Plivová nádrž
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 kvě 2006, 23:29
- Bydliště: Jedovnice
- Kontaktovat uživatele:
Plivová nádrž
Koupil jsem manželce starší Seicento a hned při prvních kilometrech jsem zjistil, že mě teče benzín. Prvděpodobně je zrezivělá nádrž. Neví někdo, kde se dá "levně" koupit? Dík
- Reklama
Nádrž, kde sehnat a ceny se řešily tady: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?t=3543&start=15
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Já bych to viděl tak, že přetlak v nádrži je vedle koroze materialu možnou příčinou porušení celistvosti nádrže.
Benzin z nádrže vytlačuje čerpadlo a přes filtr dodává do vstřikovacího ventilu. Přebytečné množství benzinu je benzintlakregulátorem a ventilem přetlaku benzinu zpětného zadržovacího systému odváděno do uhlíkového filtru. Je pravděpodobně nastaven vstřikovací tlak = množství benzinu
bez ohledu na tlak v benzinové nádrži. Celé to řídí dávkovací zapalovací vstřkovací zařízení.
Pokud benzinová nádrž nevydrží běžné provozní podmínky a rezaví t.j.
začne z ní vytékat hořlavá kapalina nekontrolovatelně během provozu,
jedná se zřejmě o konstrukční závadu Fiatu , jež závažným způsobem ohrožuje bezpečnost provozu.
Fiat je vozidlo nebezpečné z hlediska možnosti vznícení hořlavých kapalin a ekologického narušení životního prostředí vytékáním benzinu.
Benzin z nádrže vytlačuje čerpadlo a přes filtr dodává do vstřikovacího ventilu. Přebytečné množství benzinu je benzintlakregulátorem a ventilem přetlaku benzinu zpětného zadržovacího systému odváděno do uhlíkového filtru. Je pravděpodobně nastaven vstřikovací tlak = množství benzinu
bez ohledu na tlak v benzinové nádrži. Celé to řídí dávkovací zapalovací vstřkovací zařízení.
Pokud benzinová nádrž nevydrží běžné provozní podmínky a rezaví t.j.
začne z ní vytékat hořlavá kapalina nekontrolovatelně během provozu,
jedná se zřejmě o konstrukční závadu Fiatu , jež závažným způsobem ohrožuje bezpečnost provozu.
Fiat je vozidlo nebezpečné z hlediska možnosti vznícení hořlavých kapalin a ekologického narušení životního prostředí vytékáním benzinu.
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
no ja bych to tak tragicky nevidel ...to by pak bylo nebezcny kazdy starsi auto....musis brat ze zavada se neprojevi po roce nebo dvou rek bych ze ani po4letech...proste to zestarne...kazdy auto a na kazdym vsechno...jen neco driv neco pozdeji....jako konstrukcni zavada asi urcite ne mozna technologicka....proste nedokazali ucine zabranit korozi to je vsechno
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Musím vás poopravit: Přebytečné palivo není odváděno do uhlíkového filtru, ale zpět do nádrže. Model 1,1MPI už nemá palivový filtr (na rozdíl od starších verzí) v palivovém potrubí, ale je přímo v sestavě čerpadla v nádrži. Tam je také nově regulátor tlaku a tak již není potřeba zpětné potrubí od vstřikovací jednotky do nádrže a taky tam není. K přetlaku v nádrži nedochází, nádrž má dva odvětrávací otvory (ventily) ze kterých vedou hadičky do uhlíkového filtru. Když prorezá ten svár, nejdřív to jenom smrdí benzínem v autě, když je v nádrži víc jak půlka, takže máte spoustu času (asi tak rok) to vyměnit, než to začne téct. Tak že je to na vás, jestli to zanedbáte, pak je to nebezpečné. Každopádně kdyby u Fiatu nešetřili a dali tam místo upravené plechové nádrže z Cinqecenta rovnou novou plastovou nádrž nemusíme tady řešit vadné nádrže.velechovský václav píše:Já bych to viděl tak, že přetlak v nádrži je vedle koroze materialu možnou příčinou porušení celistvosti nádrže.
Benzin z nádrže vytlačuje čerpadlo a přes filtr dodává do vstřikovacího ventilu. Přebytečné množství benzinu je benzintlakregulátorem a ventilem přetlaku benzinu zpětného zadržovacího systému odváděno do uhlíkového filtru. Je pravděpodobně nastaven vstřikovací tlak = množství benzinu
bez ohledu na tlak v benzinové nádrži. Celé to řídí dávkovací zapalovací vstřkovací zařízení.
