Lanko ruční brzdy-jak dostat z náboje...
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Lanko ruční brzdy-jak dostat z náboje...
ahoj lidi,měnim lanko zadní brzdy a nevim,jak to dostat v zadu z náboje.Je to vysazený z táhla paken,ale jak odmontuju bowden od toho.Je tam snad šroub,ale je to zrezlý a povolit to nejde.Stříkám WD a nic.Tak nevim.Dík za rady
- Reklama
Re: Lanko ruční brzdy-jak dostat z náboje...
hrubý násilí!!!!§garp píše:ahoj lidi,měnim lanko zadní brzdy a nevim,jak to dostat v zadu z náboje.Je to vysazený z táhla paken,ale jak odmontuju bowden od toho.Je tam snad šroub,ale je to zrezlý a povolit to nejde.Stříkám WD a nic.Tak nevim.Dík za rady
je to tam len nalisované takže kladivo a idééš
Treba to proste vylisovať smerom dopredu
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Lanko ruční brzdy.Ještě rameno.....
Dík za radu,je to venku .Ale já mám další problém a zase nevim,jak si poradit.Já chci totiž sundat rameno kola a to maso šroub nejde vybouchat,ani se to nehne.Protočil jsem ho,aby se uvolnil-"zarostlej" a nic.K tomu stabilizační tyč,co je na rameno přišroubovaná,nejde povolit,ani jeden ten šroub Na mysterii k demontáži ramene zadního kola vůbec nic.Sundavám ho,protože ho buď vyměnim nebo nechám repasovat to uložení,je totiž už vyběhaný a kolo bylo nakřivo.Dík za další rady
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Rameno zadního kola.....
A hrubý násilý na ten šroub nezabírá )))))
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2008, 13:37
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Rameno zadního kola.....
A hrubý násilý na ten šroub nezabírá )))))
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nechci hloupě radit,ale protože si na autě dělám hodně věcí sám,tak jsem si pořídil plynový hořák rotenberg-takové menší prdítko vhodné na pájení měděného potrubí.švajcu se to nevyrovná , ale mockrát mi to pomohlo se zarezlými šrouby-nahřát často pomůže.takže mohu tuto investici doporučit-nevím co to dnes stojí , ale odhaduji tak dvě hodiny práce servisu.
Ak máš zarezlou skrutku v té trubce tak ti pomože len rozbrusovačka tenký velký kotúč a este jedna pracovná výpomoc Nech ti niekto pridrží rameno a ty ho rozbrusovačkou proste odrež /zariezaj do skrutky a pootáčaj s nou! potom ti to celé vypadne a hotovo ! bacha až ti nescvakne kotúč - na to tá pracovná výpomoc a otom ti to pojde .
Oplatí sa skrutku namazať ked to budeš skladať vyhneš sa podobnému rozoberaniu.
Oplatí sa skrutku namazať ked to budeš skladať vyhneš sa podobnému rozoberaniu.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996