stále praskající lanko na spojce
Moderátor: peta.smolik
stále praskající lanko na spojce
tato závada se na naší Cromě objevuje co 5-6 měsíců,proboha kde už hledat příčinu???
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Ona jde celkem lehce,nevím hledal jsem příčinu snad opravdu všude,byla sundaná i převodka a hned vyměněná lamela ložisko i danej nový přítlačák,silentbloky na motoru máme dané úplně nové.....Vencapunto píše:Tohle řešil kamarád u Dukáta,dokonce dvakrát zlomil pedál.Ale jemu šla spojka hrozně ztěžka.A bylo to přítlačákem.Jak ti jde spojka,lehce nebo ztěžka?


- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 úno 2008, 17:03
- Bydliště: košice
Spojkové Lanko
praská na stejném místě,jako náhradu používáme lanka z AutoKelly.Nevím poraďte......jo a praská to hned za upevněním na spojkovém pedáluVencapunto píše:A prská ti to ve stejnym místě nebo pokaždý jinde?
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tu je to lanko 
Dovod preco sa ti to lanko praska moze byt aj v tom, ze sa ti toto oko volne neotaca na cape

Lanko mam pripravene na expediciu, staci ak mi posles adresu kam ti ho mam poslat.
P.s. Samonastavovaci mechanizmus dlzky lanka som uvolnil, aby sa lanko mohlo nastavit podla tvojej spojky

Dovod preco sa ti to lanko praska moze byt aj v tom, ze sa ti toto oko volne neotaca na cape


Lanko mam pripravene na expediciu, staci ak mi posles adresu kam ti ho mam poslat.
P.s. Samonastavovaci mechanizmus dlzky lanka som uvolnil, aby sa lanko mohlo nastavit podla tvojej spojky

CROMA 2.0 ie
C5 HDI Break
C5 HDI Break
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Takto to vyzera v celku

trocha z blizsia, obal mechanizmu je z dvoch spojenych casti zaistenych vonkajsim kruzkom

jednou rukou uchop ten kruzok a druhou rukou toč zvyskom tak aby sa zaistovacie zubky dostaly pod plnu cast kruzku.


Potom odrthni dve casti obalu od seba



potom povitiahni tu bielu cast a tym uvolnis gulicky ktore su vo vnutri (neviem ich odfotit) a tym je mechanizmus odblokovany

Mozes pomazat vnutro tej kovovej trubky vazelinou a poskladat.
Po poskladani musi byt mozne bovden zasuvat do mehanizmu(zo strany manzety). System sa nastavi a zablokuje v spravnej polohe po prvom zosliapnuti spojky

trocha z blizsia, obal mechanizmu je z dvoch spojenych casti zaistenych vonkajsim kruzkom

jednou rukou uchop ten kruzok a druhou rukou toč zvyskom tak aby sa zaistovacie zubky dostaly pod plnu cast kruzku.


Potom odrthni dve casti obalu od seba



potom povitiahni tu bielu cast a tym uvolnis gulicky ktore su vo vnutri (neviem ich odfotit) a tym je mechanizmus odblokovany


Mozes pomazat vnutro tej kovovej trubky vazelinou a poskladat.
Po poskladani musi byt mozne bovden zasuvat do mehanizmu(zo strany manzety). System sa nastavi a zablokuje v spravnej polohe po prvom zosliapnuti spojky

CROMA 2.0 ie
C5 HDI Break
C5 HDI Break
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele: