MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) - JohnnyBOSS
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No ty body to je ten právě kámen ůrazu podsvícení diodama.
Že svítěj právě bodově
Jinak docela slušný na domácí samovýrobu.
Jsem zvědav jak to bude pokračovat dál.
Zdali se ti povede to co jsi psal. Ale jinak je to dobrý v celku. Furt lepší jak origo
Že svítěj právě bodově
Jinak docela slušný na domácí samovýrobu.
Jsem zvědav jak to bude pokračovat dál.
Zdali se ti povede to co jsi psal. Ale jinak je to dobrý v celku. Furt lepší jak origo
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
myslím, že se povedlo:) další ochutnávka
Já už jsem s tím spokojenej. Tak jak to je se mi to líbí:) Ty fotky trochu zkreslujou, ve skutečnosti ty body nejsou vidět skoro vubec, když to někdo neví:D treba mama ani otec si toho nevšimli a mama to neviděla dokonce aji když sem ju na to upozornil:D Tedka už jenom nasadim ručičky, střiknu je na čeveno.... Jo a udělam si takovou krasnou věc, že když otočim kličkem, než nastartuju, tak se mi rožne taková ta kontrolka žhavení z dieselu:D
Já už jsem s tím spokojenej. Tak jak to je se mi to líbí:) Ty fotky trochu zkreslujou, ve skutečnosti ty body nejsou vidět skoro vubec, když to někdo neví:D treba mama ani otec si toho nevšimli a mama to neviděla dokonce aji když sem ju na to upozornil:D Tedka už jenom nasadim ručičky, střiknu je na čeveno.... Jo a udělam si takovou krasnou věc, že když otočim kličkem, než nastartuju, tak se mi rožne taková ta kontrolka žhavení z dieselu:D
´04 Seat Toledo 1,9 TDi
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No fajn teda.
Zřejmě to ty fotky přibarvujou že to je furt takový nepravý ořechový.
Ale jak jsem psal je to celkově paráda.
No ale musím upozornit co jsem viděl na fotkách.
Fuj ted to topení. To už jsi ho měl mýt než ti dorazily budíky hotový když už to vše děláš.
Jěště to a bude to pintlich
Zřejmě to ty fotky přibarvujou že to je furt takový nepravý ořechový.
Ale jak jsem psal je to celkově paráda.
No ale musím upozornit co jsem viděl na fotkách.
Fuj ted to topení. To už jsi ho měl mýt než ti dorazily budíky hotový když už to vše děláš.
Jěště to a bude to pintlich
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
tak a jak jsem slíbil, je tady návod:
Nejdřív to vymontujem z auta a odděláme z toho to plexisklo a ten černej plastík s kulatejma dirama na budiky:)
Následně sundáme ručičky metodou dvou šroubováků, nebo jak jsem slyšel, tak to jde pěkně i vidličkou:
pak odlepime ty polepy a vypada to takhle:
no a pak mi z reklamky dorazily ty novy polepy. Bylo to vytištěny na bílé nalepovací fólii a ty pismenka, čisla atd tam byly předřezany,takže stačilo to jenom vybrat špendlikem třeba. Napřed jsem to nalepil na modrou foliju a pak sem z teho začal vyprcávat ty pismenka, čisla a čárky:
A když se to dá do toho rámečku jenom tak provizorně, tak to vypada takle:D
Podobným způsobem uděláme všechny ty budiky a když to opět provizorně sestavime, tak už to vypadá na pohledu super:
Takže teď je vpodstatě akorat vyměněnej ten originální polep za ten novej. Na pohled amerika, ale večer, když už funguje podsvícení, tak to udělá tohle:
Je tam napiču to original plexisklo co je pod tim, protože to dělá strašný takový stíny. A další problém je v barvě. Má to svítit modře a místo toho to svítí zeleně (modrá folie podsvicená těma žlutejma žarovkama uděla zelenou). To se vyřeší až pak ale.
Další krok, jak docílit plynulejšího podsvícení je vzít tenkej kus plexiskla a vyřezat ho ve tvaru budíku a přebrousit smirkem pod vodou do matna:
Nyní bude situace o mnoho lepší, ale pořád jsou tam ty stíny a navíc už je tam toho moc ty plasty na sobě už přestávají sedět:
To je ale tedka fuk. Vyrobíme si z toho plexiskla ty podložky pod každej budik (celkem tři ) No a vyměníme žárovky za diody. Ta žárovka se z té patice vytáhne a na na ty kontakty se připájí ledka s odporem. A ejhle, už to svíví modře:
No ale vidite, že od těch diod jsou tam takovy kolečka, ktery svitijou vic, takže to neni dobry. No zatim na to serem. Vyměnime všech pět žárovek za ledky.
A potom si vezmen do ruky ten panel na ty budiky a vymontujem z toho otáčkoměr, ukazatel teploty a benzinu. No a na tech civkach sou našroubovany ty kryci plexiskla, ktery nam tak kurvijou celkovej dojem z těch budiku, takže ty plexiskla odmontujem a ty civky (ukazatele) tam vratime zpátky bez těch plexi:
Tak to bysme měli. tedka z toho panelu nějakym zpusobem vyhlodáme ty plastovy šuliny u teploty a benzinu, protože tam za chvilku budou zavazet:
Tak a z toho plexiskla našeho si ještě vyřežeme ten tvar celyho toho panelu, udělame tam dirky na ty hřidele na ručičky a plexi vybrousime. Teď je otázka, jestli potom chcete koukat na ujety kilometry přes to plexisklo, nebo jestli si do něho udělate pak diru. já jsem to plexi v mistech kde jsou ty počitátka nebrousil, aby přes to bylo vidět:
no a když se to zase provizorně vyzkouši, tak už to je podsviceny plynule, ale ty diody tam dělaji pořad bordel:) takže mame ten panel, na něm přes celou plochu to vybroušeny plexi, dalši plexi ve dvaru budiku a ten polep. a na to velky plexisklo dame modrou foliju a mezi ten polep a to plexi ve svaru toho budiku jsem dal ještě dalši dvě ty folie (každej muže jak chce, takhle si vyladi odstin každej podle sebe)
Tak a teď konečně poladime ty diody. Normálně zase vemem kus toho plexi, nad zapalovačem (hořícím) ho ohnem do takovyho účka a přemostíme s tím tu diodu. Na to ohly plexi ještě mužem zase nalepit tu modrou foliju.
No a zase provizorně zapojeny to vypada takhle:
No ale vidite, že ty body od těch diod tam furt só, takže je potřeba udělat dalši krok. z těch polepů mi zbyly kousky te bile samolepici folie, takže jsem z toho vystřihl rádoby čtverečky (spiš takovy erteploidy) a nalepil jsem to na to účko přes ty diody:
No a jste zvědaví, tak to vypadá teď???? Jo, že??? Tak se divejte, takhle:
No a tady jsem získal pocit, že takhle se mi to líbí a že už na to seru:)
Takže vemem ten přední černej kryt na ty budiky, otočíme ho čumákem ke stolu a ze zadu do něho začnem vkládat:) Napřed tam dáme ten bílej polep nalepenej na té modré folii, na to dáme dvě modrý folie (s vystřiženou dirou na ty počítátka kilometrů. na to dáme to plexi ve tvaru toho budiku a tak jak to je to přilepime do toho předniho rámečku (nebo krytu,řikejte tomu jak chcete:) ) já jsem ty vrstvy malinko prohodil u toho tachometru, že to plexi je hned jako druha vrstva, ale je to jedno:)
No a tim padem máme komplet ten přední rámeček. Takže ho nasadíme na ten budikovej panel, na kterym je to velký přebroušený plexisklo. No a je to vlastně. Teď už jenom zbyva nasadit tam ručičky. Otáčkoměr je vpohodě. Tu ručičku dejte tak tři milimetry pod nulu a bude to ukazovat správně. Tachometr je taky OK, tak se ta ručička taky nasadi přesně na nulu a ukazuje to dobře. Na ukazatel teploty se to taky dává vklidu, necháte auto zahřát (až se zapne sahara) a tu ručičku nasadíte přesně doprostřed. No a benzin bud nasadite podle toho, že vám začne svítít rezerva, nebo dotankujete do plne a ručičku nasadite uplně navrch. No a pak už jenom tam nasadit takovy ty zarážky na ty ručičky, já jsem si našrouboval i ty dva šroubky do teho tachometru. Akorat jsem tam dal ty krátký co mi zůstaly z uchycení tech plexiskel k tem civkam, takže ty šroubky akrorat u sebe držijou ty vrstvy toho tachometru:)
No a pak na to nasadite to kryci plexi, vrátíte do přístrojovky a alou do města sbalit na ty modry budiky nějakou pěknou paštiku:D
Moje první jizda směřovala k Abusackovi, se ktery jsem právě nasadil ty ručičky. První dojmy jsou takovy, že to vypadá fakt uplně nějvic super, akorat bacha, když si ty budiky udělat tak hezky jako ja, tak se vam sem tam stane, že zapomenete čučet na cestu:D:D:D
Když už to mám kompletní, tak jsem to vyfotil jenom mobilem, takže fotka nic moc, zitra to zkusim napravit:)
Nejdřív to vymontujem z auta a odděláme z toho to plexisklo a ten černej plastík s kulatejma dirama na budiky:)
Následně sundáme ručičky metodou dvou šroubováků, nebo jak jsem slyšel, tak to jde pěkně i vidličkou:
pak odlepime ty polepy a vypada to takhle:
no a pak mi z reklamky dorazily ty novy polepy. Bylo to vytištěny na bílé nalepovací fólii a ty pismenka, čisla atd tam byly předřezany,takže stačilo to jenom vybrat špendlikem třeba. Napřed jsem to nalepil na modrou foliju a pak sem z teho začal vyprcávat ty pismenka, čisla a čárky:
A když se to dá do toho rámečku jenom tak provizorně, tak to vypada takle:D
Podobným způsobem uděláme všechny ty budiky a když to opět provizorně sestavime, tak už to vypadá na pohledu super:
Takže teď je vpodstatě akorat vyměněnej ten originální polep za ten novej. Na pohled amerika, ale večer, když už funguje podsvícení, tak to udělá tohle:
Je tam napiču to original plexisklo co je pod tim, protože to dělá strašný takový stíny. A další problém je v barvě. Má to svítit modře a místo toho to svítí zeleně (modrá folie podsvicená těma žlutejma žarovkama uděla zelenou). To se vyřeší až pak ale.
Další krok, jak docílit plynulejšího podsvícení je vzít tenkej kus plexiskla a vyřezat ho ve tvaru budíku a přebrousit smirkem pod vodou do matna:
Nyní bude situace o mnoho lepší, ale pořád jsou tam ty stíny a navíc už je tam toho moc ty plasty na sobě už přestávají sedět:
To je ale tedka fuk. Vyrobíme si z toho plexiskla ty podložky pod každej budik (celkem tři ) No a vyměníme žárovky za diody. Ta žárovka se z té patice vytáhne a na na ty kontakty se připájí ledka s odporem. A ejhle, už to svíví modře:
No ale vidite, že od těch diod jsou tam takovy kolečka, ktery svitijou vic, takže to neni dobry. No zatim na to serem. Vyměnime všech pět žárovek za ledky.
A potom si vezmen do ruky ten panel na ty budiky a vymontujem z toho otáčkoměr, ukazatel teploty a benzinu. No a na tech civkach sou našroubovany ty kryci plexiskla, ktery nam tak kurvijou celkovej dojem z těch budiku, takže ty plexiskla odmontujem a ty civky (ukazatele) tam vratime zpátky bez těch plexi:
Tak to bysme měli. tedka z toho panelu nějakym zpusobem vyhlodáme ty plastovy šuliny u teploty a benzinu, protože tam za chvilku budou zavazet:
Tak a z toho plexiskla našeho si ještě vyřežeme ten tvar celyho toho panelu, udělame tam dirky na ty hřidele na ručičky a plexi vybrousime. Teď je otázka, jestli potom chcete koukat na ujety kilometry přes to plexisklo, nebo jestli si do něho udělate pak diru. já jsem to plexi v mistech kde jsou ty počitátka nebrousil, aby přes to bylo vidět:
no a když se to zase provizorně vyzkouši, tak už to je podsviceny plynule, ale ty diody tam dělaji pořad bordel:) takže mame ten panel, na něm přes celou plochu to vybroušeny plexi, dalši plexi ve dvaru budiku a ten polep. a na to velky plexisklo dame modrou foliju a mezi ten polep a to plexi ve svaru toho budiku jsem dal ještě dalši dvě ty folie (každej muže jak chce, takhle si vyladi odstin každej podle sebe)
Tak a teď konečně poladime ty diody. Normálně zase vemem kus toho plexi, nad zapalovačem (hořícím) ho ohnem do takovyho účka a přemostíme s tím tu diodu. Na to ohly plexi ještě mužem zase nalepit tu modrou foliju.
