyse ked porovnavam vlastnosti svojho a fotrovho punta (rovnake motory 1,2 60HP) tak moje sa mi zda byt zivsie.Graun píše:Btw kolik mas nalitane na tom svem puntu?FULLMOON píše:Takze bolo to tesnenie.. a pekne poskodene... chvalabohu Bobino je uz doma a vylieceny. Kedze auto mam asi mesiac a ani srnka netusi kedy bola menena rozvodovka tak som hned nechal spravit aj to. Dufam ze uz budem mat pokoj na dlllllllhuuuu dobu.FULLMOON píše:Cawte, mam punto 1,2 8v, pred nedavnom zacalo auto startovat na 3 valce, vymenil som sviecky, kable a nic nepomohlo. vsimol som si ze nadrzka je natlakovana a stale som musel dolievat vodu. rucicka teplomeru ukazovala co sa jej zachcelo, topenie raz horuco raz chlad. dnes som si vsimol ze z vyfuku vychadza para, pritom motor bol zohriaty a vonku bolo relativne teplo. Je odpoved "tesnenie" jednoznacna?
Punto Mk1 1,2 60HP 3dv seda metaliza, Punto Mk1 Cult 1,2 60HP 5dv cierna,
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
127 Mk3 special 903ccm, cierna.
Re: smutok v hlave (alebo pod hlavou?)
A kolik ma nalitane tatik na svem puntaku? A mel stejny problem s hlavou?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)