HELP - Teploměr ukazuje stále stejnou teplotu na panelu přís
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Teploměr ukazuje stále stejnou teplotu na panelu přís
Prosím Vás mám problém s teplotou motora pri Puntíku.
Motor už po krátkej prevádzke kúri, ale palička na budíku sa vôbec nepohne ani po niekolko hodinovom jazdení.
Neexistuje nejaká poistka ktorá by mala na príčine tento problém?
Motor už po krátkej prevádzke kúri, ale palička na budíku sa vôbec nepohne ani po niekolko hodinovom jazdení.
Neexistuje nejaká poistka ktorá by mala na príčine tento problém?
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To je zřejmě v nepořádku přímo měřák v přístrojovce.
Už jsem to tak slyšel tady že to tak někdo měl.
Zkus zatukat či zabouchat na palubovku (přístrojovku) když to budeš mýt ohřátý jak píšeš.
Jestli ručička zareague.
Pojistka nevým kde je na tento typ punta to musíš do manuálu ale jistě že tam někde bude na přístrojovku.
Už jsem to tak slyšel tady že to tak někdo měl.
Zkus zatukat či zabouchat na palubovku (přístrojovku) když to budeš mýt ohřátý jak píšeš.
Jestli ručička zareague.
Pojistka nevým kde je na tento typ punta to musíš do manuálu ale jistě že tam někde bude na přístrojovku.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Najdi v manuále kde máš na jakém místě pojistku přístrojové desky.
A pak tu pojistku zkontroluj.
Osvětlení vím že je zvášt pojistka na přístrojovku a zvlášt na středový tunel.
A pak tu pojistku zkontroluj.
Osvětlení vím že je zvášt pojistka na přístrojovku a zvlášt na středový tunel.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No to asi jo.
Tak to bude ta ručička.
Bud drhne nebo je tam něco v tý cívečce.
Zkus si to dát napíchnout na diagnostiku co to vyhodnotí.Pak už nevim jedině k autoelektrikáři nebo do FIATU.
Tak to bude ta ručička.
Bud drhne nebo je tam něco v tý cívečce.
Zkus si to dát napíchnout na diagnostiku co to vyhodnotí.Pak už nevim jedině k autoelektrikáři nebo do FIATU.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Spíš se podívej na čidlo na motoru jestli není špatnej kontakt nebo odpojenej drát. Když ten drát odpojíš a přiložíš na kostru tak musí jít budík na max. teplotu. Jestli ano tak je špatný čidlo jesli se rafika nehne tak je špatnej budík nebo přerušenej drát.
Jinak budíky maj společnou pojistku označenou Service.
Jinak budíky maj společnou pojistku označenou Service.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Plast o nic opierat nemusis. Pun-To ti radil dobre. On ti nebude radit aj to, ze si mas ozaj bud zobrat kusok kablika a prepojit konektor s kostrou alebo ja neviem ze najst nejaky kusok karoserie (kostry) ktora ti do toho konektoru vojde aby sa o neho oprela...veliky22 píše:no ale ti zostane konektor ktorý je plastový v rukách a čo spravím priložím plast o blok? ved tam nemôže ani nič prebehnúť nejaká vec
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX