XENON přestavbová sada za H7
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
XENON přestavbová sada za H7
Máte někdo zkušenost s montáží xenonové sady do potkávacích světlometů u Multiply? Myslím tím zda do takto malých reflektorů není problém posadit místo žárovek H7 zmíněné výbojky?
www.minimaxa.cz
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, vzhledem k tomu, že tyto sady montujeme, můžu říci, že s nimi již "nějaké" zkušenosti mám . V Multince jsem je nějakou dobu i měl a půjdou tam zase zpět (podařilo se mi sadu z auta dobře prodat a nyní je máme za slušnou cenu). Obecně jediný problém u HIDů je napětí palubní sítě a proto jim moc (vlastně vůbec) nesvědčí vypínání a hlavně zapínání "klíčkem", tedy start s již rozsvícenými světly - raději je blokuji automatikou a pokud neběží motor, nerozsvítí se. Cena za sadu pro členy klubu by měla být cca 3300,- s DPH pusmínus 100,-. Bez monáže.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
A mohl by být nějaký problém s elektrikou, pokud u klasických žárovek mám neustále zapnutá potkávací světla a rozsvěcím je klíčkem při startování?
Zdá se mi totiž, že když nastartuji a motor není pod plynem, maličko mi kolísá intenzita světel a kolísání je vidět i na podsvícení displeje (ale kontrolky mi nekolísají(.
nevíte , čím to může být?
trochu se bojím, jestli to není trvale zapnutými světly,která se zapínají a vypínají klíčkem.
Díky za radu.
Zdá se mi totiž, že když nastartuji a motor není pod plynem, maličko mi kolísá intenzita světel a kolísání je vidět i na podsvícení displeje (ale kontrolky mi nekolísají(.
nevíte , čím to může být?
trochu se bojím, jestli to není trvale zapnutými světly,která se zapínají a vypínají klíčkem.
Díky za radu.
Multipla 1.9 JTD 2001, start.cislo 36.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
me to dela to same, taky mam svetla trvale zapnuta a startujisamson píše:A mohl by být nějaký problém s elektrikou, pokud u klasických žárovek mám neustále zapnutá potkávací světla a rozsvěcím je klíčkem při startování?
Zdá se mi totiž, že když nastartuji a motor není pod plynem, maličko mi kolísá intenzita světel a kolísání je vidět i na podsvícení displeje (ale kontrolky mi nekolísají(.
nevíte , čím to může být?
trochu se bojím, jestli to není trvale zapnutými světly,která se zapínají a vypínají klíčkem.
Díky za radu.
rekl bych, ze je to tim, kdy pri startu se "cpe" veskery proud do starteru a tim padem muze trochu zakolisat palubni napeti
pokles napětí při startu je normální, dokonce přestane v ten moment hrát i radioDodo-multipla píše:me to dela to same, taky mam svetla trvale zapnuta a startujisamson píše:A mohl by být nějaký problém s elektrikou, pokud u klasických žárovek mám neustále zapnutá potkávací světla a rozsvěcím je klíčkem při startování?
Zdá se mi totiž, že když nastartuji a motor není pod plynem, maličko mi kolísá intenzita světel a kolísání je vidět i na podsvícení displeje (ale kontrolky mi nekolísají(.
nevíte , čím to může být?
trochu se bojím, jestli to není trvale zapnutými světly,která se zapínají a vypínají klíčkem.
Díky za radu.
rekl bych, ze je to tim, kdy pri startu se "cpe" veskery proud do starteru a tim padem muze trochu zakolisat palubni napeti
www.minimaxa.cz
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 56
- Registrován: 10 úno 2007, 19:11
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Minimaxa.Jen se chci optat na ty Xenony.To pasuje místo obyč.H7?A jakou to má asi životnost,protože já za rok jsem měnil už pět H7(ks za 80,-Kč).Jestli to není tím? :idea:Nerad bych vychazoval dukáty do luftu!Dík Dejv.Minimaxa píše:Tak Xenony objednány z německa od f. Philips H7 barva 8000K za 101,- Eu včetně poštovného. Až dorazí, namontuju, vyfotím a hned tady poreferuju jak to chodí
Ahojky, no jasně že pasují místo H7, akorát mají každá svůj elektronický předřadník - malá škatulka cca 8x8x3cm kterou musíš někam u světel namódit. Výrobce garantuje životnost 2.000 hodin. Běžná halogenová žárovka např. Osram H7 Cool Blue má uvedenu životnost 150 hodin. Tak si vyber, co se vyplatí. Nadruhou stranu, když odejde ta výbojka, nová stojí kolem 1400,-. nicméně si myslím, že se to stále vyplatí.zubci píše:Ahoj Minimaxa.Jen se chci optat na ty Xenony.To pasuje místo obyč.H7?A jakou to má asi životnost,protože já za rok jsem měnil už pět H7(ks za 80,-Kč).Jestli to není tím? :idea:Nerad bych vychazoval dukáty do luftu!Dík Dejv.Minimaxa píše:Tak Xenony objednány z německa od f. Philips H7 barva 8000K za 101,- Eu včetně poštovného. Až dorazí, namontuju, vyfotím a hned tady poreferuju jak to chodí
www.minimaxa.cz
Výbojky se dají sehnat za různé peníze, ale taky v různých kvalitách. My Multipláci dáváme ale přednost kvalitě vzhledem k tomu v jakých autech jezdíme. Proto dám přednost výbojce od Philipsu za 1400,- ale nevím, co je to "sosovka"Arrow79 píše:No, nove vybojky sa daju zohnat za ovela lepsi peniaz ako si napisal. To je nepodstatne. Ja som mal jednu vybojku od vyroby vadnu, tak som kupoval dalsie. Xenony su fajn. Ale v sosovke. Tot moj nazor
www.minimaxa.cz
no jo, ale v tom případě si můj slovenský kolega plete pojmy a dojmy. Mezi výbojkou pro originální fabrické světlo s čočkou a výbojkou pro HID výměnnou sadu je podstatný rozdíl. Do originálních světlometů vybavených xenony se dávají výbojky za podstatně nižší ceny. viz náš ceník Osram
www.minimaxa.cz
No jasně, a tyhle výbojky jsou podstatně dražší než do běžných xenonů. Tam se používají dle typu vozu výbojky D1S,D1R,D2S,D2R,D3S,D3R,D4S,D4R. Dle typu ceny cca 1000,- (Osram - nic horšího mi do auta nesmí )Arrow79 píše:Minimaxa a neobjednaval si HID sadu?
Jestli máš nějaký kontakt na dodavatele výbojek s paticí H7 v barvě 8000K za cenu nižší jak 1000,- sem s ním, budu rád
www.minimaxa.cz