Kontrolka EOBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Kontrolka EOBD
Ahoj, byl jsem dnes na diagnostice v A.T.U., krom toho, že jsem si vyslechl pár sprostých slov na značku Fiat při hledání zásuvky, našlo mi to chybu zapalovací cívky. Jinak, svítila mi asi půl roku žlutá-oranžová kontrolka EOBD (diagnostika komponentů, jež mají ve vozidle vliv na emise), občas sice zhasla, ale starty se zhoršovaly. Řekli mi, že ji mají skladem za 2500,- . V AutoKelly mají dvě, jedna za 1500,- a druhá značky FEBI za 2266,- . Nevim, jestli bych třeba mohl koupit cívku v Kelly a přijet do A.T.U, že bych rád, aby mi ji namontovali
- Reklama
ja som na diagnostike v piešťanoch vo fiate a tusim kolo 700 SkToNx píše:...a kolik za tu diagnostiku chtěli ? Zapalovací cívku si můžeš vyměnit sám, na tom nic není...
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
300Kč za diagnostiku. Teď od Vás ale potřebuji pomoct, diag. mi vypsal chybu P0351- Primární/sekundární zapalovací okruh cívka A [1], bohůžel mi nikdo nedokázal říct, která z nich to je, takže jsem koupil novou za 1500Kč z Kelly a vyměnil, kontrolka stále svítí, tak jsem ještě zkusil dát tu, místo který jsem dal novou, místo tý starý a to stejný. Nevim no, přece kdyby cívka byla nefunkční, tak jezdím na 3 válce stále, takhle mě zlobily jen starty, kdy auto pár vteřin cukalo a pak to bylo v pořádku. Kde může být problém, nechce se mi kupovat druhou za takový peníze, a pak zjistit, že to cívkama nebylo
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
to bych musel do Fiatu a ten je nejbližší hodně dalekoSHANE54 píše:no kamo, to nevypada dobre... nech ti v servise vyskusaju s inou a aspon budes vediet na com si...FetesBrod píše:hm tak se obávám toho nejhoršího (((
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... ht=c%EDvka
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
právě, že taky 1.2 8V Systém: IAW 5NF/4AF/EF/59F/5AEToNx píše:podle autodata je chyba buď v cívce zapalování, v kabelech nebo v řídicí jednotce ještě bych určitě zkontroloval ukostření motoru....ještě napiš co tam máš za motor...
Můžeš mi prosimtě napsat, kde najdu to ukostření, další novou cívku už kupovat nebudu, dojezdim to, dokud to půjde a pak poletí ze skály
Ahoj, odpovídám na sz: Jo vypadá to na stejný problém, možná vadná řj. Ale ještě bych to neodsoudil, protože když jsem se s tím já trápil, tak jsem se v servisu ptal, jestli ta kontrolka hned zhasne, když se závada odstraní a oni říkali že né, že se to musí vyresetovat na diagnostice nebo víckrát nastartovat a pak to zhasne. Když jsem se ptal kolikrát se to musí nastrtovat, tak nechtěli říct, mlžili, no to je jasný aby nutili lidi to dávat za prachy na to vyresetování i když si ti opraví sámi. Tak že bych ještě zkusil: Novou cívku nech na pozici 1, to je myslím ta blíž tobě když stojíš před autem (zkusím ještě zjistit, když tak opravím) a jezdi s tím, možná to po x nastrtování zhasne. Když nezhasne, dej tu novou cívku na pozici 2 a zase s tím jezdi. Možná na některé pozici zhasne a už se nerozsvítí, tak je vyhráno. Když zhasne a zase se časem znovu rozsvítí, je to asi řj. Jinak 300 Kč za diagnostiku to je fajn, tady v Praze to stojí ve Fiatu 1300 Kč.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
1300,- za diagnostiku ? tak to je síla, jak jsem psal v jiném tématu, mám 1.2 16V r. 2000, koupil jsem kabel ELM327 a s programem scanmaster se do řídií jednotky dostanu, ta sranda mě stále 1200,-, takže levněji než diagostika ve Fiatu, bohužel na airbagy se nedostanu...svítí mi kontrolka po mém "odborném zásahu"...
Jinak k té kostře, většinou je mínus pól přímo od baterky na převodovku...
Cívka A tedy č. 1 by měla být ta, co z ní vedou vysokonapěťové kabely na první a čtvrtý válec, pokud to nemáš přehozené... A ještě jem nepostřehl, jak se ta závada projevuje?
Dále ta řídící jednotka by měla být adaptabilní, tedy po odstranění závady by měla po nějakém čase - dle mého hned zhasnout...
Ještě bych doporučoval změřit odpor cívek...zkrátka je porovnat, nevím ty správné hodnoty, ale předpoklad je že nová cívka co jsi koupil bude mít správné hodnoty....k tomu stačí obyč. multimetr za 100,-
Jinak k té kostře, většinou je mínus pól přímo od baterky na převodovku...
Cívka A tedy č. 1 by měla být ta, co z ní vedou vysokonapěťové kabely na první a čtvrtý válec, pokud to nemáš přehozené... A ještě jem nepostřehl, jak se ta závada projevuje?
Dále ta řídící jednotka by měla být adaptabilní, tedy po odstranění závady by měla po nějakém čase - dle mého hned zhasnout...
Ještě bych doporučoval změřit odpor cívek...zkrátka je porovnat, nevím ty správné hodnoty, ale předpoklad je že nová cívka co jsi koupil bude mít správné hodnoty....k tomu stačí obyč. multimetr za 100,-
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Při studeném startu naběhnou jen tři válce, auto začne vybrovat a jako by chtělo chcípnout, po pár vteřinách se to spraví. Koupim i ten multimetr a zkusim teda něco změřit, jen mi ještě, prosím, napiště k čemu se ten multimetr přikládá, abych něco změřilToNx píše: A ještě jem nepostřehl, jak se ta závada projevuje?
Podle toho kde ti to píše chybu, teď si to nepamatuji, jestli primár nebo sekundár....
....nevím přesně jak to tam máš, ale každá cívka má sekundární okruh (vysokonapěťový) a primární, primární je napájen 12V z aku, tedy poznáš ho tak, že do něj vedeou klasické dráty, min. 3 dráty, plus-mínus-a svorka 15, změř odpor mezi plus a mínus (samozřejmě při odpojené cívce), a vysokonapěťový (sekundár) okruh vede na svíčky, takže jsou tam jen dva kontakty...pokud ti to dělá jen při studeném startu, tak to měř taky za studena... a uvidíš...
....nevím přesně jak to tam máš, ale každá cívka má sekundární okruh (vysokonapěťový) a primární, primární je napájen 12V z aku, tedy poznáš ho tak, že do něj vedeou klasické dráty, min. 3 dráty, plus-mínus-a svorka 15, změř odpor mezi plus a mínus (samozřejmě při odpojené cívce), a vysokonapěťový (sekundár) okruh vede na svíčky, takže jsou tam jen dva kontakty...pokud ti to dělá jen při studeném startu, tak to měř taky za studena... a uvidíš...
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, tady jsem Vám zkusil naskenovat ten VAG
http://img362.imageshack.us/img362/4081/asgr7.jpg
http://img362.imageshack.us/img362/4081/asgr7.jpg