Měl jsem toho svyho miláčka od r 1999, byl to dovoz Itálie, a za tu dobu do dneška se člověk o tom něco doučí a udělá sám (hl. elektro), plechy zase kamoš. Čepy taky odchází často (měnil jsem jeden i na silnici svépomoci), měl jsem tam tvrdé tlumiče SACHS, a 165/70 R13 na starších origo elektronech, ono to tak hezky sedělo v zatáčkách . Nemůžu si UNO vynachválit, takže zase bude stát před domem.
Zatím máme doma SUBARU Justy 1.0 už 14 dní ale to je 4WD a trochu o něčem jiném... (je to první auto které není doma FIAT po 2x Zastava, 1x Regata 85S, UNO 45S-903, UNO 45 Fire 999)
UNO je UNO (jednička v překladu).
Furt zdechá a mám nervy
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
To souhlasím. Jsem sice diagnostik, což mi je u auta z roku 88 k ničemu, ale nějaký opravárenský věci mi nejsou u tohodle auta cizí. Akorát mě překvapilo, jak pěkně drželo na obutí 135/80 R 13. Teď jsem přezul na 145 a uznávám, je to lepší svezení. Když přestalo jezdit, přemýšlel jsem nad Felicií, ale radši jsem dal do kupy Unika a jsem rád že ho mám.
Tak začala zima a je to tam kde minuly rok. Možná jsem to nepsal ale v létě to prostě nedělá. Jen v zimě a jen až se to zahřeje. Taky jsem to hádal tak že to bude to žebrované na rozdělovači. Udělal jsem z kusu plechu takový můstek ať to neleží na rozdělovači a nebere to teplo z něj ale nepomohlo to. Dělá to pořád. Je to ale auto mladé a když s tím jedu já tak to jak na potvoru neudělá abych mohl něco zkusit. Porád bádám a pořád nic nevím.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20 zář 2009, 11:32
Re: Furt zdechá a mám nervy
Čau chlapi,mám podobnej problém.Mám punto 85 16v,po ujetí 10-15 km při vyřazení prostě chcípne.Je mi divný že to dřív nedělalo až asi půl roku po koupi.Předem dík za nějakou radu.