software do Multi2007
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
..teraz ma napadla dalsia alternativa. V servise sice bola Multina na diagnostike, ale pravdepodobne nic nezistili - nie preto ze by autu nic nebolo (ved stale svieti EOBD) ale preto ze ONI nemaju na svojom diagnostickom zariadeni potrebny software (!!!), v mojom aute je teda taky EPROM s firmwarom, s ktorym si ich software na diagnostike nerozumie.... a teda ma poslali domov aj s autom a povedali ze musia zohnat novy software ???? a JA som sa spatne domnieval ze mne do auta. Cele je to moja spekulacia, ale ak je toto tak...?
3x2=6
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 led 2008, 13:33
- Bydliště: Šaľa Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja som mal podobny problem
v servise nezistili nic, nakoniec to zle fungujuca zatka na nadrzi.....bol v nej pri batankovani do plna podtlak
multipla jtd 1.9 99 /130 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
...no VRATILI sme sa z dovolenky a musim povedat ze su este DOBRE FIATservisy aj v BA, lebo ako som pisal na zaciatku, ze som nevedel najst tu spravnu "garaz" s fungujucou diagnostikou, tak 3hodiny pred odchodom na dovolenku som prisiel do takej kde VSETKO fungovalo ako sa ma.... aj touto cestou by som chcel vyjadrit vdaku (zobrali ma mimo poradia = okamzite =) a vybavili ma za 30minut, spravna diagnostika to vsetko vyriesila asi 5minutovymi vysokymi obratkami (pocul som znacny hukot motora z garaze) a prehriatim filtra vo vyfuku (nieco take...). Poucili ma ako sa vyhnut tejto "zavade" - musim auto sem-tam prebehnut pri vysokych obratkach.
3x2=6
softver
ten filter sa cisti sam po urcitych km ked sa netrafi ten spravny cas pocas jazdy rosvieti sa kontrolka eobd musi sa ten ciklus spravit cez examiner ono to zacne vstrekovat naftu do vyfuku a vycisti to 5min zalezitost len musi sa najst ochota servisu kto jazdi vo vecich otackach nema stym problem