Rezonátory
Moderátoři: peta.smolik, Globusman
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Reznonátor má smysl jak je tady už napsaný jenom když za nim neni nic jez konc.průchozí tlumič.Ale zase pochybuju že by se výkon snížil,přece jenom odstraníš překážku(kat),ale ani se nezvýší.Já mam taky rezonátor místo katu,ale jenom proto že se mi kat rozpadnul a novej se mi kupovat nechtělo.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
stifmajstrABARTH píše:no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi
Ono se prave nic takovyho nedeje...to je jenom reklamni trik.
Funkce rezonatoru je utlumeni zvuku...pokud ma nekdo treba uplne vysypanej kat a da tam misto toho trubku obycejnou tak tomu pomuze mnohem vic...
WWW.CHEVRON-RACING.COM - tuningové a náhradní díly nejen na italská auta
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
nemusis ho ani rozrezavat ...u tech obycejnejch to vidis jen pohledem dovnitr,jsou tam videt takovy vystouply jakkdyby packy ktery jsou toceny spiralovite,to dela ten efekt zrychleni vyfuckovych plynu ...Jinak ja delal na favu celej vyfuk krom svodu...vlnovec(pletenec)kazdej tomu rika jinak trubka-rezonator(obyc ten valcovitej)-trubka-koneca mezitim par kolinek a zvuk suprovka...na skodasraze 3.flek v soutezi o nej vyfuck Melo to okolo 120Db...A litaly z nej i pekny plameny takze vyprazdnoval valce naprosto dokonale...Taky kdyz jsem letel na dalnici skoro porad cca 160-180Km/H tak papkal favorit neco okolo 17-ti litru takze asi tak...stifmajstrABARTH píše:Sic mi to prijde divny nemam cim bych to vyvratil(nikdy sem rezonator nerozrezaval)....takze asi je to pravdawiky píše:Funkce rezonátoru je ve šroubovici uvnitř
Plyny se roztočí a rychleji unikají ven
Dojde k lepšímu výplachu válce
cinquecento 1.1sporting - předělávám od podlahy až po střechu
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Mozna sem divnej ale porad nechapu jak to zrychly plyny...vzdyt ten plym do tech malinkatejch curek stejne naboura at jsou do spiraly nebo ne....kde se vezme ta energie ktera jim da vetsi rychlost?? .... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
stifmajstrABARTH píše:Mozna sem divnej ale porad nechapu jak to zrychly plyny...vzdyt ten plym do tech malinkatejch curek stejne naboura at jsou do spiraly nebo ne....kde se vezme ta energie ktera jim da vetsi rychlost?? .... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat
.... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat [/quote] ??????
tim chtel basnik rici co?
cinquecento 1.1sporting - předělávám od podlahy až po střechu
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
noo ze ten vejfuk ehm jak bych to rek ..abych jako neurazil...ale hloupost,zbytecnost...a jestli soudis podle toho ze ti litali plameny z "vyfuku" ze se vyprazdnovali valce(spalovaci prostor)dokonale predstav si tu ucinost.. kdyz ti palivo horii ve vyfuku tak expanze plynu neprenasi silu na pist...z toho pak ta desivá spotreba.. a dovolim si citovat :
"""jsou tam videt takovy vystouply jakkdyby packy ktery jsou toceny spiralovite,to dela ten efekt zrychleni vyfuckovych plynu"""
muzes mi ten efekt popsat blize? jakkoliv?
"""jsou tam videt takovy vystouply jakkdyby packy ktery jsou toceny spiralovite,to dela ten efekt zrychleni vyfuckovych plynu"""
muzes mi ten efekt popsat blize? jakkoliv?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
stifmajstrABARTH píše:no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi
napusť si vanu sedni do ní a vytáhni šunt a koukej jak odtejká voda jo snad to pak pochopíš
italský motor = nejlepší motor