Cvaká relátko vstřikování a palivového čerpadla

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
milikiller
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 bře 2008, 22:46

Cvaká relátko vstřikování a palivového čerpadla

Příspěvek od milikiller »

Ahoj všichni, Mám takový problém, Do svého punta 55 jsem si dával novej motor, uplně stejnej z punta 55, kabeláž na motoru jsem dal tu která je s novým motorem včetně ŘJ. Oba motory byli funkční a do poslední chvíle běželi...Ale po výměně motoru a zapojení všech kabelů mi po otočení klíčku do první polohy nezačalo čerpadlo tlačit benzín do motoru a motor neházel ani jiskru. Tak jsem myslel že to dělá imobilizér, na mém starém motoru byl. A na novém z výroby není. Tak jsem přehodil komplet elektryku z druhého auto (ta co patří k novému motoru) a teď po otočení klíčku do první polohy mi cvaká bílé relátko u prostřed motorového prostoru. pořád cvaká jako bzučák..a problikává kontrolka vstřiku...a pumpa stále netlačí

Nevíte co s tím? už jsem vše kontroloval snad 100x
Reklama
 

milikiller
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 bře 2008, 22:46

nezkoušel

Příspěvek od milikiller »

Nechci tam dávat starou ŘJ. stejně nebude fungovat, v nové elektrice neni imobilizer. Musí to jet s tou jednotkou co je k novému motoru...Stejně na snímači otáček je jinej počet zubů tak že by to nejelo. Nějakej jinej nápad?
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

no napad iny nie je, ale imobolizer je viazany od vyroby k danej RJ a k ziadnej inej. (aspon by to malo byt aj u fiatov). skus si dat zrusit imobilizer...
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
milikiller
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 bře 2008, 22:46

Příspěvek od milikiller »

Ta jednotka co tam je ted měla vyrušenej imobilizer. Kroužek kolem spínačky taky neni...Modulimobilizeru na elektryce taky neni...tak to už vazne nevim.
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

tak to uz ani ja neviem, pokial je vsetko zapojene spravne.
aj ked je zname, ze diely nepasuju pri fiatoch ani z tych istych modelov, teda nieco nesedi...
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Pečlivě vyčisti všechny konektory kolem motoru.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Boris
Fiaťák
Příspěvky: 67
Registrován: 27 úno 2008, 19:15

Cvakání relátka

Příspěvek od Boris »

Mám ten samý problém, ale žádný motor jsem neměnil. Prostě bylo vše OK, přijel jsem, zhasl motor a když jsem chtěl za hodinu jet dál, tak po zapnutí klíčku do první polohy se ozývalo jen to cvakání relátka jak již bylo uvedeno.
Při pokusu o startování toto cvakání přestane, ale nic se neděje - tedy nestartuje.
Nevíte někdo co s tím?
Jo, mám Seicento, ale to "bílá krabička" - relé je tam taky, konkrétně BITRON DRS 240103
Dík za každou radu.
mabua
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 08 zář 2008, 09:12

PC

Příspěvek od mabua »

jeste jsi nenapsal, jakou jednotku tam mas....
pokud tam mas tuhle: IAW6FSB, 0914-5C, 7787316, 6160201502M (ta je z 55S 1,1) tak ta nema na pinu 7 ridici jednotky vstup od immo.
To bily relatko v motoru.. ma v sobe vlastne 2 relatka... kdyz zapnes klicek tak to jedno se sepne naporad (pripne napajeni 12V na ECU a druhy sepne taky, ale jen asi na 2s -testuje snimace-jen nektery a pak se po tech 2s odepne. kdyz jsou testovany cidla v neporadku, zustane svitit symbol vstrikovani)
musi ti proste zhasnout.....
M
Rieger
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2008, 07:32

Příspěvek od Rieger »

No ja som mal ten isty problem na fiat marea Weekend, neni tam sice take iste relatko, ale robilo mi to to iste, neslo cerpadlo a vkuse dookola cvakalo relatko. Neslo ani nastartovat. A bolo to tym, ze relatko bolo pokazene, po vymene uz prestalo cvakat. A to relatko mi vyhodilo aj jednu poistku pri motore, ktoru ked som vymenil, tak uz islo aj palivove cerpadlo. Skus si od niekoho pozicat relatko na vyskusanie a uvidis, ze ci ti to bude robit stale, ale podla mna to bude tym relatkom, ale niesom si na 100% isty.
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“