zdravim fsechny Stilisty
ikdyz sem spokojeny! majitel fiatu brava jtd steel a uvazuju o koupi neceho noveho.
nejspis STILO Multi wagon a samozrejme JTD ale kterej?
muzete mi poradit ktery JTDcka jsou vetsi drzaky a nenarocny na udrzbu a kolik zerou? jde mi o to jestli starsi 8ventilove JTD je treba i vetsi drzak a min zere? nebo mam preferovat 16V? a vyplati se shanet STILO s 6ti rychlostni prevodovkou? coz si myslim ze na dalnici by to bylo dobry,moje stary JTD by podle me taky sneslo 6tou rychlost...
jeste otazka ze stáje rivalů, máte negdo zkusenosti s rendlackym 1.5dci? papirove ma 100koni a kroutak tusim 240 coz by melo stacit...ale obavam se toho ze obsah nenahradis. láká me nizkym rucenim a hlavne spotrebou! vubec mi pripada ze JTDcka ve meste dost zerou napr proti DCi...
diky za info
kubajz
jaky JTD?
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
nejaky JTDcka maj hydraulicky zdvihatka nevis ktery? ja na brave musim vymezovat podlozkama. ta sestka byla jen a jen k nejvykonejsi verzi nebo za priplatek i ke slabsim? ta 140ti konova verze nebude zas vyrazne vic zrat? bohuzel sem jeste nigde nenasel srovnani JTDcek na zravost a spolehlivost
urco bude mit vetsi zivotnost turbo bez promenlive geometrie a tudis motor i levnejsi udrzbu...
urco bude mit vetsi zivotnost turbo bez promenlive geometrie a tudis motor i levnejsi udrzbu...
Bez geometrie turba je pouze 59kw, taky ji chybi mezichladic stlaceneho vzduchu. 6st je pouze u 105kw. Co se tyce zdvihatek nevim, ale predpokladam ze to bude u 16v. Spotreba nebude u 16v o tolik vyssi zalezi na stylu jizdy a hustote provozu.kubik1 píše:nejaky JTDcka maj hydraulicky zdvihatka nevis ktery? ja na brave musim vymezovat podlozkama. ta sestka byla jen a jen k nejvykonejsi verzi nebo za priplatek i ke slabsim? ta 140ti konova verze nebude zas vyrazne vic zrat? bohuzel sem jeste nigde nenasel srovnani JTDcek na zravost a spolehlivost
urco bude mit vetsi zivotnost turbo bez promenlive geometrie a tudis motor i levnejsi udrzbu...
ted sem na netu cetl test stila s tim nejsilnejsim dýzlem a spotreba pri testu na to ze to ma 6 kvaltu na dalnici nic moc 6,5l ofšem se slabsim dýzlem zase 5ti kvaltem to bude vic tocit a tudis si clovek asi nevybere...
taky tam psali o vybracich motoru prenasejicich se do kabiny do podlahy nejen na volnobeh a nejen za studena je to pravda? a prej je i dost hlucnej?
v brave mi stary JTD na volnobeh drnci do volantu a pristrojofky ale jak se rozjedu je uplnej klid i hluk je vpoho.
jinak kdyz preferuju prostor bude STILO multiwágn pro me jasna volba.
5té dvere maji u fsech stilo kombi vyklapeny bud sklo nebo cele?
taky tam psali o vybracich motoru prenasejicich se do kabiny do podlahy nejen na volnobeh a nejen za studena je to pravda? a prej je i dost hlucnej?
v brave mi stary JTD na volnobeh drnci do volantu a pristrojofky ale jak se rozjedu je uplnej klid i hluk je vpoho.
jinak kdyz preferuju prostor bude STILO multiwágn pro me jasna volba.
5té dvere maji u fsech stilo kombi vyklapeny bud sklo nebo cele?
No na volnobeh jsou vibrace citit, ale neni to nic sileneho. Po rozjeti o nicem nevim. 5 dvere jsou podle vybavy. Ja mam i vyklapeci sklo. Obcas se to hodi.kubik1 píše:ted sem na netu cetl test stila s tim nejsilnejsim dýzlem a spotreba pri testu na to ze to ma 6 kvaltu na dalnici nic moc 6,5l ofšem se slabsim dýzlem zase 5ti kvaltem to bude vic tocit a tudis si clovek asi nevybere...
taky tam psali o vybracich motoru prenasejicich se do kabiny do podlahy nejen na volnobeh a nejen za studena je to pravda? a prej je i dost hlucnej?
v brave mi stary JTD na volnobeh drnci do volantu a pristrojofky ale jak se rozjedu je uplnej klid i hluk je vpoho.
jinak kdyz preferuju prostor bude STILO multiwágn pro me jasna volba.
5té dvere maji u fsech stilo kombi vyklapeny bud sklo nebo cele?
Dvouventilového JTD se netřeba obávat. Měl jsem ho ve služebním Stilu MW ještě ve verzi Unijet a bylo to naprosto v pohodě. Celkem jsem s ním najel téměř 100 000 km za dva a čtvrt roku při velmi intenzivním provozu - buď jsem někam spěchal nebo byl dost naložený nebo často oboje. Dlouhodobá spotřeba byla přitom těsně pod 6 litrů. Skvělé, rychlé, pohodlné, příjemné auto, mohu jen a jen doporučit!
V současné době však vidím zcela zásadní problém v tom, zda Ti u dealera objednávku ještě vůbec vezmou, protože výroba v únoru končí. Pokud Stilo MW opravdu chceš, neváhej zbytečně ani hodinu!!!
V současné době však vidím zcela zásadní problém v tom, zda Ti u dealera objednávku ještě vůbec vezmou, protože výroba v únoru končí. Pokud Stilo MW opravdu chceš, neváhej zbytečně ani hodinu!!!
156 SW JTDm
ex Stilo MW JTD
ex Stilo MW JTD