Nazdar Stiláci.
Uvažuji o koupi Stlila MW a nejsou mi jasné ty diesel motory.
Takže co vím:
dávali tam na začátku 59KW JTD-195nm , 85KW JTD-255nm , 103KW-305nm
pak ještě tento mezi 74kw-(ale tady nevým ten krouták?)
a novější od 2005 88kw multijet -(taky nevým krouták)
Ten poslední mě dost zajímá ale zase nepotřebuji raketu.
Je podle mě ten nejposlednější motor ve stilu (multijet).
Je to 16v?
Který motor je z nich nejoptimálnější a dobře technicky vyřešen???
Jaké máte zkušenosti?
Co doporučujete a na co si dát pozor?
Tech.Ůdaje dieslových motorů - help
Moderátor: peta.smolik
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tech.Ůdaje dieslových motorů - help
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
- Reklama
Nejvíc se toho dozvíš na Stilo.org. Tady jedou hlavně Punťa.
Nedám dohromady časovou osu, jen pár informací:
Začínalo se s UniJety 59 kW a 85 kW, vím o rozdílu v turbu a 59 kW nemá intercooler. 85 kW motorů je nejvíc, není potřeba se ho bát, je to jeden z největších držáků.
74 kW je udušená 85 kW skrzevá SW kvůlivá emisím. Možná má i nějaké HW odlišnosti...
Všechny výše uvedené motory jsou Bosch EDC15.
103 kW 16V je stále UniJet, ale EDC16. Spodek stále stejný, nová hlava.
88 kW MultiJet 8V, HW základ je z 85 kW, ale nový motormanagement a vstřikování. EDC16.
Zapomněl jsi na 110 kW 16V - MultiJet EDC16.
Zkušenost mám pouze s 85 kW a jen dobrou. Auto mám od nového, najeto 110tkm, spotřeba oleje neznámá, nafty 5,8 dlouhodobá. Prasojízda max. 7,5.
Jako zkušeného Fiaťáka Tě určitě nemusím poučovat, jak zjistit stav km z jednotky a co vyžadovat při nákupu ojetiny.
Pár technických údajů zde: http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
A jestli jim věříš, můžeš jim to i dát, aby auto šlo supr vocpoda.
Jestli máš v merku 88 kW, mohlo by Tě zajímat třeba tohle: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6545623
Nedám dohromady časovou osu, jen pár informací:
Začínalo se s UniJety 59 kW a 85 kW, vím o rozdílu v turbu a 59 kW nemá intercooler. 85 kW motorů je nejvíc, není potřeba se ho bát, je to jeden z největších držáků.
74 kW je udušená 85 kW skrzevá SW kvůlivá emisím. Možná má i nějaké HW odlišnosti...
Všechny výše uvedené motory jsou Bosch EDC15.
103 kW 16V je stále UniJet, ale EDC16. Spodek stále stejný, nová hlava.
88 kW MultiJet 8V, HW základ je z 85 kW, ale nový motormanagement a vstřikování. EDC16.
Zapomněl jsi na 110 kW 16V - MultiJet EDC16.
Zkušenost mám pouze s 85 kW a jen dobrou. Auto mám od nového, najeto 110tkm, spotřeba oleje neznámá, nafty 5,8 dlouhodobá. Prasojízda max. 7,5.
Jako zkušeného Fiaťáka Tě určitě nemusím poučovat, jak zjistit stav km z jednotky a co vyžadovat při nákupu ojetiny.
Pár technických údajů zde: http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
A jestli jim věříš, můžeš jim to i dát, aby auto šlo supr vocpoda.
Jestli máš v merku 88 kW, mohlo by Tě zajímat třeba tohle: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6545623
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW