vybíjení baterie
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
vybíjení baterie
mám ve voze nový akumulátor, 3 měsíce starý, 55Ah Starline. asi týden jsem nejezdil. Včera sednu do auta, otočím klíčkama a baterka v háji, jen pohasly kontrolky. Po nabití jsem změřil odběr naprázdno, nejprve 50mA, pak až 70-80mA. Je to normální? při zamknutém autě, kde de facto jdou jen hodiny a paměť autorádia?
Naposledy upravil(a) john simple dne 09 črc 2008, 19:15, celkem upraveno 1 x.
Fiat Croma 2.0 ie r.v. 1988
Škoda 120 GLS r.v. 1985
Škoda 120 GLS r.v. 1985
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim stejny problem mam i ja. Odber z baterky jsem nameril +- stejny jako ty a baterka de taky po par dnech do haje. Koupil jsem novou 54Ah a kdyz jezdim kazdy den s autem, tak je to OK , ale jak stoji tak 3-5 dni, tak uz ho nenatocim.
Ten odber 40-80mA odpovida si myslim presne hodinam a pameti autoradia, pripadne pohotovnosti centralu nebo alarmu + blikani kontrolky napajeni. Takze je nemozne aby to takovy smesny proud za tak kratnou dobu vybil.
Ten odber 40-80mA odpovida si myslim presne hodinam a pameti autoradia, pripadne pohotovnosti centralu nebo alarmu + blikani kontrolky napajeni. Takze je nemozne aby to takovy smesny proud za tak kratnou dobu vybil.
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
vybíjení
no je zajímavé, že baterku mám asi 3 měsíce a stalo se vícekrát, že jsem i týden nejezdil a bylo to v pohodě. přitom jezdím jen po městě, max 15 - 20 km. a najednou kiks. zkoušel jsem metodu vytahování pojistek a následné měření odběru proudu. Po vytáhnutí pojistky č.13 (SERVIZI SERVISES) a č.12 ( zapalovač a rádio ) je odběr nulový.
Po zasunutí pojistky č.12 jsem naměřil odběr rádia při vypnutém stavu 10mA ( udržení paměti předvoleb ), tudíž spotřebiče zapojené na pojistku č.13 odebírají 60 - 70mA. Jsou to digitální hodiny, osvětlení zavazadlového prostoru, osvětlení nad zadníma dveřma ( L + P ) a spotřebič označení č.94, což nevím co je. Neřekl bych, že ty hodiny mají až tak odběr, zkusím ještě vytáhnout ty žárovky z osvětlení, jestli tam není nějaký svod. jinak už nevím
Po zasunutí pojistky č.12 jsem naměřil odběr rádia při vypnutém stavu 10mA ( udržení paměti předvoleb ), tudíž spotřebiče zapojené na pojistku č.13 odebírají 60 - 70mA. Jsou to digitální hodiny, osvětlení zavazadlového prostoru, osvětlení nad zadníma dveřma ( L + P ) a spotřebič označení č.94, což nevím co je. Neřekl bych, že ty hodiny mají až tak odběr, zkusím ještě vytáhnout ty žárovky z osvětlení, jestli tam není nějaký svod. jinak už nevím
Fiat Croma 2.0 ie r.v. 1988
Škoda 120 GLS r.v. 1985
Škoda 120 GLS r.v. 1985
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Okej, informuj, kazda rada se bude hodit. Ja jsem taky zkousel vypojovat pojistky a bylo to asi tak jak rikas. Na servis sou tam, myslim 2 ruzne pojistky, ktere sou na neco jineho a kdyz jsem vytahl pojistku tu kterou ty č.13 tak se me zahadne roznula kontrolka otevreni dveri, ze mam otevrity kufr ac otevrity nebyl a jinak to cidlo nikdy nesvitilo aj kdyz otevreny byl. Jinak osvetleni v kufru me nesviti, ale zarovka je v poradku. Chybu jsem nedohledaval, ale myslim si ze v tom okruhu asi nejaka krpa bude, vzhledem k tomu jak se to chova, kdyz tu pojistku vypojim.
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
vybíjení
tak mě to v tom kufru někdy svítí, někdy nesvítí, kde přesně je ten spínač, to nevím. po vytažení pojistky č.13 kontrolka otevření dveří ( panel autíčko ) funguje stále normálně
Fiat Croma 2.0 ie r.v. 1988
Škoda 120 GLS r.v. 1985
Škoda 120 GLS r.v. 1985