Motor, po zahřátí se motor dusí, 2.0
Moderátor: peta.smolik
Motor, po zahřátí se motor dusí, 2.0
Prostě nastartuju rozjedu se všechno v pořadku jak se ale auto trochu zahřeje cca voda i olej 80stupňů. Prakticky se nejde rozjet motor se začne dusit připadně chvílama střílí do výfuku.Plyn prakticky nereaguje(po chvilkách se chytá...) prostě se to dusí... Pokud ale vytočím nad 4000otáček(i na rozjezd) da se s tím jet a problém vniká pouze bezprostředně po zařazení vyššího převodu... Fakt nevím co s tím všechno co jsme mysleli to není a začinají mě docházet peníze prosím o radu......
- Reklama
tipo 2.0 16v
V tomhle aute už je vyměněny skoro všechno. Konkretně kvůli tomuhle problému jsme to vzali komplet od oleje přes svíčky až po rozvody... pak myslím termostat nebo naký čidlo teploty nechcu kecat dělá me to jeden borec a nemyslim si ze moc schopnej furt se něco sere a ja skoro nejezdim...
Myslis ze by mohla pomoct i diagnostika ? Nechápu proč to děla až je to zahřáty?
Myslis ze by mohla pomoct i diagnostika ? Nechápu proč to děla až je to zahřáty?
tipo 2.0 16v
Díkec dám vědět....
fiat tipo 2.0 16V
Zdravím! Tak lamda sondu to nemá je tam jenom náký relátko... Tak asi zajedu na tu diagnostiku.....
2,0 16V lambda sondu má, a je to kokrétně tato:
http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... 0.7025&TXT
jinak to může být taky špatný snímač impulzů zapalování, nebo zapalování obecně, každopádně to chce tu diagnostiku.
http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... 0.7025&TXT
jinak to může být taky špatný snímač impulzů zapalování, nebo zapalování obecně, každopádně to chce tu diagnostiku.
www.minimaxa.cz
tipo 2.0 16v
Dějuju za radu asi vyměním automechanika protože mě tvrdí že to tu sondu nemá. Jinak je to konkrétně r.v. 1991 107kw GT předpokládám že tohodle patří stejná lambda......
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24 bře 2008, 18:23
- Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
- Kontaktovat uživatele:
Jenom tak me napada: co treba bohata smes ?
Sice je to trosku jiny pripad ale na motorce jsem mel stejny problem, kdyz to bylo studene jelo to jak strela, ale jak se to zahralo tak se to dusilo ... kdyz to schladlo, zase strela.
Tudiz bych si s tim zajel urcite na diagnostiku, at ti napichnou lambdu.
Vstriky a vse kolem je rizene lambdou
Sice je to trosku jiny pripad ale na motorce jsem mel stejny problem, kdyz to bylo studene jelo to jak strela, ale jak se to zahralo tak se to dusilo ... kdyz to schladlo, zase strela.
Tudiz bych si s tim zajel urcite na diagnostiku, at ti napichnou lambdu.
Vstriky a vse kolem je rizene lambdou
-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
-E36 318i, 85kw, rv. 1997
-E36 318i, 85kw, rv. 1997