Sporting vrs normal Punto
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Sporting vrs normal Punto
Ahojte, tak ma napadlo, je rozdiel v podvozku medzi Sportingom a normalnym Puntom? Ma sporting napriklad tvrdsie tlmice, nebodaj nizsi podvozok alebo ako to vlastne je? Samozrejme bavime sa tu o serii. Dakujem za odpovede, celkom ma to zaujima, lebo v normalnom Punte som sa este neviezol tak neviem porovnat.
- Reklama
Re: Sporting vrs normal Punto
rozdil tam je mel jsem klasiku a je mekči a vyšši ted mam sporting a jako ......nebe a dudy
U MK2? Vyssi? Hmm..kdyz se postavim vedle sousedova sportingu, tak jsem uplne stejne vysoky a tvrdost mi prijde rovnez dost velka (tu zalezi, jake tlumice tam byly, jestli originalni, nebo uz nejake jine nahrady). Leda ze by byl nejaky rozdil jeste v ruznych stupnich vybavy.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Lebo mne pride, ze moj Sporting je celkom tvrdy. Nezda sa mi, ze by bolo aj normalne Punto takto nastavene. Keby som si kupoval normalne Punto len ako nakupnu tasku (treba priznat ze vacsina sluzi presne takto), tak by som chcel urcite meksi podvozok ako mam v Sportingu. Preto som zmateny ako to vlastne je?
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sporting vrs normal Punto
pekny sportingYuri píše:Ahojte, tak ma napadlo, je rozdiel v podvozku medzi Sportingom a normalnym Puntom? Ma sporting napriklad tvrdsie tlmice, nebodaj nizsi podvozok alebo ako to vlastne je? Samozrejme bavime sa tu o serii. Dakujem za odpovede, celkom ma to zaujima, lebo v normalnom Punte som sa este neviezol tak neviem porovnat.
Kufy napisal :
"Mam Sportinga a jizda po meste je spis utrpení nez pozitek Sad Obzvlast kostky sou fantasticky Sad Kazdej prejetej kanal, nebo výmol, cloveka uplne píchne u srdce. Ostatne ani se neni co divit. Oroti klasickymu modelu ma Sporting totiz snizenej podvozek, jiny tlumice, tvrdsi stabilizator, tuzsi posilovac atd. Diky tomu je spodek extremne tvrdej a je cejtit sebemensi nerovnost. To je holt daň za sportovni svezeni.
Ale jakmile clovek vyrazi na kvalitni okresku mimo mesto, tak se to auto meni v malou raketu, ktera sedi jak prilepena. Auto se prakticky vubec nenaklani a clovek si muze dovolit rezat vnitrek zatacek i v extremni rychlosti s pocitem jistoty, ze ho ten podvozek bezpecne udrzi. Takze neco za neco."
Tak mozno bude ten Sporting trochu iny . Btw. Kufyho treba pocuvat, lebo je to "skusenej fiatak" .
"Mam Sportinga a jizda po meste je spis utrpení nez pozitek Sad Obzvlast kostky sou fantasticky Sad Kazdej prejetej kanal, nebo výmol, cloveka uplne píchne u srdce. Ostatne ani se neni co divit. Oroti klasickymu modelu ma Sporting totiz snizenej podvozek, jiny tlumice, tvrdsi stabilizator, tuzsi posilovac atd. Diky tomu je spodek extremne tvrdej a je cejtit sebemensi nerovnost. To je holt daň za sportovni svezeni.
Ale jakmile clovek vyrazi na kvalitni okresku mimo mesto, tak se to auto meni v malou raketu, ktera sedi jak prilepena. Auto se prakticky vubec nenaklani a clovek si muze dovolit rezat vnitrek zatacek i v extremni rychlosti s pocitem jistoty, ze ho ten podvozek bezpecne udrzi. Takze neco za neco."
Tak mozno bude ten Sporting trochu iny . Btw. Kufyho treba pocuvat, lebo je to "skusenej fiatak" .