TESNENIE..
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
TESNENIE..
Zdar... Mam pre vas taku anketu..
KEDY VAM PRDLO TESNENIE POD HLAVOU? Punto 55S...
Diiik... totizto, neviem ci ho predchadzajuci majitel menil...
Punto ma teraz 107tis. km
Dnes som videl v servise rozrobene punto s tesnenim pod hlavou a iba 75tis.km!!!! Je to mozne??
KEDY VAM PRDLO TESNENIE POD HLAVOU? Punto 55S...
Diiik... totizto, neviem ci ho predchadzajuci majitel menil...
Punto ma teraz 107tis. km
Dnes som videl v servise rozrobene punto s tesnenim pod hlavou a iba 75tis.km!!!! Je to mozne??
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
tesnenie
Pri tesneniach a takýchto veciach ide aj o vek, materiál jednoducho starne. Keď auto stojí v garáži môže mať nábeh len pár tisíc a odíde mu tesnenie.
Ja som na svojom Mk2 1,2 8V mal pôvodné do 150 tis, potom som menil, lebo som musel robiť krúžky, ináč bolo v pohode, neprepúšťalo, ale keby som ho nevymenil vtedy, zvažoval by som pri tomto nábehu preventívne ho vymeniť
Ja som na svojom Mk2 1,2 8V mal pôvodné do 150 tis, potom som menil, lebo som musel robiť krúžky, ináč bolo v pohode, neprepúšťalo, ale keby som ho nevymenil vtedy, zvažoval by som pri tomto nábehu preventívne ho vymeniť
ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Tohle jsem nikdy neslyšel a připadá mi to jako "zaručená informace, protože to jedna paní povídala"SHANE54 píše:tesnenie pod hlavou je rakovina punt. najma mk1. takze je to mozne...
Já mám aktuálně na 55S najeto 155 000 km a žádný problém s těsněním nemám, je tam původní z výroby. Sestra má na Mk2 1242 ccm asi 115 000 km a totéž.
Punto 55S Mk I
to není že "jedna paňmáma povídala" to je známá věc že často odchází po 100tis. na firečkových motorech těsněnní pod palicí,stejnětak jako vodní pumpa atd. není to pravidlem,ale častý jev to je
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Já musel měnit těsnění pod hlavou na Puntu II. po 7 letech provozu. Najeto jsem měl necelých 70.000 Km...
Na obhajobu Punta musím říc, že pravděpodobně nejdříve odešel termostat a asi následně až těsnění.
Na obhajobu Punta musím říc, že pravděpodobně nejdříve odešel termostat a asi následně až těsnění.
Punto II. 1,2 8 V r.v.2000
P.UL@seznam.cz
P.UL@seznam.cz
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Sem měl stejnej problém, nalil jsem tam přípravek na utěsnění chladícího okruhu a pochvili se to srovnalo. Takže nevim zda tam byla někde dírka a ucpala se. Každopádně zvažuju zda vyměnit tesněni bo počkat.liborko píše:ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
je to sice řešení,ale krátkodobé a stejně se té výměně nevyhneš,já ani takovým lepidlům moc nefandím,zalepí to i to co nemá,a autíčku by se asi moc taková oprava nelíbila musim narychlo sehnat momenťák a vrhám se na to,starej se mi rozpadBuchtič píše:Sem měl stejnej problém, nalil jsem tam přípravek na utěsnění chladícího okruhu a pochvili se to srovnalo. Takže nevim zda tam byla někde dírka a ucpala se. Každopádně zvažuju zda vyměnit tesněni bo počkat.liborko píše:ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87