FIAT UNO 1,1i podtlakový regulátor předstihu
Moderátor: peta.smolik
FIAT UNO 1,1i podtlakový regulátor předstihu
Kdo ví k čemu slouží tento regulátor?
- Reklama
to jsem si taky myslel. Ale zjistil jsem,že slouží akorát k lepšímu nastartování motoru.Po nastartování podtlak zvýší předstih na požadovanou hodnotu a to je všechno.Problém nastane,když tento regulátor přestane fungovat,membrána začne propouštět. To potom motor jede špatně,páč má trvale malý předstih.Takže stačí ucpat hadičku aby motor nesál falešný vzduch a nastavit na rozdělovači požadovaný předstih.Sice nenaskočí na škrtnutí,ale není to takový problém.Kdybych to věděl,tak ho ani nekupuji.Trošku lepší starty za šest stovek,no nevím nevím.
Ja som prave dnes vymienal tento rgulator na svojom 1 litiri (karbec) a rano pri studenom starte som bol velmi milo prekvapeny!!!! na plny sitic bez plynu nastartovalo na prvy skrt!!!!!! Uz asi rok som jazdil bez tohoto regulatora, hadicka na podtlak bola ucpana, ale to auto sa teraz sprava uplne inak!!! Je to ovela lepsie, menej trha. Takze asi stoji za zvazenie, ci sa oplati tento regulator menit,a elbo nie... Ale neviem ako je to u i.e. motoru.
Fiat UNO logo
On reguluje i při volnoběhu a přidávání plynu... Je to taková slabší část motoru a občas se podělá ale taky jsem to po výměně hned poznal a i na spotřebě. Předtím jsem měl potažený předstih "natvrdo" aby to nezdechalo.
Mám UNO 1.0 karb. a je to super. Teď sháním typ čidla na tlak oleje(pasuje tam v redukci z LADA VAZ, tak to testnu), mám tam palubovku z UNO turbo diesel a ta má budíky i na teplotu a tlak oleje.
Mám UNO 1.0 karb. a je to super. Teď sháním typ čidla na tlak oleje(pasuje tam v redukci z LADA VAZ, tak to testnu), mám tam palubovku z UNO turbo diesel a ta má budíky i na teplotu a tlak oleje.