Zdravím všechny regaťáky.Měl bych malou prosbu o pomoc.
Mám regatu 1.5 75 ie r.v. 1987
po zapnutí,tedy otočení klíčku do první polohy to sepne a okamžitě klesne proud o 3 a více voltu na baterce,navíc to vrčí v rozdělovači a v první trysce,když odpojím jeden drátek na cívce tak to přestane.A po vypnutí klíčku divně problikávají hodiny.
Nebude problém v indukční cívce?
Dokážu si spravit cokoliv,ale elektrika není můj kamarád.
Děkuji za každou radu.
elektrika
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 197
- Registrován: 04 led 2007, 16:35
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Je potrebné merať kolko voltov tam máš. Po zapnutí klúča by ti nemalo ukázať menej ako 11,7V. Ak tam máš menej tak meraj aj priamo na baterke a ked aj tam máš menej tak baterka má článok v háji.Ked máš menej ,len na zapalovacom okruhu ,tak treba hladať kde sa stráca. Najčastejšie v spínacej skrinke(kontaktová časť).
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 19 dub 2008, 17:23
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem vyzkoušel několik baterek,ale jí to není,dokonce mi to odrovnalo jednu úplně novou 55ku(teď je z jedné strany,plusové,nafouklá a drží zbídou 5V,takže tady chybu nevidím.Spíše to asi bude ta pojistková skříňka,protože el. stahování oken,centrál a alarm funguje.
Kdyby někdo tu skříňku dobrou měl,nechť se mi prosím ozve.
Jinak čekám další návrhy na možnou vadu a předem dík.
Kdyby někdo tu skříňku dobrou měl,nechť se mi prosím ozve.
Jinak čekám další návrhy na možnou vadu a předem dík.