TYP - ostrá vačka, snižení hlavy válců

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

jery

Příspěvek od jery »

jsem z Prahy, posílal jsem to poštou .je to broušené a pak se to dává do vypalovací pece.jede to líp ve vyšších otáčkách. samotná vačka moc nepomůže, mám sání čip a teď dodělám snížení hlavy a výfuk, pak to má efekt .jo a rada která není z mojí hlavy nejdřív se má udělat vačka a podle toho načípovat motor čili otáčky což jsem udělal naopak
Reklama
 

jery

Re: vačka

Příspěvek od jery »

lacin píše:
jery píše:
Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
nejsem z Brna posílal jsem to poštou , je to broušený a pak se to dává do vypalovací pece. jede to lépe ve vyšších otáčkách. samotná vačka moc nepřídá mám sání a čip a ještě dodělám snížení hlavy a pak výfuk.takže kůň ke koni a pak už je to znát.
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

sem rad že sem alespoň trochu poradil podle mě je to slušna firma a děla za slušnej peniz.
Jafik
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 pro 2005, 22:55
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od Jafik »

První co bych cchtěl zdůraznit je to,že vačka je důležitejší než čip a sání! Pokud je to dobře postavené,tak to motor nakope mnohem víc! Čip a sání už pak motoru s vačkou dají to,co potřebuje!
jery

vačka

Příspěvek od jery »

vačku mám jen přibroušenou nějakej koník to hodí ve vyšších rychlostech
Návštěvník

Re: vačka

Příspěvek od Návštěvník »

lacin píše:
jery píše:
Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
já mám vačku jen broušenou nějakej koník to přidá ve vyšších rychlostech
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

To si musiš rozmyslet jestli chceš auto upravovat a zvadet výkon atd. nebo jezdit jak paprda s malou spotřebou :D
Dle mého názoru nema smysl zvašovat vykon na 1.2 protože nikdy z toho nedostaneš nikterak zavratnej výkon a navíc s každou úpravou klesa životnost motoru. Ja s mým 1.4 T sem na tom podobně čipem se z toho da dostat 160koní + sání výfuk vačka něco kolem 170koní ale co ta životnost? 20000Km a je motor nakašu :) radši budu jezdit se sáním výfukem a jinym POP OFF s nějakýma 140 konma a životnost stejna jak z fabriky.
Jafik
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 pro 2005, 22:55
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od Jafik »

Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček. :D :D
jery

Re: vačka

Příspěvek od jery »

lacin píše:
jery píše:
Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
cenu to má když snížíš hlavu, čipneš motor, uděláš sání jinak se na to vyprdni
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Jafik píše:Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček. :D :D
No neviem či aj 1.1 a 1.2 má rovnakú kliku??? predsa ak je rovnaké vrtanie nemôže byť rovnaká klika né :shock:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

MIKI-GT píše:Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
To vis, ze se da sehnat vacka. Ale asi ji nezaplatis. Je lepsi upravit seriovou. Ona sice prd vydrzi, ale pouze ta seriova, neupravena.

Pokud upravuje seriovou vacku nekdo, kdo to upravovat umi, tak udela slusnou povrchovou upravu a vacka vydrzi vsechno... :-)
Hustokrutost
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

majco píše:
Jafik píše:Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček. :D :D
No neviem či aj 1.1 a 1.2 má rovnakú kliku??? predsa ak je rovnaké vrtanie nemôže byť rovnaká klika né :shock:
Klika stejna neni. Ale to neres, to uz je hodne daaavno, kdy se to resilo. A vrtani stejny taky neni. 1,2 ma o zdabicek vetsi. O 0,8 mm, jestli se nepletu.
Hustokrutost
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

lacin píše:
MIKI-GT píše:Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
To vis, ze se da sehnat vacka. Ale asi ji nezaplatis. Je lepsi upravit seriovou. Ona sice prd vydrzi, ale pouze ta seriova, neupravena.

Pokud upravuje seriovou vacku nekdo, kdo to upravovat umi, tak udela slusnou povrchovou upravu a vacka vydrzi vsechno... :-)
Díky..asi bych si ji nechal udělat u Albrechta, od něj má snad i Pooky a Honza 16V..mám teď rozpitvanej motor tak dělám pokusy :D
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“