TYP - výměna přístrojové desky MK1
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25 dub 2006, 19:26
- Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
- Kontaktovat uživatele:
1. TD má digitální tachometr, benzíňák má normální s náhonem.
2. TD má otáčkoměr do 6tis., benzíňák do 8tis.
3. Benzíňák nemá kontrolku žhavení.
4. Zbytek je stejnej, akorát to bude mít jinak zapojený konektory
Nevim teda, jestli má D náhon, nebo ne????
2. TD má otáčkoměr do 6tis., benzíňák do 8tis.
3. Benzíňák nemá kontrolku žhavení.
4. Zbytek je stejnej, akorát to bude mít jinak zapojený konektory
Nevim teda, jestli má D náhon, nebo ne????
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
A kua...vejvy.f píše:1. TD má digitální tachometr, benzíňák má normální s náhonem.
2. TD má otáčkoměr do 6tis., benzíňák do 8tis.
3. Benzíňák nemá kontrolku žhavení.
4. Zbytek je stejnej, akorát to bude mít jinak zapojený konektory
Nevim teda, jestli má D náhon, nebo ne????
Co teraz..? Potrebujem len ten teplomer na diesel... Otackomer ten ani tak nepotrebujem... Ja som prehodil len budiky do mojej palubky.. ale ani tak neukazuje teplotu... Pritom palivo ukazuje normalne... Treba tam daky dalsi kabell...??
Bravo 2 1.4 t-jet
No neviem či pomôžem ale ja som na koniec kábla dal očko a pripevnil som to priamo na prístrojovku-skús isť po tom plošnom spoji až ta dovedie ku skrutke z maticou ktorá trčí z prístrojovky a tam som to pripevnil! a potom som spravil este spoj v prípade demontáže prístrojovky ! skús tak je to jednoduchšie ako vyrábať dáky kontakt do koncovky kabeláže .+
......ale to máš foto prístrojovky z hodinami nie???????????????
Z riadiacej jednotyky kábel vedie len po relé schované pod tým plastom na dve skrutky čo idú do toho káble od lambda sondy . To znamená že kábel musíš natiahnuť a spojiť tak ako som už písal.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Super to mě dost pomohlo. To foto je z palubky s otáčkoměrem. Ta matička je přímo vedle toho konektora ne? AKorát bych potřeboval vědět kde přímo je ten káblík zakončenej v té krabičce na ty dva šroubky jak jsou relé a pojistky. Vede tam moc kabelů. Kdyby si měl foto a ukázal na ten konektor, tak už bych si ho našel, že je modré barvy. Tak tam mám modré barvy více kabelů.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
No foto nemám ale ide to z riadiacej jednotky vývod 23 a kábel je modrý no neviem ale ja som si rozbalil konektor pri riadiacej a pozrel poriadne farbu a potom rozbalil kabeláž pri tej skrinke a našiel ten správny kábel a hotovo je pravda že som si pristrojovku vtedy odskúšal cez slabú sklenenú poistku či to funkuje a fungovalo tak som to hodil na priamoabusacek píše:Super to mě dost pomohlo. To foto je z palubky s otáčkoměrem. Ta matička je přímo vedle toho konektora ne? AKorát bych potřeboval vědět kde přímo je ten káblík zakončenej v té krabičce na ty dva šroubky jak jsou relé a pojistky. Vede tam moc kabelů. Kdyby si měl foto a ukázal na ten konektor, tak už bych si ho našel, že je modré barvy. Tak tam mám modré barvy více kabelů.
farba toho kábla bola modrá!!!!!
kábel vedie z riadiacej jednotky vývod 23-do relé zapalovania /tá plastová škatula pod oknom/ vývod 7 !!!!!
Toto platí len pre Punto 55 a 60
A este budeš potrebovať drué čidlo teloty vody asi si mal pred tým kontrolku a teraz máš budík že jo!?
Kabel robiť netreba to funguje v pohode len vymeniť to čidlo.
Vela zdaru
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Díky Majco, já mám Punto 55, takže by to bylo OK. No moc se mě rozdělávat celej svazek nechce. Našel jsem fotku té pojistkovky v motorovém prostoru. Je to číslo 5 nebo jiný?
K teploměr u to vím. Jen vyměnit čidlo. Už ho snáhím, ale to mě zatím tak netrápí. Na otáčkoměr se těším víc :
K teploměr u to vím. Jen vyměnit čidlo. Už ho snáhím, ale to mě zatím tak netrápí. Na otáčkoměr se těším víc :
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín