množství chladící kapaliny kolísá!
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
množství chladící kapaliny kolísá!
čau lidi, mám takovej problémek...když auto stojí,tak je v nádržce na vodu voda přibližně mezi MIN a MAX, ale když jedu, tak za chvilku tam mám až na max, někdy i kousek nad! Nevíte kde je chyba??
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- Reklama
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
jo asi máš pravdu, kouknul jsem do knížky a tam to bylo tak nějak podobně vypsáno...ventilátor mám v poho...jakmile mi ručička jen kousek přejede přes polovinu, tak už zpíná.Anduril píše:Mne to dela taky, imho je to normalni..teplem se voda roztahuje. Od toho je tam ta expanzni nadrz
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
jo vody tam mám právě že při studenym motoru tak asi v pulce min-max. Jinak, když se odvzdušnuje, je tam jen ten odvzdušňovák na chladiči, nebo ještě někde k topení??
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
a jak poznám že to je zavzdušněný??
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
blbo ti chladi, pripadne kuri... a pri odvzdusnovani ti ide vzduch a nie kvapalina...l-cizek píše:a jak poznám že to je zavzdušněný??
Naposledy upravil(a) SHANE54 dne 31 črc 2008, 07:42, celkem upraveno 1 x.
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
no já to nějak zítra zkusim...jako zdá se mi že ten větrák spouští nějako moc často, ale zase co sem slyšel o puntech, tak tam to prej takhle dělává. A jakej že je postup?? nemusim to vypouštět bo tak že ne??
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to ovzdvzdušnil podle knížky.... asi tam byl vzduch, protože když sem otevřel ten ventil k topení, tak z něj má týct voda, když neni zavzdušníno. Otevřel jsem oba ventily, na chladiči z něj začala týct voda hned, tak jsem tam dolil aby začala týct i od topení a když začala, tak jsem to zavřel taky. Pak podle instrukcí sem to nastartoval a po 3 minutách uzavřel víčko od nádržky. Čekal jsem až se teplota dostane nad bod sepnutí větráku. Mezi tím jsem párkrát nachvilku přidržel plyn na 3000 ot. Když se sepnul větrák, nechal jsem ho až se dotočí a pak ještě jednou a potom jsem to chcípnul. Voda už ani nekolísá, takže to asi bylo nějakou bublinou, že se to vždycky tak vyhouplo.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Zdravím, mám podobný problém, jen trochu ve větším. Kapalinu jsem dolil na max, při provozu se teplota drží v normálu, ventilátor zapíná a chladí správně. Ale když po delší cestě zastavím, okamžitě mám pod autem louži, kapalina se rozpíná přes celou expanzku a přeteče pepadem. To se bohužel opakuje už po několikáté, teď se kapalina ustálila někde u minima a po dnešních 50km nepřetekla. Díky za rady..
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele: