HELP - Existuje opravná sada na př. brzdový třemen
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Existuje opravná sada na př. brzdový třemen
Zadírá se mi PP brzda, pístek jsem po výměně kotouče a destiček musel do třmenu zamačkávat přenosným svěrákem, levý šel výrazně snáz.
U prodejců, u kterých obvykle kupuju díly (Elit, Autokelly) jsem nenašel opravnou sadu, ve které by bylo těsnění a manžeta válečku, jen kompletní třmen.
Nevěděl by někdo, kdo tuto opravnou sadu prodává a kolik případně stojí?
Děkuji.
U prodejců, u kterých obvykle kupuju díly (Elit, Autokelly) jsem nenašel opravnou sadu, ve které by bylo těsnění a manžeta válečku, jen kompletní třmen.
Nevěděl by někdo, kdo tuto opravnou sadu prodává a kolik případně stojí?
Děkuji.
Punto 55S Mk I
- Reklama
Úplně ven mi to taky nevyskočilo, odmontoval jsem třmen, upnul do svěráku a pístek vytáhl sikovkami taháním za současného otáčení.
Stará manžeta praskla po obvodu pístku. Až ji budeš vytahovat, pozor, tam, kde dosedá do třmenu, je vyztužená zalitým ocelovým kroužkem, ten je taky třeba vytáhnout. Já si toho nevšiml a když jsem se tam pak snažil namáčknout novou manžetu, zmrvil jsem ji. Naštěstí jsem měl dvě
Stará manžeta praskla po obvodu pístku. Až ji budeš vytahovat, pozor, tam, kde dosedá do třmenu, je vyztužená zalitým ocelovým kroužkem, ten je taky třeba vytáhnout. Já si toho nevšiml a když jsem se tam pak snažil namáčknout novou manžetu, zmrvil jsem ji. Naštěstí jsem měl dvě
Punto 55S Mk I
no to sem se zas pustil do báječnýho dobrodružství
corleone> díky za radu a trochu optimizmu
teď sem volal do Fiata, páč sem s tim trochu v časový tísni, jestli by to nerepasovali oni. guma je v pořádku, ale destičky se prostě nevracejí. a voni, že -
- se to moc nedělá, páč to stejně vydrží jenom chvíli. ok
- vysokýma teplotama se pístek zkroutí do oválu, což je pak na nic. chjo
- jenom třmen jim tam přivézt nemůžu, ale musim rovnou i celý auto. pche
- pístek nemají, samotnýgumičky stojí 1000,-
- nový za starý stojí 3000,-, pouze nový stojí 6000,-
no to bych se z toho vobtáhnul. takže opravdu bude muset zvítězit hrubá síla, páč vercajk daleko a k dispozici jen kleště a podlaha
corleone> díky za radu a trochu optimizmu
teď sem volal do Fiata, páč sem s tim trochu v časový tísni, jestli by to nerepasovali oni. guma je v pořádku, ale destičky se prostě nevracejí. a voni, že -
- se to moc nedělá, páč to stejně vydrží jenom chvíli. ok
- vysokýma teplotama se pístek zkroutí do oválu, což je pak na nic. chjo
- jenom třmen jim tam přivézt nemůžu, ale musim rovnou i celý auto. pche
- pístek nemají, samotnýgumičky stojí 1000,-
- nový za starý stojí 3000,-, pouze nový stojí 6000,-
no to bych se z toho vobtáhnul. takže opravdu bude muset zvítězit hrubá síla, páč vercajk daleko a k dispozici jen kleště a podlaha
Vasek176> díky
jen pro dokončení příběhu - dílko se podařilo, zkušební jízda proběhla bez karambolů sice po vyčištění a namontovaní pístku sem měl pocit, že je to hrozný jak předtim (vůbec nešel hýbat), ale na autě se to srovnalo a destičky se vracej a nedrhnou. takže ještě jednou díky za tip a ať vám to taky jezdí a brzdí!
jen pro dokončení příběhu - dílko se podařilo, zkušební jízda proběhla bez karambolů sice po vyčištění a namontovaní pístku sem měl pocit, že je to hrozný jak předtim (vůbec nešel hýbat), ale na autě se to srovnalo a destičky se vracej a nedrhnou. takže ještě jednou díky za tip a ať vám to taky jezdí a brzdí!
mal som ten isty problem s PP brzdou, po zabrzdeni sa mi valcek nevracal spat a brzdilo mi to, uz som si myslel ze budem musiet kupovat komplet novy ale kamos este ze skusi ci problem nie je v hadicke. vraj par krat to uz videl
a tak vraj povolime odvzdusnovaci srob a skusime zatlacit piestik spat, a voalaaa ako po masle
tak sme kupili brzdove hadicky a funguje to ako predtym
a tak vraj povolime odvzdusnovaci srob a skusime zatlacit piestik spat, a voalaaa ako po masle
tak sme kupili brzdove hadicky a funguje to ako predtym
MKI Punto 1,1i (55s) r.v. 97, 5dv.