Kurva lidi venku je -7°C pres den (Brno 21.1.2010) a za každým druhým autem se kouří bíle,nechápu co z toho všichni děláte...taky se mě kouří od výfuku,těsnení pod hlavou na jaře nový,novej termostat,nový čidlo novej chladič,a stejně to kouří...jestli se vám neztrácí voda a auto se nepřehřívá když zastavíte tak nechápu z čeho máte bobky,je to blbý starý punto,nečekejte že ste koupili Audinu z 05 roku...
Edit: Pokud ti to nedýmí jak když založíš signální oheň že ani nevidím ve zpetným pres dým dozadu tak je podle mě tahle debata uplne o ničem...
Snowfox píše:Kurva lidi venku je -7°C pres den (Brno 21.1.2010) a za každým druhým autem se kouří bíle,nechápu co z toho všichni děláte...taky se mě kouří od výfuku,těsnení pod hlavou na jaře nový,novej termostat,nový čidlo novej chladič,a stejně to kouří...jestli se vám neztrácí voda a auto se nepřehřívá když zastavíte tak nechápu z čeho máte bobky,je to blbý starý punto,nečekejte že ste koupili Audinu z 05 roku...
Edit: Pokud ti to nedýmí jak když založíš signální oheň že ani nevidím ve zpetným pres dým dozadu tak je podle mě tahle debata uplne o ničem...
Tak,tak. S tím souhlasím Momentálně nám to kouří všem co jezdíme v mrazech po venku. Vždyď se nám kouří i od huby tak co má dělat výfuk.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994 Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
zokot píše:Ještě jeden dotaz: Kde má být ručička na budíku teploty vody za jízdy? Mě se drží přesně na tý čárce uprostřed.
tak mne ked obcas dociahne az k tej ciarke v polovici tak zopne saharu.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
liborko píše:jéje kéž by se mě držela ručička přesně uprostřed mám ji v půlce půlky
aj ja a neviem ci to tak ma byt alebo nie
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
zokot píše:Jakej kouř vám jde z výfuku? Mě dneska šel takový bílý jako mlha. Je to normální?
ked bude ten dym taky....sivo-belasy... tak to je pruser.
za normalnych okolnosti by spaliny mali byt "neviditelne"
ahoj,
taky mě to kouří fest bílej dým,..tak nevím,..mrknu jestli se neztrácí kapalina chladící a mrknu pod víčko oleje,..jinak nevím,..
poradte,.. diky
mne to dymi na bielo uplne furt.jednak to bude preto lebo turbo uz netesni tak ako by malo a prepusti malinko oleja do vyfuku a ten olej vlastne izoluje tie horuce spaliny od kovu.tiez som nespokojny.motor zohriaty jak bulo stojim na krizovatke a ja jediny mam za sebou bielu hmlu jak svina.inak voda sa mi straca ale len velmy velmy pomaly a to skrz radiator kurenia ktory ma zaparuje okná jak svina.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
janco_3 píše:no ja ked dlhsie stojim tak sa mi prehrieva , cím to može byť ?
spína ti saharu???ja ked stojim a mam nastartovane tak do pol hodky mi ju zapne a teplota sa potom drzi v polovici stupnice
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps