Tak jsem se taky koukl, jak ty kabely budou ve tmě vypadat, no a lehce to prosvítalo. Chci se zeptat, zda je to důvod k výměně a popř. kolik stojí kabely. díky
Možná píši pozdě,ale teprve nedávno jsem koupil Punto MKII.Tento problém jsem měl u Fiatu Brava,při nastartování šel motor na 3válce a až po chvíli naskočil ten čtvrtý.Bylo to prasklé těsnění pod hlavou a voda kapala na svíčku,takže jeden válec nenaskočil.Dobrý mechanik má měřák,který nasadí na expanzku chl.okruhu a ten mu ukáže ,že jdou spaliny do vody.Výměna těsnění na Bravu-asi 4 tis.
kajkl píše:Možná píši pozdě,ale teprve nedávno jsem koupil Punto MKII.Tento problém jsem měl u Fiatu Brava,při nastartování šel motor na 3válce a až po chvíli naskočil ten čtvrtý.Bylo to prasklé těsnění pod hlavou a voda kapala na svíčku,takže jeden válec nenaskočil.Dobrý mechanik má měřák,který nasadí na expanzku chl.okruhu a ten mu ukáže ,že jdou spaliny do vody.Výměna těsnění na Bravu-asi 4 tis.
Tak přesně tento problém jsem vyřešil výměnou těsnění.Pustil jsem se do toho sám.Problém byl v chybějícím kousku těsnění mezi prvním válcem a vodním kanálkem.Ta vzdálenost je tam velmi malá.Zajímalo by mě kdo taky měnil těsnění pod hlavou na kterém válci byl problém.Jestli to není převážně na prvním válci.Tam je těsnění nejvíce namáháno protože v tomto místě je za hlavu uchycen motor.