Pokud benzinová nádrž nevydrží běžné provozní podmínky a rezaví t.j.
začne z ní vytékat hořlavá kapalina nekontrolovatelně během provozu,
jedná se zřejmě o konstrukční závadu Fiatu , jež závažným způsobem ohrožuje bezpečnost provozu.
Fiat je vozidlo nebezpečné z hlediska možnosti vznícení hořlavých kapalin a ekologického narušení životního prostředí vytékáním benzinu.
Naposledy upravil(a) radek.s dne 29 úno 2008, 21:50, celkem upraveno 1 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Cítím se přirozeně nasraně.
Čekat zda neočekávaně začnu smrdět a začne mi vytékat benzin z nádrže je pro mě představa nepředstavitelná.
V historii svého žití jsem púsobil cca 10 let jako vedoucí dopravy .
S něčím takovým jako je prorezivélá nádrž jsem se nesetkal.
Bohužel nemám na nákup jiného auta.
Čekat zda neočekávaně začnu smrdět a začne mi vytékat benzin z nádrže je pro mě představa nepředstavitelná.
V historii svého žití jsem púsobil cca 10 let jako vedoucí dopravy .
S něčím takovým jako je prorezivélá nádrž jsem se nesetkal.
Bohužel nemám na nákup jiného auta.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Dobrý den,
Případné záruční nebo pozáruční vady na konkrétních vozidlech se řeší v servisech autorizované sítě FIAT.
Naše společnost může servisu poskytnout technickou podporu, bude-li to v jednotlivém případě potřeba.
V případě problému s konkrétním vozidlem doporučujeme obrátit se na některého autorizovaného delara značky FIAT.
S pozdravem
M.Jindra
FIAT ČR
Případné záruční nebo pozáruční vady na konkrétních vozidlech se řeší v servisech autorizované sítě FIAT.
Naše společnost může servisu poskytnout technickou podporu, bude-li to v jednotlivém případě potřeba.
V případě problému s konkrétním vozidlem doporučujeme obrátit se na některého autorizovaného delara značky FIAT.
S pozdravem
M.Jindra
FIAT ČR
Tak že už mám nádrž vyměněnou. Nakonec jsem to nechal udělat v servisu, protože momentálně nemám čas to měnit a taky nemám kde. Koupil jsem nádrž KLOKKERHOLM 2031008, protože originál je zbytečně drahá.
Nádrž lze sehnat je zde: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?t=3543&start=15
Vypadá to, že všichni prodejci nabízejí nádrž od tohoto dánského výrobce. V servisu mě informovali, že nešel nasadit ten plechový prstenec, co drží palivové čerpadlo, neseděla rozteč těch osmi šroubků na nové nádrži. Museli ty otvory na prstenci propilovat, ale o kolik nevím, ještě jsem tam nekoukal. Ale s nádrží jsem spokojený, je z pozinkovaného plechu a zvenčí ještě nastříkaná stříbrným lakem.
Momentálně se dá sehnat ještě levněji v autocora.cz za 2864,-Kč (KLOKKERHOLM) a v auto kelly za 2773,-Kč, ale tam jsem nezjistil výrobce. Nakonec jsem jí koupil v aci.cz, protože jsem to potřeboval už vyměnit a tam ji měli skladem, všichni ostatní jen na objednávku.
Nádrž lze sehnat je zde: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?t=3543&start=15
Vypadá to, že všichni prodejci nabízejí nádrž od tohoto dánského výrobce. V servisu mě informovali, že nešel nasadit ten plechový prstenec, co drží palivové čerpadlo, neseděla rozteč těch osmi šroubků na nové nádrži. Museli ty otvory na prstenci propilovat, ale o kolik nevím, ještě jsem tam nekoukal. Ale s nádrží jsem spokojený, je z pozinkovaného plechu a zvenčí ještě nastříkaná stříbrným lakem.
Momentálně se dá sehnat ještě levněji v autocora.cz za 2864,-Kč (KLOKKERHOLM) a v auto kelly za 2773,-Kč, ale tam jsem nezjistil výrobce. Nakonec jsem jí koupil v aci.cz, protože jsem to potřeboval už vyměnit a tam ji měli skladem, všichni ostatní jen na objednávku.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Plivová nádrž
chalani mam taky problem ak nastartujem auto rucicka na palive mi obcas klesne aj o jeden dielik nizsie aj ked pred tym ako som zastavil bola o dielik vyssie ci medzi. Mam 1.1 mpi 2005 a vzdy parkujem na rovnej ploche takze prelievanim benzinu a pohybom plavaka to nebude. Skor si myslilm ci nebude problem niekde s riadiacou jednotkou a vstrekovanim. Nestretol sa s tym uz niekto?? Dakujem za kazdu radu
Re: Plivová nádrž
Ale hej, robi to aj mne. Ale nejako moc ma to netankuje...