No a zase provizorně zapojeny to vypada takhle:
No ale vidite, že ty body od těch diod tam furt só, takže je potřeba udělat dalši krok. z těch polepů mi zbyly kousky te bile samolepici folie, takže jsem z toho vystřihl rádoby čtverečky (spiš takovy erteploidy) a nalepil jsem to na to účko přes ty diody:
No a jste zvědaví, tak to vypadá teď???? Jo, že??? Tak se divejte, takhle:
No a tady jsem získal pocit, že takhle se mi to líbí a že už na to seru:)
Takže vemem ten přední černej kryt na ty budiky, otočíme ho čumákem ke stolu a ze zadu do něho začnem vkládat:) Napřed tam dáme ten bílej polep nalepenej na té modré folii, na to dáme dvě modrý folie (s vystřiženou dirou na ty počítátka kilometrů. na to dáme to plexi ve tvaru toho budiku a tak jak to je to přilepime do toho předniho rámečku (nebo krytu,řikejte tomu jak chcete:) ) já jsem ty vrstvy malinko prohodil u toho tachometru, že to plexi je hned jako druha vrstva, ale je to jedno:)
No a tim padem máme komplet ten přední rámeček. Takže ho nasadíme na ten budikovej panel, na kterym je to velký přebroušený plexisklo. No a je to vlastně. Teď už jenom zbyva nasadit tam ručičky. Otáčkoměr je vpohodě. Tu ručičku dejte tak tři milimetry pod nulu a bude to ukazovat správně. Tachometr je taky OK, tak se ta ručička taky nasadi přesně na nulu a ukazuje to dobře. Na ukazatel teploty se to taky dává vklidu, necháte auto zahřát (až se zapne sahara) a tu ručičku nasadíte přesně doprostřed. No a benzin bud nasadite podle toho, že vám začne svítít rezerva, nebo dotankujete do plne a ručičku nasadite uplně navrch. No a pak už jenom tam nasadit takovy ty zarážky na ty ručičky, já jsem si našrouboval i ty dva šroubky do teho tachometru. Akorat jsem tam dal ty krátký co mi zůstaly z uchycení tech plexiskel k tem civkam, takže ty šroubky akrorat u sebe držijou ty vrstvy toho tachometru:)
No a pak na to nasadite to kryci plexi, vrátíte do přístrojovky a alou do města sbalit na ty modry budiky nějakou pěknou paštiku:D
Moje první jizda směřovala k Abusackovi, se ktery jsem právě nasadil ty ručičky. První dojmy jsou takovy, že to vypadá fakt uplně nějvic super, akorat bacha, když si ty budiky udělat tak hezky jako ja, tak se vam sem tam stane, že zapomenete čučet na cestu:D:D:D
Když už to mám kompletní, tak jsem to vyfotil jenom mobilem, takže fotka nic moc, zitra to zkusim napravit:)
´04 Seat Toledo 1,9 TDi
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
děkuju Taky sem se s tim prcal cele tyden:D Ale kdybych měl předem k dispozici takovej profi návod, tak by to trvalo daleko kratši dobu:D Ono totiž strašně dlouho trvalo, než se ozkoušely ruzny varianty a našel jsem tu nejlepší a nejjednodušší:) A sorry za ty chyby v tom návodu, mě už se to nechtělo opravovat:D
Naposledy upravil(a) 1/3JohnnyBOSS dne 19 led 2008, 23:09, celkem upraveno 1 x.
´04 Seat Toledo 1,9 TDi
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele: