Elektronika v puntu NEVIM SI RADY
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Nechci se hádát,ale ty odběry jsou různé když prdne altík hodně jsem jich tak vyhodil když jsme pátraly proč je baterka za pár dnů mrtvá a většinou altík a na druhém místě je rádio.A bylo to u různých aut,ale hodně una a tipa.
Jinak ten červený kabel je přímo na altíku většinou to drží 6 matička a vede přímo na baterii.
Jinak ten červený kabel je přímo na altíku většinou to drží 6 matička a vede přímo na baterii.
Tak skús ked budeš vedieť že nejdeš nikam 3-5 dní odpojiť bateriu a uvidíš či to pomôže! Ale z pravidla viem že 3km do práce a určite zo svetlami kúrením a rádiom nedokáže altík zvládať teda altík ano ale baterka nie !! Ja mám do práce 12km a to v zime je poznať .alain1 píše:Nechci se hádát,ale ty odběry jsou různé když prdne altík hodně jsem jich tak vyhodil když jsme pátraly proč je baterka za pár dnů mrtvá a většinou altík a na druhém místě je rádio.A bylo to u různých aut,ale hodně una a tipa.
Jinak ten červený kabel je přímo na altíku většinou to drží 6 matička a vede přímo na baterii.
Mne napríklad trafil šlak baterku z večera do rána ! večer mala 12v a ráno 7v a to pred tým fungovala bez problémov uplne v pohode .
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Jo tak to se mi taky stalo na lancii večer jsem přijel a ráno baterka mrtvá,nabil jsem ji nasadil změřil odběr a skoro nula a baterka jezdí do teďka i za týden to startnu.Nic nebylo zapnuté přec noc, prostě baterka si dala pauzu.majco píše:Tak skús ked budeš vedieť že nejdeš nikam 3-5 dní odpojiť bateriu a uvidíš či to pomôže! Ale z pravidla viem že 3km do práce a určite zo svetlami kúrením a rádiom nedokáže altík zvládať teda altík ano ale baterka nie !! Ja mám do práce 12km a to v zime je poznať .alain1 píše:Nechci se hádát,ale ty odběry jsou různé když prdne altík hodně jsem jich tak vyhodil když jsme pátraly proč je baterka za pár dnů mrtvá a většinou altík a na druhém místě je rádio.A bylo to u různých aut,ale hodně una a tipa.
Jinak ten červený kabel je přímo na altíku většinou to drží 6 matička a vede přímo na baterii.
Mne napríklad trafil šlak baterku z večera do rána ! večer mala 12v a ráno 7v a to pred tým fungovala bez problémov uplne v pohode .
Môže byť problém aj v tomto, to je príliš krátka vzdialenosť na to aby sa stihla batéria dobiť, ja mám skúsenosti z nášho, že keď sa jazdilo 13 km tam a 13 späť denne do práce tak hlavne v zime to už nestíhalo dobíjať batériu. Zvyčajne pomohlo vybrať batériu z auta a nabiť, potom šlapala ako divá...Divej ja jezdim cca 3 KM do prace a cca 3 Km zpatky, cca 2 Km z moji a cca 2 km zpatky, ale kdyz autem nejezdim tak za 3-5 dni je po baterka vystavena.
no ved to som práve písalThor píše:Môže byť problém aj v tomto, to je príliš krátka vzdialenosť na to aby sa stihla batéria dobiť, ja mám skúsenosti z nášho, že keď sa jazdilo 13 km tam a 13 späť denne do práce tak hlavne v zime to už nestíhalo dobíjať batériu. Zvyčajne pomohlo vybrať batériu z auta a nabiť, potom šlapala ako divá...Divej ja jezdim cca 3 KM do prace a cca 3 Km zpatky, cca 2 Km z moji a cca 2 km zpatky, ale kdyz autem nejezdim tak za 3-5 dni je po baterka vystavena.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
baterka ma byt nova, vypadala tak ale je to "STARTER" 40 Ah 300A mozna je pro moje auto proste slaba, ale fungovala cca 2 mesice dobre.Pipo_svk píše:Nemeral si baterku hustomerom (zmerať elektrolyt)? Baterka môže mať 12,5 V ale dodáva slabý prúd. Aká stará je to baterka? No a ten 180 mA odber sa mi zdá normálny, môže to odoberať riadiaca jednotka, autorádio, displej na budíkoch... To ti nevybije baterku za 3 - 5 dní.
No tak dneska jsem opet pokrocil, zjistil jsem, ze to pravdepodobne neni starterem ani alternatorem, protoze kdyz jsem odpojil ten cerveny kabel, porad mi to ukazovala 0,18 A, ale kdyz jsem odpojil od baterie kabel ktery vede k nejakym pojistkam v motorovem prostoru najednou to bylo 0,01 A takze vim, ze problem bude nekde vevnitr, ale kde? pojistky jsem postupne vytahoval ale nikde zadna zmena, dokonce i ty co jsou v "kastliku" svetlo v kufru to taky neni, tak ja uz fakt nevim. poradi nekdo?baterkou to asi nebude tatik ma podobnou 40Ah v escortu, meril jsem odber u nej a nebyl skoro zadny, nekdo mluvil o problemu v alarmu ten nemam, sviti mi jenom dioda, ale nefunguje, jeste me napadl central, ale jak to zjistim???
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 197
- Registrován: 04 led 2007, 16:35
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Central ide tiež cez poistku tak ak vytiahneš tak to musí prestať.Ja by som skôr ten alarm,Lebo to je len slabý odber a nie spotrebiž ako žiarovka.Ešte aj tá najmenšia žiarovka má väčší odber.Ak ten alarm je pod prúdom hoci nefunkčný môže brať prúd .Ak je nefunkčný tak ho vyhod celkom von a máš istotu.