Jojo bohužel musíte pod auto. Stačí třeba jen najet na nějaký obrubník nebo stráň a dostanete se tam. Jo jinak ono to s těma ručkama u cinquecenta nikdy nebylo slavné.
Tak a je to dneska sem to vymenil ty celisti...jako dobry celkem to slo akorat ty peera byli nadlidskej ukol... paku rucni brzdy ten cep uvnitr bubnu se rozhejbaval kladivem ve sveraku pac se ani nehnul...ale ted me trapi jina vec povolil sem rucni brzdu na tom stavecim sroubu pod autem ale porad je kratka...jako nemuzu ji pripojit k ty pace rucky? co s tim nevite nejakej figl? kokal sem ze paka v kabine je jakoby posouvaci ale tam se nedostanu je tam koberec
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Ted si to moc nemohu vybavit. Na ručce máš zespodu myslím jako kladku na čepu, tu musíš vyndat aby jsi tam provlékl lanko je to tak nebo ne. Všechno si povol jak to jen jde, já jsem si třeba i něčím jako zmáčknul to ramínko co kouká z bubnu abych tomu lanku povolil. A neměnil si i lanko. Myslím že jsou totiž 2 délky 2670mm a 2988mm. Jinak s tou ručkou jsem nezkoušel hýbat, tak nevím.
Tam je plastovej kryt na ty kladce asi....ja to nesundaval....ja akorat povolil ten sroub na lanovodu nadoraz co to slo a porad to mam kratky abych to pripojil k pace rucni brzdy?......na ty kladce se to da jeste nejak povolit?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
hele ted me napadlo jak sem psal ze ta ovladaci paka rucky v kabine je posouvaci a ze na ty srouby se nedostanu kdyz bych byl na rampe a sundal ten kryt co je na ty kladce neslo by ty srouby povolit tam? a pak posunout tu paku dozadu aby mi povolila?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Promin ale asi si nějak nerozumíme. Nebo mám nějakou jinou ručku. Já mám to lanko v jednom kuse a u ruční brzdy je jen přes kladku provlečené a pokud ho chci sundat tak musím sundat ten plastový kryt a vyndat tu osu té kladky abych vyvlékl lanko. Ted odhadem asi 10 cm za tím plastovým krytem je ten stavěcí šroub, skrze který je to lanko?? Tak máme to stejné. Tak nějak nechápu co nemůžeš vlastně připojit k té páce ruční brzdy. Jinak zkus co jsem ti psal nečím si zkus zmáčknou ty páky vzadu na těch bubnech co na nich je přidělané lanko a pak to zkus připojit k té ručce. Nebo zkus nahodit nějaké foto. Já kdyžtak zkusím taky nějaké udělat ale asi až po víkendu.
Ja ti rozumim rucku mame stejnou, me nejde pripojit lanko rucni brzdy k rozperny pace na tom bubnu, proste z bubnu ze zedni strany je paka ktera ma byt pripojena na lanko(ikdyz tu paku zatlacim tak to tam nedostanu), a me to lanko kdyz sem tam dal novy pakny(celisti) tam nedosahne, stelovaci sroub za tim plastovym krytem na kladku sem povolil na max. a ted me jde ot to jestli se da posunout paka v kabine kdyz se tam podivas tou skvirou v koberecku tak uvidis ze ta paka(v kabine) je prisroubovana v ovalnych dirach(skoro drazkach) a ty srouby tam jsou 4 na 2 se dostanu ale 2 jsou vzadu pod kobereckem(vidim je z kabiny ale nedostanu se tam klicem) tam me slo o to kdyz si to mel sundany ten kryt pod auterm jestli se ty srouby nedaj povolit tamdole pod autem pod tim krytem) a pak posunout celou paku(v kabine) dozadu...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Jo jasne už tě chápu. Já pořád myslel že to nemůžeš dostat přímo na ručku. No zkusím se ti teedy doma podívat na to činqe co mám na díly tam ten koberec půjde odtahnout. Pak přeci jen by ses mohl podívat na tu kladku na ručce protože se mi jednou stalo že jsem měl to lanko spadlé a jako seknuté vedle té kladky, když jsi to měl povolené taky třeba mohlo spadnout, nebo se tam někde seknout. A zkus tedy zatlačit něčím nebo někým tu rozpěrnou páku na tom druhém bubnu a pak i na tom co to tam potřebuješ dostat tpak to lanko něčím pořádně natahnout a třeba by to mohlo stačit. Pak párkrát zabrzdíš a srovná se to. Je to fakt oser taky jsem to dělal a opět budu taky jsem ssi teď kupoval nové lanko a pakny.